Popis
ROZBITÉ SJEZDY. PRUDKÁ STOUPÁNÍ? KLIDNĚ.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.
VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD
Motor Specialized 2.1 u kola Kenevo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.
• Lehký a citlivý rám ze slitiny M5 poskytuje nadstandardní kontrolu.
• Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.
• Vidlice RockShox se zdvihem 160 mm .
- Rám Levo je vyroben ze slitiny M5 s asymetrickým designem a naší geometrií 29 Trail, to vše dohromady přináší akurátní poměr pohodlí a ovladatelnosti. Toto kolo jsme navrhli, aby se na něm dalo pořádně vyblbnout, proto jsme zvolili nízký střed, dlouhou horní rámovou trubku a krátké řetězové vzpěry. Také jsme vylepšili kinematiku rámu, aby bylo odpružení citlivější i na malých nerovnostech a přesto bylo schopno zvládnout velké nárazy, aniž byste škrtali o zem.
- Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 představuje vrchol v technologiích e-kol. Nový motor je účinnější, o 15% menší a o 11% lehčí než jeho předchůdce. Má mnoho funkcí, které žádný jiný e-bike nemá, jako například okamžité spínání motoru, perfektní chlazení, dvojitou volnoběžku, která odpojí převodovku, když dosáhnete nejvyšší rychlosti, motor je tichý, hladký a má konzistentní chod - dokonce i při maximálním výkonu.
- Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
- Nová baterie kol Turbo Specialized M2 má kapacitu 500Wh. Takto výkonná baterie je neviditelně integrována v rámu a lze ji během několika vteřin snadno vyjmout pomocí jednoho imbusového klíče.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
RÁM | Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
VIDLICE | Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper |
OBJÍMKA | Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
ZADNÍ TLUMIČ | RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm |
PŘEDSTAVEC | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
ŘÍDÍTKA | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width |
GRIPY | Specialized Trail Grips |
SEDLO | Body Geometry Bridge Saddle, steel rails |
SEDLOVKA | TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, metallic pads |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM NX Eagle, 12-speed |
ŘAZENÍ | SRAM NX Eagle, single-click lever |
KAZETA | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
ŘETĚZ | SRAM NX Eagle, 12-speed |
KLIKY | Praxis forged M30, custom offset |
PŘEVODNÍKY | SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel |
RÁFKY | Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Industry |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
DUŠE | Standard, Presta valve |
MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
BATERIE | Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
KABELÁŽ | Custom Specialized harness |
GEOMETRIE
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165 | 165 | 165 | 165 |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 40 | 40 | 50 | 50 |
DÉLKA SEDLOVKY | 406 | 456 | 456 | 496 |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
DOSAH | 415mm | 435mm | 455mm | 480mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 577mm | 600mm | 631mm | 664mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 606mm | 606mm | 634mm | 647mm |
ROZVOR | 1182mm | 1202mm | 1235mm | 1266mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 455mm | 455mm | 455mm | 455mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 729mm | 749mm | 781mm | 812mm |
BB DROP | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 75.04° | 74.79° | 74.48° | 74.14° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 66.04° | 66.04° | 66.04° | 66.04° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 380mm | 410mm | 455mm | 505mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 95mm | 95mm | 125mm | 140mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 760mm | 760mm | 781mm | 787mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 560mm | 560mm | 560mm | 560mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 111mm | 111mm | 111mm | 111mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.