Kol máme stále dost - mrkněte na náš shop, nebo se stavte na prodejně :) Těšíme se na vás Po-Pá 10-18h a So 9-12h. Parkování ve dvoře u krámu k dispozici.
  • 1 z 2
 

Specialized S-Works Turbo Levo 2021

 

Zcela nový model S-Works Turbo Levo je v řadě Turbo Levo tím nejvýraznějším. Model z nejvyšší řady je vybaven karbonovým rámem s asymetrickým designem Sidearm. Kromě tohoto ohromujícího rámu jsme přidali 150 mm odpružení, nejplynulejší a nejvýkonnější motor, novou 700Wh baterii, která zvyšuje váš dojezd o 40%… a to je jen začátek.

333 999 Kč
276 032,23 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Celoodpružená
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized S-Works Turbo Levo 2021 Velikost kola: L
Barva kola: Red Tint / Satin Black
Modelový rok: 2021
Na dotaz 333 999 Kč
276 032,23 Kč bez DPH
 

ROZBITÉ SJEZDY. PRUDKÁ STOUPÁNÍ? KLIDNĚ.

Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.

VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD

Motor Specialized 2.1 u kola Kenevo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.

• Lehký a citlivý karbonový rám navržen pro agresivní trailové ježdění.

• Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.

• Vidlice FOX 36 Factory a tlumič DPS se zdvihem 160 mm.

 

  • Rámy S-Works vždy představují vrchol našich technických schopností. V případě kola Levo to znamená celokarbonový rám, který není jen prvotřídní, pokud jde o hmotnost, ale je to absolutní bombarďák.
  • Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 představuje vrchol v technologiích e-kol. Nový motor je účinnější, o 15% menší a o 11% lehčí než jeho předchůdce. Má mnoho funkcí, které žádný jiný e-bike nemá, jako například okamžité spínání motoru, perfektní chlazení, dvojitou volnoběžku, která odpojí převodovku, když dosáhnete nejvyšší rychlosti, motor je tichý, hladký a má konzistentní chod - dokonce i při maximálním výkonu.
  • Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
  • Nová baterie kol Turbo Specialized M2 má kapacitu 700Wh, což zvyšuje dojezd o ohromujících 40%. Takto výkonná baterie je neviditelně integrována v rámu a lze ji během několika vteřin snadno vyjmout pomocí jednoho imbusového klíče.

 

 

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

FRAME S-Works FACT 11m full carbon, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
FORK Fox Float 36 Factory, Grip2 damper, 160mm, 51mm rake, HSC, LSC, HSR, LSR, Kabolt axle
SEAT BINDER Specialized Ti-bolt-type, alloy, 38.6mm
REAR SHOCK Fox Float DPS Factory, Kashima, 3- position adjustment, 52.5x210mm, Kashima coating, Rx Trail Tune
STEM Deity Copperhead, 35.0mm
HANDLEBARS Specialized Trail, FACT Carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 35mm
GRIPS Deity, Knuckleduster, Black
SADDLE Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
SEATPOST RockShox Reverb AXS, 30.9mm, S: 125, M:150, L/XL: 170mm
FRONT BRAKE Magura MT7 with custom Loic lever blade, 203mm rotor
REAR BRAKE Magura MT7 with custom Loic lever blade, 203mm rotor
REAR DERAILLEUR SRAM XX1 Eagle AXS
SHIFT LEVERS SRAM AXS Eagle Controller
CASSETTE Sram XG-1299, 12-speed, 10-52t
CHAIN SRAM XX1
CRANKSET Praxis Carbon M30, custom offset
CHAINRINGS SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
RIMS Roval Traverse SL 29, hookless carbon, 30mm inner width, 2Bliss Ready, hand-built, 28h
FRONT HUB Roval Traverse SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing
REAR HUB Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing
SPOKES DT Competition Race
FRONT TIRE Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
REAR TIRE Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
INNER TUBES Standard, Presta valve
MOTOR Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
UI/REMOTE Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
BATTERY Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
CHARGER Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
WIRING HARNESS Custom Specialized harness

GEOMETRIE

  S M L XL
DÉLKA KLIK 165 165 165 165
DÉLKA PŘEDSTAVCE 35 35 50 50
DÉLKA SEDLOVKY 125 150 170 170
ŠÍŘKA SEDLA 155mm 143mm 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 780mm 780mm 780mm 780mm
DOSAH 415mm 435mm 455mm 480mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 577mm 600mm 631mm 664mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 606mm 606mm 634mm 647mm
ROZVOR 1182mm 1202mm 1235mm 1266mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 455mm 455mm 455mm 455mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 729mm 749mm 781mm 812mm
BB DROP 27mm 27mm 27mm 27mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 347 5mm 347 5mm 347 5mm 347 5mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 75 04° 74 79° 74 48° 74 14°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 66 04° 66 04° 66 04° 66 04°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 380mm 410mm 455mm 505mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 95mm 95mm 125mm 140mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 760mm 760mm 781mm 787mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 51mm 51mm 51mm 51mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 560mm 560mm 560mm 560mm
STOPA KOLA (27,5 STŘED) 111mm 111mm 111mm 111mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".