Popis
- Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
- Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vidlicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
- RIDER-FIRST ENGINEERED ™ Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
- SWAT ™ Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.
VYHLEDÁVAČ GEOMETRIE
Stumpjumper EVO má po vybalení z krabice nejschopnější trail geometrii na trhu. A její nastavitelnost vám umožňuje přizpůsobit si jízdu tak aby vyhovovala vašemu stylu a konkrétnímu terénu.,
VYZKOUŠEJTE
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
RÁM
RÁM | FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel |
OBJÍMKA | Alloy, 38.6 |
FRAMESET
SWAT | Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder |
ODPRUŽENÍ
ZADNÍ TLUMIČ | FOX FLOAT DPX2 Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, Kashima coat, 3-position adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm |
VIDLICE | FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel |
KOKPIT
PŘEDSTAVEC | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
ŘÍDÍTKA | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width |
SEDLO | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
SEDLOVKA | X-Fusion Manic, infinite adjustable, remote SRL LE lever, 34.9 (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm) |
BRZDY
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm |
POHON
PŘEHAZOVAČKA | Shimano SLX M7100, SGS, 12-speed |
ŘAZENÍ | Shimano SLX, M7100, 12spd |
ŘETĚZ | Shimano SLX, M7100, 12-speed |
KLIKY | Shimano SLX, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm |
PŘEVODNÍKY | 30T |
ZAPLETENÁ KOLA
RÁFKY | Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Shimano MT400-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost |
ZADNÍ NÁBOJ | Shimano MT510-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline |
VÝPLET | DT Swiss Industry |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3" |
DUŠE | Standard, Presta valve |
COCKPIT
TAPE | Specialized Trail Grips |
DRIVETRAIN
CASSETTE | Shimano SLX, CS-M7100, 12-speed, 10-51t |
BOTTOM BRACKET | Shimano, BB-MT800, Threaded |
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění

GEOMETRIE
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 100 mm | 125 mm | 150 mm | 170mm | 170 mm | 190 mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
DOSAH | 408mm | 428mm | 448mm | 475mm | 498mm | 528mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 613mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 654mm |
ROZVOR | 1167mm | 1191mm | 1216mm | 1247mm | 1285mm | 1319mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm | 448mm | 448mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 732mm | 756mm | 780mm | 809mm | 838mm | 873mm |
BB DROP | 40mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 335mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 78° | 77.6° | 77.2° | 76.9° | 77° | 77° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 733mm | 764mm | 763mm | 762mm | 767mm | 770mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm |
DÉLKA VIDLICE (CELÁ) | 561mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.