Popis
Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Pro, které dostalo novou řídící jednotku MasterMind TCU, integrovaný dispej s možnosti zobrazení mnoho metrik, vylepšená pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System a geometrie inspirovaná modelem Stumpjumper EVO s řešením Mullet. Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox Float Factory a sadou Sram XO1.
Turbo Levo Pro je postaveno na perfektně vyladěném odpružení Fox. Vidlice je konkrétně Fox Float 38 Factory se 160 mm zdvihem a úpravou Kashima. Zadní tlumič je poté Fox Float X2 Factory se zdvihem 150 mm a také úpravou Kashima.
Nejvyšší mechanická sada Sram X01 a karbonová kola Traverse Carbon, které kolu dodávají rychlost a velice příjemnou hmotnost. Nesmíme zapomenout na špičkové karbonové kliky Praxis. Ostatní komponenty jsou domácí provenience Specialized.
Turbo Levo poprvé jako "Mullet"
Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability.
Geometrie Stumpjumperu EVO
Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.
Možnost změny geometrie
Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiském hlavového složení, která umoňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentrický prvek, který mění výšku středu až o 7 mm.
Perfektní sladění s 700Wh baterií
Motor s označením 2.2 je perfektně naladěn a propojen společně s velice výkonou integrovanou baterií o kapacitě 700 Wh. Toto duo poté řidí samostatná řidící jednotka MasterMind Turbo Control Unit tak, aby bylo nové Turbo Levo co nejefektivnější.
Specialized garantuje výdrž až 5 hodin plnohodnotné jízdy trailem, kde Vás můžou potkat vysoké výkonové špičky při prudkých výjezdech nebo kontinuální zatížení při jíždě nahoru trailem. Navíc technologie Smart Control zaručí, že Vámi vybranou trasu měřenou časem či kilometry elektrokolo bezproblému zvládne a na konci zbyla ještě lehká rezerva.
S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl
Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každy, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvýžený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky.
Elektronický systém nového Leva, to je plná integrace 565wattového motoru
- Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými
- Dedikovaný “Mullet” design s 27.5” zadním a 29” předním
- Levo, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie,
- 150 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé
- S-velikosti Leva jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní
Technické Specifikace
Stem | Deity Copperhead, 35.0mm |
Handlebars | Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm, 35.0mm |
Grips | Deity, Knuckleduster, Black |
Saddle | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails |
SeatPost | FOX Transfer, 30.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 200mm |
Rear Brake | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Front Brake | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm |
Rear Derailleur | Sram X01 Eagle, 12-speed |
Shift Levers | SRAM XO1 Eagle trigger, 12-speed, single click |
Cassette | SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t |
Chain | SRAX X01 Eagle, 12-speed |
Crankset | Praxis Carbon M30, custom offset, 160mm |
Chainrings | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34T, steel |
Inner Tubes | Standard, Presta Valve |
Front Wheel | Traverse Carbon 29 |
Rear Wheel | Traverse Carbon 27.5 |
Front Tire | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
Rear Tire | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
Seat Binder | Alloy, 38.6mm |
Frame | FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot |
Fork | FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel, Kashima |
Motor | Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor |
Charger | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
UI/Remote | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Battery | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
Wiring Harness | Custom Specialized wiring harness |
Rear Shock | FOX FLOAT X2 Factory, LSC, LSR, 2-position lever, 55x210mm, Kashima |
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka Klik | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | |
Délka Představce | 35mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm | |
Délka Sedlovky | 125mm | 150mm | 175mm | 175mm | 200mm | |
Šířka Sedla | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | |
Šířka Řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | |
Dosah | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení) | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Rozvor | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Délka Řetězové Vzpěry | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Výška Středového Složení | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
Úhel Sedlové Trubky | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Délka Sedlové Trubky | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Výška Rámu V Rozkroku | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Vyosení Vidlice (Offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Stopa Kola (27,5 Střed) | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Délka Vidlice (Celá) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.