Popis
Více rychlosti. Delší vzdálenosti. Více svobody. Více trailů, více nadšení, více nevšedních zážitků… garantováno.
Od svého uvedení nastavilo Turbo Levo laťku, kterou se snaží další výrobci elektrokol překonat a s každým novým modelem je tato laťka výš a výš. Jsou to získané, aplikované a znásobené znalosti a zkušenosti, které máme s horskými koly — velmi schopná kombinace motoru, šasi, odpružení a geometrie, která přispívá k neuvěřitelným jízdním zážitkům na trailu.
Přirozenou a fluidní integraci proprietárního motoru, baterie a ovládání najdete pouze u Turbo Leva. Váš výkon znásobí až čtyřikrát tak přirozeně, že s kolem splynete a budete to stále vy, jenom rychlejší. Turbo Levo je předtím nepředstavitelná kombinace jízdní kvality, dojezdu a robustnosti. Nevěříte? Vyzkoušejte sami...
- Elektronický systém nového Leva, to je plná integrace 565wattového motoru, 700 Wh baterie s novou radikální generací plně integrovaného ovladače. Výsledkem je spousta výkonu až do 25 km/h pro co nejrychlejší výjezd na začátek vašeho oblíbeného trailu ještě k tomu jenom se čtvrtinovou námahou, nemluvě o kvalitě jízdy samotné, která byla předtím nepředstavitelná.
- Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými datovými poli zobrazujícími např. přesnou kapacitu baterie na procenta v kombinaci s novou funkcí dálkového ovládání zvanou Microtune, umožňující za jízdy ladit úroveň podpory motoru v 10 krocích, abyste dostali přesně tu jízdu, kterou chcete.
- Dedikovaný “Mullet” design s 27.5” zadním a 29” předním kolem zaručuje hravou jízdu a průjezd zatáček způsobem, jakým to žádný jiný vysokovýkonný e-bike nedokáže. Dostatečně dimenzovaný kokpit vás umístí do středu dění/kola pro lepší trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízký střed, položená hlava a snížený offset vidlice zaručují stabilitu i v opravdu rozbitém terénu.
- Levo, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie, umožňující jezdci jednoduše přizpůsobit jízdní projev kola pro každý styl a terén. Úhel hlavové trubky je nastavitelný mezi 63 a 65,5 stupni. Výšku středového složení lze měnit nahoru/dolu o 7 mm.
- 150 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé nerovnosti, poradí si bez mrknutí oka s ostrými hranami, komprese v zatáčkách si maže na chleba a přesto stále nabízí parádní odezvu na pedály a efektivně přenáší výkon tam, kam patří – na trail.
- S-velikosti Leva jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní styl, ne výška v rozkroku. Šest velikostí, všechna s podobnou výškou hlavové trubky a výškou rámu v rozkroku vám umožňují vybrat si velikost, která nejlépe odpovídá vašemu individuálnímu stylu. Menší S-velikosti budou obratnější a hravější, větší S-velikosti nabídnou větší stabilitu a manipulační prostor jezdce.
GEOMETRIE
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 35mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm | |
DÉLKA SEDLOVKY | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 170mm | |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | |
DOSAH | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
ROZVOR | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
BB DROP | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
HEADTUBE LENGTH | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
MIN SEATPOST INSERTION | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
MAX SEATPOST INSERTION | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
HEADTUBE ANGLE | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
DÉLKA VIDLICE (CELÁ) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.