Popis
JSI TO TY… JEN JEDEŠ RYCHLEJI… A DÁL
Díky chytrému výběru vybavení přináší Levo SL to nejlepší za tu nejlepší cenu.
Levo SL je efektivní jako Stumpjumper, který vám umožní pustit se do nekonečně dlouhých dobrodružství bez obav, že byste byli vyřízení. Naopak, pomůže vám zvládnout tři traily, namísto jednoho. Hledáte spoustu energie a velký dojezd? Mrkněte se na naše modely Levo a Kenevo. Chcete kolo, které je jako vaše vylepšené já - rychlejší se silou zvládnout víc trailů? To je Levo SL.
NALAĎ SI JEJ VE TVÉM STYLU
Připojením k aplikaci Mission Control můžete naladit motor SL 1.1 přesně podle vašeho stylu jízdy, nahrávejte si jízdy a sledujte baterii. Motor má dokonce zabudovaný měřič výkonu, který přenáší jakoukoli jednotku ANT +. Nechcete se připojit? Bez problému - jednoduchá jednotka Turbo Connect (TCU) na horní rámové trubce vám poskytuje veškerou kontrolu, abyste mohli stoupat třeba celý den.
• Rám z lehkého karbonu inspirovaný kolem Stumpjumper je zárukou čisté jízdní kvality a ovladatelnosti.
• Ultra plynulý a lehký motor SL 1.1 zdvojnásobuje váš výkon šlapání.
• 150 mm zdvihu vpředu i vzadu, díky vidlici FOX 34 a tlumiči DPS.
- Levo SL vypadá jako Stumpjumper a na trailu se cítí zrovna tak. To není omyl. Chtěli jsme postavit Stumpjumper s trochou větší podpory a to je přesně to, co dostanete - podobné asymetrické rámy s velice dobře vyváženou tuhostí a 150 mm plynulého, na zakázku laděného odpružení FOX. Rám Levo SL je vyroben výhradně z našeho lehkého, avšak pevného karbonu FACT 11m.
- Lehký motor SL 1.1 zdvojnásobuje tvoje úsilí až o 240 wattů tiché a výkonné asistence. Citlivá křivka krouticího momentu motoru poskytuje perfektně laděný výkon s tvojí normální jízdní kadencí a nezanechává žádný odpor při jízdě bez asistence.
- Máš strach, že ti dojde šťáva? Žádný problém. Levo SL hltá mnoho kilometrů a dlouhé dny. A pokud se chystáš na ještě více kilometrů, náš doplňkový prodlužovač dojezdu zvýší tvůj dojezd o dalších 50%. Kromě toho, naše aplikace Mission Control zvládne správu baterie automaticky, což zajistí, že baterie vydrží tak dlouho, jak budeš potřebovat.
- Podpora až do 25 km/h
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
RÁM | FACT 11m full carbon, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
OBJÍMKA | Specialized Ti-bolt-type, alloy, 38.6mm |
VIDLICE | Fox Float 36 Factory, Grip2 damper, 150mm, 51mm rake, HSC, LSC, HSR, LSR, Kabolt axle |
ZADNÍ TLUMIČ | Fox Float DPX2 Factory, 3- position adjustment, 52.5x210mm, Rx Trail Tune |
GRIPY | Deity, Knuckleduster, Black |
SEDLOVKA | RockShox Reverb AXS, 30.9mm, S: 125, M:150, L/XL: 170mm |
PŘEDSTAVEC | Deity Copperhead, 35.0mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, FACT Carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 35mm |
SEDLO | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM XX1 Eagle AXS |
ŘAZENÍ | SRAM AXS Eagle Controller |
ŘETĚZ | SRAM XX1 Eagle |
KLIKY | Praxis, carbon M30, custom offset |
PŘEVODNÍKY | SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 30T |
RÁFKY | Roval Traverse SL 29, hookless carbon, 30mm inner width, 2Bliss Ready, hand-built, 28h |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Roval Traverse SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing |
ZADNÍ NÁBOJ | Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing |
VÝPLET | DT Competition Race |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
DUŠE | Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ BRZDA | Magura MT7 with custom Loic lever blade, 203mm rotor |
ZADNÍ BRZDA | Magura MT7 with custom Loic lever blade, 203mm rotor |
PEDALS |
BATTERY | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness w/ chargeport |
UI/REMOTE | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
CHARGER | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
MOTOR | Specialized SL 1.1, custom lightweight motor |
REAR WHEEL | |
FRONT WHEEL |
GEOMETRIE
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 35mm | 35mm | 50mm | 50mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
DOSAH | 415mm | 435mm | 455mm | 480mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 606mm | 606mm | 633mm | 647mm |
ROZVOR | 1165mm | 1185mm | 1217mm | 1248mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 787mm | 790mm | 807mm | 814mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 95mm | 95mm | 125mm | 140mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 729mm | 749mm | 781mm | 812mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 66° | 66° | 66° | 66° |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 111mm | 111mm | 111mm | 111mm |
VÝŠKA STŘEDU | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 437mm | 437mm | 437mm | 437mm |
DÉLKA VIDLICE (CELÁ) | 560mm | 560mm | 560mm | 560mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 75.3° | 75° | 74.6° | 74.2° |
B-B DROP (VZDÁLENOST MEZI OSAMI KOL A STŘEDOVÝM SLOŽENÍM) | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 390mm | 410mm | 455mm | 505mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 574mm | 597mm | 629mm | 663mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.