Popis
ROZBITÉ SJEZDY. PRUDKÁ STOUPÁNÍ? KLIDNĚ.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.
VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD
Motor Specialized 2.1 u kola Levo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.
• Asymetrický rám z karbonu/slitiny M5 pro snížení hmotnosti a přidanou ovladatelnost.
• Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.
• Vidlice FOX 36 Perfomance a tlumič FLOAT DPS se zdvihy 150 mm.
- Jak Vám můžeme poskytnout to nejlepší, i když máte rozpočet omezený? Ušetřili jsme zásadní gramy díky použití karbonového trojúhelníku a náklady jsme podrželi dole pomocí zadního stavby ze slitiny premiového hliníku M5. Tím je Levo nejen lehké, ale také tuhé a citlivé. Toto kolo jsme navrhli, aby se na něm dalo pořádně vyblbnout, proto jsme zvolili nízký střed, dlouhou horní rámovou trubku a krátké řetězové vzpěry. Také jsme vylepšili kinematiku zadní stavby, aby bylo odpružení citlivější i na malých nerovnostech a přesto bylo schopno zvládnout velké nárazy, aniž byste škrtali o zem.
- Tlumič FOX FLOAT DPS Performance nabízí až 150 mm zdvihu, stejně jako třípolohové nastavení komprese tlumiče.
- Vidlice FOX 36 Performance přináší bezstarostné ovládání a dobře dávkovaný zdvih, pro který je 36ka proslulá, ale i přizpůsobení komprese pomocí třípolohového ovládání.
- Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 představuje vrchol v technologiích e-kol. Nový motor je účinnější, o 15% menší a o 11% lehčí než jeho předchůdce. Má mnoho funkcí, které žádný jiný e-bike nemá, jako například okamžité spínání motoru, perfektní chlazení, dvojitou volnoběžku, která odpojí převodovku, když dosáhnete nejvyšší rychlosti, motor je tichý, hladký a má konzistentní chod - dokonce i při maximálním výkonu.
- Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
- Nová baterie kol Turbo Specialized M2 má kapacitu 700Wh, což zvyšuje dojezd o ohromujících 40%. Takto výkonná baterie je neviditelně integrována v rámu a lze ji během několika vteřin snadno vyjmout pomocí jednoho imbusového klíče.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
ŘAZENÍ | SRAM S700, single-click lever |
KLIKY | Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM X1, 11-speed |
KAZETA | SRAM XG-1175, 11-speed, 10-42t |
ŘETĚZ | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
PŘEVODNÍKY | 32T, custom steel |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
VÝPLET | DT Swiss Competition Race |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
DUŠE | Standard, Presta valve |
RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm width, hand-built, 2Bliss Ready |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, BLCK DMND Casing, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
BATERIE | Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
KABELÁŽ | Custom Specialized wiring harness |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
SEDLO | Bridge 155 S2, Bridge 143 S3/S4/S5, Hollow cr-mo rails |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 5mm rise, 40mm |
GRIPY | Specialized Sip grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
SEDLOVKA | Command Post IRcc, 16-position micro-height adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 34.9mm, S: 130mm, M/L/XL: 160mm of travel |
OBJÍMKA | Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
VIDLICE | Fox 36 Performance, 150mm travel, Grip damper with 3 position micro adjust, 51mm offset |
RÁM | FACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
ZADNÍ TLUMIČ | FOX FLOAT DPS Performance, 3-position adjustment, 52.5x210mm, Rx Trail Tune |
GEOMETRIE
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 369mm | 429mm | 429mm | 429mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
DOSAH | 415mm | 435mm | 455mm | 480mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 577mm | 600mm | 631mm | 664mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 606mm | 606mm | 634mm | 647mm |
ROZVOR | 1182mm | 1202mm | 1235mm | 1266mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 455mm | 455mm | 455mm | 455mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 729mm | 749mm | 781mm | 812mm |
BB DROP | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 75.04° | 74.79° | 74.48° | 74.14° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 66° | 66° | 66° | 66° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 380mm | 410mm | 455mm | 505mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 95mm | 95mm | 125mm | 140mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 760mm | 760mm | 781mm | 787mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 560mm | 560mm | 560mm | 560mm |
STOPA KOLA | 111mm | 111mm | 111mm | 111mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.