Popis
Chtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.
Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
- Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
- Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
- Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.
Technické Specifikace
Rámová Sada
RÁM | FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel |
SWAT | Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder |
OBJÍMKA | Alloy, 38.6mm |
Odpružení
ZADNÍ TLUMIČ | FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm |
VIDLICE | FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel |
Kokpit
PŘEDSTAVEC | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
ŘÍDÍTKA | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width |
OMOTÁVKA | Specialized Trail Grips |
SEDLO | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
SEDLOVKA | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Pohon
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX Eagle, 12-speed |
ŘAZENÍ | SRAM GX Eagle Trigger, 12-speed |
KAZETA | SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t |
ŘETĚZ | SRAM NX Eagle, 12-speed |
KLIKY | SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm |
PŘEVODNÍKY | Alloy, 30T |
STŘED | SRAM DUB, BSA 73mm, threaded |
Zapletená Kola
RÁFKY | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Industry |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
DUŠE | Standard, Presta valve |
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka Klik | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Délka Představce | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm |
Délka Sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Šířka Sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Šířka Řídítek | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Dosah | 408mm | 428mm | 448mm | 475mm | 498mm | 528mm |
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení) | 613mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 654mm |
Rozvor | 1167mm | 1191mm | 1216mm | 1247mm | 1285mm | 1319mm |
Délka Řetězové Vzpěry | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm | 448mm | 448mm |
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení | 732mm | 756mm | 780mm | 809mm | 838mm | 873mm |
BB Drop | 40mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
Top-Tube Length (Horizontal) | 538mm | 564mm | 590mm | 623mm | 647mm | 679mm |
Výška Středového Složení | 335mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
Úhel Sedlové Trubky | 78° | 77.6° | 77.2° | 76.9° | 77° | 77° |
Délka Sedlové Trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Výška Rámu V Rozkroku | 733mm | 764mm | 763mm | 762mm | 767mm | 770mm |
Headtube Length | 95mm | 95mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Max Seatpost Insertion | 180mm | 180mm | 200mm | 220mm | 240mm | 260mm |
Vyosení Vidlice (Offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Stopa Kola (27,5 Střed) | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Délka Vidlice (Celá) | 561mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
5
RK
Radek Kratochvíl
Rychle jednani vse v poradku,jsem velmi spokojen. Dekuji