Popis
Ať už je vaším cílem uniknout na štěrkové vedlejší silnice daleko od aut a davů, postavit se na startovní čáru vaší první závodu na štěrkové trati nebo si jednoduše pořídit nejvíce všestranné kolo na silnici i v terénu, nový Specialized Diverge je bezkonkurenční. Jednoduše řečeno, je to nejrychlejší, nejvíce schopné - a možná i nejzábavnější - hliníkové kolo, které jsme kdy vyrobili, nabízející rychlou a živou jízdu, ale stabilní a plnou sebedůvěry, když se terén stane hrubým. S úplně novou geometrií pro štěrkové trasy a předním světovým prostorem pro pneumatiky představuje nový Diverge všechno, co jsme se naučili během více než 40 let jízdy po silnici, štěrku a v terénu. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii štěrkových kol, takže si můžete snít o zcela nových trasách. Je to ultimátní únikový prostředek.
Diverge Elite E5 využívá našeho prémiového hliníkového rámu E5 a karbonové vidlice FACT pro rychlou, sebejistou a pohodlnou jízdu po silnici, v terénu a přes hustý štěrk. Gravelová sada Shimano GRX 400 inspirovaná štěrkem hladce řadí 2x10 rychlostí na jakémkoli terénu a kola Axis Elite z lehké slitiny s pneumatikami Pathfinder 38 mm poskytují efektivní jízdu po silnici s možností jízdy po tvrdém štěrku.
- Náš prémiový hliníkový rám E5 poskytuje tuhou, lehkou a odolnou platformu. Spolu s plnou karbonovou vidlicí FACT se Diverge Comp E5 stává lehkým, živým a všestranným kolem připraveným na útok na jakýkoli povrch.
- Přehodili jsme konvenční geometrii pro štěrk. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro kolo s páčkami, což jezdcům poskytuje schopné a stabilní kolo na terénu, které se stále cítí rychlé a obratné na silnici. Zvýšili jsme rozpon rámu, představili méně strmou hlavovou trubku a delší odbočnou vidlici. To vše vytváří neuvěřitelnou důvěru s pocitem pevného uchycení na nezpevněném povrchu, přičemž kratší představec udržuje celkovou délku kokpitu stejnou a řízení živé. Kolo má nízkou osu středu pro zvýšení stability, ale dostatečně vysokou na to, aby bylo možné použít kola 650b, pokud to preferujete.
- Diverge má dostatek montážních bodů pro nosič, včetně montáží na vidlici a horní trubku, aby bylo zajištěno, že si můžete vzít to, co potřebujete, bez ohledu na to, jak daleko plánujete jet, nebo jak dlouho chcete zůstat venku.
- Nic neposkytuje kolu větší možnosti než prostor pro pneumatiky, takže jsme novému Diverge dali obrovských 47 mm prostoru pro pneumatiky s 700c kolem a 2,1" s 650b kolem. Díky montáži bočního řetězového držáku, který využívá obráběný slitinový nosník za řetězovými koly, jsme vytvořili prostor bez použití křehkého řetězového držáku nebo zvětšení délky řetězových kol.
Specifikace
FRAMESET
- Seat Binder
- Alloy, 30.8mm
- Frame
- Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork
- FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-mount disc
- Stem
- 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
- SeatPost
- Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
- Saddle
- Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- Tape
- Specialized S-Wrap
- Handlebars
- Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
- Front Brake
- Shimano 105, Hydraulic disc
- Rear Brake
- Shimano 105, Hydraulic disc
- Chainrings
- 50/34T
- Chain
- KMC X10, 10-speed w/ reusable Missing Link™
- Bottom Bracket
- Shimano 68mm threaded
- Cassette
- Shimano CS-HG50-10, 10-Speed 11-36t
- Shift Levers
- Shimano GRX RX400 hydraulic brake levers, 2x10 speed mechanical shifting
- Rear Derailleur
- Shimano GRX RX400, 10-speed
- Front Derailleur
- Shimano GRX RX400, braze-on
- Crankset
- Shimano GRX RX600
- Inner Tubes
- 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- Front Wheel
- AXIS Elite Disc
- Rear Wheel
- AXIS Elite Disc
- Front Tire
- Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
- Rear Tire
- Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
- Weight
- 10.0kg (22 lb, .7 oz)
- Weight Size
- 56
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Handlebar Width | 360 | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Stem Length | 60 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 |
Saddle Width | 155 | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 350 | 350 | 350 | 400 | 400 | 400 | 400 |
Stack | 529 | 545 | 561 | 578 | 599 | 618 | 635 |
Reach | 357 | 365 | 374 | 383 | 392 | 401 | 410 |
Head Tube Length | 110 | 125 | 140 | 155 | 175 | 195 | 213 |
Head Tube Angle | 69.5 | 70 | 70.5 | 71.25 | 71.75 | 71.75 | 71.75 |
BB Height | 270 | 270 | 270 | 270 | 270 | 270 | 270 |
BB Drop | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
Trail | 72 | 69 | 66 | 61 | 57 | 57 | 57 |
Fork Length, Full | 390 | 390 | 390 | 390 | 390 | 390 | 390 |
Fork Rake/Offset | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 |
Front Center | 589 | 598 | 608 | 615 | 626 | 641 | 656 |
Chainstay Length | 432 | 432 | 432 | 432 | 432 | 432 | 432 |
Wheelbase | 1008 | 1017 | 1027 | 1035 | 1046 | 1061 | 1076 |
Top Tube Length, Horizontal | 504 | 521 | 538 | 554 | 570 | 584 | 598 |
Bike Standover Height | 680 | 703 | 723 | 763 | 789 | 808 | 834 |
Seat Tube Length | 430 | 470 | 500 | 530 | 560 | 363 | 390 |
Seat Tube Angle | 74.5 | 74 | 73.75 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.