Popis
Úplná kontrola, odpružení a jemné vyladění geometrie tvoří charakteristiku zcela nového Stumpjumperu EVO Expert. Doplňte ji o komponenty, které spojují kvalitu, cenovou dostupnost a trvanlivost, a je to perfektní kandidát na vašeho nového partnera.

Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezených možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traily a ne vaše nohy.

- NASTAVITELNÁ GEOMETRIE Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
- RIDER-FIRST ENGINEERED ™ Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
- SWAT ™ Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.
Technické Specifikace
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
|
S1 |
S2 |
S3 |
S4 |
S5 |
S6 |
Délka Klik |
165mm |
170mm |
170mm |
170mm |
170mm |
175mm |
Délka Představce |
40mm |
40mm |
50mm |
50mm |
50mm |
50mm |
Délka Sedlovky |
120mm |
150mm |
150mm |
180mm |
210mm |
210mm |
Šířka Sedla |
155mm |
155mm |
143mm |
143mm |
143mm |
143mm |
Šířka Řídítek |
800mm |
800mm |
800mm |
800mm |
800mm |
800mm |
Dosah |
408mm |
428mm |
448mm |
475mm |
498mm |
528mm |
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení) |
613mm |
617mm |
626mm |
635mm |
644mm |
654mm |
Rozvor |
1167mm |
1191mm |
1216mm |
1247mm |
1285mm |
1319mm |
Délka Řetězové Vzpěry |
438mm |
438mm |
438mm |
438mm |
448mm |
448mm |
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení |
732mm |
756mm |
780mm |
809mm |
838mm |
873mm |
BB Drop |
40mm |
35mm |
35mm |
35mm |
35mm |
35mm |
Top-Tube Length (Horizontal) |
538mm |
564mm |
590mm |
623mm |
647mm |
679mm |
Výška Středového Složení |
335mm |
340mm |
340mm |
340mm |
340mm |
340mm |
Úhel Sedlové Trubky |
78° |
77.6° |
77.2° |
76.9° |
77° |
77° |
Délka Sedlové Trubky |
385mm |
385mm |
405mm |
425mm |
445mm |
465mm |
Výška Rámu V Rozkroku |
733mm |
764mm |
763mm |
762mm |
767mm |
770mm |
Headtube Length |
95mm |
95mm |
105mm |
115mm |
125mm |
135mm |
Min Seatpost Insertion |
80mm |
80mm |
80mm |
80mm |
80mm |
80mm |
Max Seatpost Insertion |
180mm |
180mm |
200mm |
220mm |
240mm |
260mm |
Vyosení Vidlice (Offset) |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
Stopa Kola (27,5 Střed) |
131mm |
131mm |
131mm |
131mm |
131mm |
131mm |
Headtube Angle |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
Délka Vidlice (Celá) |
561mm |
571mm |
571mm |
571mm |
571mm |
571mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.