Podzimní výprodej až -50% + novinky 2020 již skladem!! V listopadu máme soboty zavřeno, jinak po-pá 10-17.30h
Akce Novinka Tip Efekt lupa
 

Specialized Turbo Levo Expert 2019

 

Nové Turbo Levo Expert FSR si vzalo všechny atributy z našich nových trailových kol – jako je perfektní kinematika, opravdová trailová geometrie a ideálně tuhý rám – k tomu navíc nejnovější technologie ze světa e-MTB. Také nechybí nově zakázkově vyrobený motor, vyšší kapacita baterie a mnohem, mnohem víc. Takže, ano, dá vám více síly jezdit více trailů a to lépe, než si to dokážete představit.

Běžná cena 217 999 Kč
Ušetříte 38 000 Kč (–17 %)
179 999 Kč
148 759,50 Kč bez DPH
Na splátky již od 4500 Kč
Značka Specialized
Kategorie Celoodpružená
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized Turbo Levo Expert 2019 Velikost kola: M
Barva kola: Storm Grey/Rocket Red
Modelový rok: 2019
Skladem (2 ks) 217 999 Kč 179 999 Kč
148 759,50 Kč bez DPH
   
Specialized Turbo Levo Expert 2019 Velikost kola: L
Barva kola: Storm Grey/Rocket Red
Modelový rok: 2019
Skladem (1 ks) 217 999 Kč 179 999 Kč
148 759,50 Kč bez DPH
   
 

Turbo Levo je jedno z nejlehčích elektrokol, která kdy jezdila na trailech. Váhová úspora vychází z poznatků vývoje nejnovější generace modelu Stumpjumper. Např. boční výztuha Sidearm dává rámu jedinečný poměr tuhost/hmotnost. Rám je nyní tužší, má níže položenou horní rámovou trubku a celé kolo je více schopné v těžkých sjezdech, snáze ovladatelné v technických pasážích a má měnší postřebu energie z baterií. Prodloužili jsme dosah, zachovai řetězové vzpěry hezky krátké, položili hlavový úhel, napřímili sedlový úhel a zachovali nízké těžiště. Pomocí nového Flip Chipu můžete také nastavit výšku středu nad zemí, sedlový a hlavový úhel v řádu minut.

Navýšili jsme kapacitu baterie až o závratných 40%. Elektrokol nyní dokáže zvládat ještě delší vzdálenosti na plné nabití, takže se nemusíte strachovat, že se ocitnete uprostřed lesa bez energie na cestu domu. Pomocí funkce Smart Control, dostupné v naší aplikaci Mission Control App, lze nastavit přípomoc tak, aby Vám vydržela baterie po předvolený čas, nebo vzdálenost. Stav baterie je vždy zobrazen buď na Turbo Connect Unit nebo na samostně prodejném Turbo Connect Display umístěném na řídítkách.

U nového motoru Specialized 2.1 jsme snížili váhu pomocí nového hořčíkové těla. Motor dokáže podat až 410% Vášeho vlastního výkonu, a to bez škubání a trhání. Naši inženýři ve Švýcarsku strávili několik let laděním vlastního sofwaru, který řídí tento v současnosti jeden z nejlepších motorů. Odpružení jsme navrhli tak, aby Vám poskytovalo více kontroly, když ji potřebujete nejvíc. Citlivý začátek zdvihu, větší podpora ve středním zdvihu, takže se při šlapání nehoupete ani nechodíte po dorazech zdvihu 150mm na skocích a dropech.

Turbo je také nejchytřejším a nejlépe propojitelným elektrokolem k dnešnímu dni. Naše Turbo Connect Unit, umístěná v horní rámové trubce, umožňuje spojení s kolem prostřednictvím via ANT+ a Bluetooth®. Poslední verze aplikace Mission Control má nyní více funkcí a je uživatelsky přívětivější než kdy dřív. Můžete lehce naladit každý aspekt elektropohonu, sledovat výkon, ovládat dojezd, provádět základní diagnostiku systému, zaznamenávat a nahrávat jízdy - navíc je tu i nový Shuttle Mode, který Vám dále zpříjemní výjezdy pomocí plné podpory od motoru při vyvinutí menšího výkonu vašich nohou.

 
  • Rám Turbo Levo FSR je konstruován z karbonu FACT 9m a zadní stavba pak z materiálu M5 Premium Aluminum, díky němuž je lehký, tuhý, ale i dostatečně citlivý. Nechybí ani naše geometrie Trail 29, která má nízký střed šlapání, delší horní rámovou trubku a kratší řetězové vzpěry. Kinematika rámu byla také zdokonalena společně s tuhostí potřebnou k jízdě. Kabeláž je vedena vnitřkem a to včetně vedení teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a minimalistický motor je přimontován bezpečněji, než doposud. Tím vším se nám podařilo snížit celkovou hmotnost.
  • Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 RX Trail se vyznačuje značným zvýšením výkonu, je o 15% menší a o 11% lehčí, než jeho předchůdce. Díky tomu se dostává na špičku žebříčku mezi motory elektrokol. Má také mnoho jiných užitečných vlastností, jaké jiná e-kola nemají, jako třeba okamžité sepnutí, fantastické řízení tepla a dvojitý volnoběh, který uvolňuje řazení, když dosáhnete maximální rychlosti, také mu nechybí tichost a plynulost chodu a konzistentní výkon – i při maximální síle.
  • Nová baterie Specialized série M2 nabízí kapacitu 700 Wh, což je o 40% větší kapacitu a výkon a tím pádem i sílu jezdit více trailů. Samozřejmě je stále neviditelně integrovaná v rámu a snadno vyjímatelná.
 

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

ŘAZENÍ SRAM S700, single-click lever
KLIKY Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM X1, 11-speed
KAZETA SRAM XG-1175, 11-speed, 10-42t
ŘETĚZ KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™
PŘEVODNÍKY 32T, custom steel
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
VÝPLET DT Swiss Revolution
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
ZADNÍ NÁBOJ DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
DUŠE Standard, Presta valve
RÁFKY Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm inner width, tubeless ready, 28h
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
MOTOR Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
BATERIE Turbo M2-700, fully integrated w/ rock guard, 700 Wh
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ Specialized TCU, 10-LED state of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, handlebar remote with walk-assist
KABELÁŽ Custom Specialized wiring harness
PEDÁLY Specialized Dirt
ŘÍDÍTKA Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp
SEDLO Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
PŘEDSTAVEC Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 6-degree, S/M 40mm / L/XL 50mm
GRIPY Specialized Sip grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
SEDLOVKA Specialized Command Post 34.9mm, 130mm of travel (Size: Small), 160mm of travel (Sizes: M/XL)
OBJÍMKA Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
VIDLICE RockShox Pike RC29, 150mm of travel
RÁM FACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ RockShox Deluxe RT3 w/ custom valve, 150mm of travel
 
 

GEOMETRIE

  S M L XL
DÉLKA KLIK 165mm 165mm 165mm 165mm
DÉLKA PŘEDSTAVCE 40mm 40mm 50mm 50mm
DÉLKA SEDLOVKY 130mm travel 160mm travel 160mm travel 160mm travel
SADDLE WIDTH 143mm 143mm 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 780mm 780mm 780mm 780mm
DOSAH 415mm 435mm 455mm 480mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 577mm 600mm 631mm 664mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 606mm 606mm 634mm 647mm
ROZVOR 1182mm 1202mm 1235mm 1266mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 455mm 455mm 455mm 455mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 729mm 749mm 781mm 812mm
BB DROP 27mm 27mm 27mm 27mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 347.5mm 347.5mm 347.5mm 347.5mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 75.04° 74.79° 74.48° 74.14°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 66.04° 66.04° 66.04° 66.04°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 380mm 410mm 455mm 505mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 95mm 95mm 125mm 140mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 760mm 760mm 781mm 787mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 51mm 51mm 51mm 51mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 560mm 560mm 560mm 560mm
STOPA KOLA 111mm 111mm 111mm 111mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".