Popis
Tento rám S-Works Stumpjumper EVO je dokonalým čistým plátnem pro stvoření vašeho dokonalého kola. Sestavte si své zcela vlastní kolo snů, proměňte ho ve skutečnost a spokojeně se rozjeďte.
- Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezené možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
- Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vidlicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
- Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
- Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.
Technické specifikace
FRAMESET
Frame
FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
SWAT
Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
SUSPENSION
Rear Shock
FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka sedlovky | 100 mm | 125 mm | 150 mm | 170 mm | 170 mm | 170 mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 613mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 654mm |
Dosah | 408mm | 428mm | 448mm | 475mm | 498mm | 528mm |
Výška středového složení | 335mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
BB Drop | 40mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm |
Délka vidlice (celá) | 561mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 732mm | 756mm | 780mm | 809mm | 838mm | 873mm |
Délka řetězové vzpěry | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm | 448mm | 448mm |
Rozvor | 1167mm | 1191mm | 1216mm | 1247mm | 1285mm | 1319mm |
Výška rámu v rozkroku | 733mm | 764mm | 763mm | 762mm | 767mm | 770mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.6° | 77.2° | 76.9° | 77° | 77° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.