Přijmeme brigádnici/brigádníka na pozici prodejce-asistenta. Ideální pro studenty. Info 608510208.

Celoodpružené elektrokolo Specialized Turbo Levo Pro 2022 Satin Redwood / Smoke / Black

 

Zcela nové Turbo Levo přináší zatím těžko představitelné spojení.

Toto kolo je bohužel vyprodané. Koukněte na jiná skladová elektrokola.

Běžná cena 305 000 Kč
Ušetříte 55 401 Kč (–18 %)
249 599 Kč
206 280 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Celoodpružená elektrokola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
95221 10 LEVO PRO CARBON REDWD SMK BLK HERO Barva kola: Satin Redwood / Smoke / Black.
Velikost kola: S4
Modelový rok: 2022
Vyprodáno 305 000 Kč 249 599 Kč
206 280 Kč bez DPH
 

Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Pro, které dostalo novou řídící jednotku MasterMind TCU, integrovaný dispej s možnosti zobrazení mnoho metrik, vylepšená pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System a geometrie inspirovaná modelem Stumpjumper EVO s řešením Mullet. Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox Float Factory a sadou Sram XO1. 

Turbo Levo Pro je postaveno na perfektně vyladěném odpružení Fox. Vidlice je konkrétně Fox Float 38 Factory se 160 mm zdvihem a úpravou Kashima. Zadní tlumič je poté Fox Float X2 Factory se zdvihem 150 mm a také úpravou Kashima.

Nejvyšší mechanická sada Sram X01 a karbonová kola Traverse Carbon, které kolu dodávají rychlost a velice příjemnou hmotnost. Nesmíme zapomenout na špičkové karbonové kliky Praxis. Ostatní komponenty jsou domácí provenience Specialized. 

Turbo Levo poprvé jako "Mullet"

Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability. 

Geometrie Stumpjumperu EVO

Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.

Možnost změny geometrie

Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiském hlavového složení, která umoňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentrický prvek, který mění výšku středu až o 7 mm. 

Perfektní sladění s 700Wh baterií

Motor s označením 2.2 je perfektně naladěn a propojen společně s velice výkonou integrovanou baterií o kapacitě 700 Wh. Toto duo poté řidí samostatná řidící jednotka MasterMind Turbo Control Unit tak, aby bylo nové Turbo Levo co nejefektivnější. 

Specialized garantuje výdrž až 5 hodin plnohodnotné jízdy trailem, kde Vás můžou potkat vysoké výkonové špičky při prudkých výjezdech nebo kontinuální zatížení při jíždě nahoru trailem. Navíc technologie Smart Control zaručí, že Vámi vybranou trasu měřenou časem či kilometry elektrokolo bezproblému zvládne a na konci zbyla ještě lehká rezerva.

S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl

Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každy, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvýžený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky. 


Elektronický systém nového Leva, to je plná integrace 565wattového motoru

  • Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými
  • Dedikovaný “Mullet” design s 27.5” zadním a 29” předním
  • Levo, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie,
  • 150 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé
  • S-velikosti Leva jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní
 

Technické Specifikace 

COCKPIT
Stem Deity Copperhead, 35.0mm
Handlebars Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm, 35.0mm
Grips Deity, Knuckleduster, Black
Saddle Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
SeatPost FOX Transfer, 30.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 200mm
BRAKES
Rear Brake SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Front Brake SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
DRIVETRAIN
Rear Derailleur Sram X01 Eagle, 12-speed
Shift Levers SRAM XO1 Eagle trigger, 12-speed, single click
Cassette SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t
Chain SRAX X01 Eagle, 12-speed
Crankset Praxis Carbon M30, custom offset, 160mm
Chainrings SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34T, steel
WHEELS
Inner Tubes Standard, Presta Valve
Front Wheel Traverse Carbon 29
Rear Wheel Traverse Carbon 27.5
Front Tire Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Rear Tire Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
FRAMESET
Seat Binder Alloy, 38.6mm
Frame FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Fork FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel, Kashima
E-BIKE
Motor Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Charger Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
UI/Remote Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Battery Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Wiring Harness Custom Specialized wiring harness
SUSPENSION
Rear Shock FOX FLOAT X2 Factory, LSC, LSR, 2-position lever, 55x210mm, Kashima

Geometrie

  S1 S2 S3 S4 S5 S6
Délka Klik 160mm 160mm 160mm 160mm 160mm
Délka Představce 35mm 50mm 50mm 50mm 50mm
Délka Sedlovky 125mm 150mm 175mm 175mm 200mm
Šířka Sedla 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Šířka Řídítek 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm
Dosah 412mm 432mm 452mm 477mm 502mm 532mm
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení) 605mm 617mm 626mm 635mm 644mm 653mm
Rozvor 1179mm 1200mm 1225mm 1255mm 1284mm 1318mm
Délka Řetězové Vzpěry 442mm 442mm 442mm 442mm 442mm 442mm
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení 738mm 760mm 784mm 814mm 843mm 878mm
BB Drop 25mm 27mm 27mm 27mm 27mm 27mm
Výška Středového Složení 352mm 350mm 350mm 350mm 350mm 350mm
Úhel Sedlové Trubky 78° 77.2° 76.7° 76.2° 76.2° 76.2°
Délka Sedlové Trubky 380mm 390mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Výška Rámu V Rozkroku 752mm 776mm 783mm 787mm 788mm 790mm
Headtube Length 105mm 105mm 115mm 125mm 135mm 145mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm
Max Seatpost Insertion 210mm 220mm 240mm 255mm 275mm 295mm
Vyosení Vidlice (Offset) 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Stopa Kola (27,5 Střed) 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm
Headtube Angle 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5°
Délka Vidlice (Celá) 557mm 567mm 567mm 567mm 567mm 567mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: