POZOR! Black November ve Spectrumbike! Drsné slevy 20-35% na kola 2017 a 2018. Máme už i 100kol 2019, na ty nabízíme 10% cashback + financování od 0% navýšení!
Novinka Tip GX EAGLE upgrade! Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Specialized Epic Comp EVO 29 2019

Neohodnoceno
 

Pokud bychom měli být upřímní, tak hliník byl vždycky jádrem našich modelů EVO. Je tuhý, je pevný a alespoň u našich kol, je neskutečně lehký. A vlastně ztělesňuje vše dobré na horských kolech a o tom EVO je. A Epic Comp EVO z hliníku? Jasně, to je přesně ono. A je to proto, že tohle kolo přináší závody do kopců, singletraily i zábavu v cenově dostupném balíčku. Takže hurá - tohle je ten nejvíc epický Epic!

U tohoto kola nabízíme upgrade na Sram GX EAGLE (páčka, kazeta, přehazovačka, řetěz) za výhodnou cenu 8000Kč!

84 999 Kč
70 247,11 Kč bez DPH
Na splátky již od 2550 Kč
Značka Specialized
Kategorie celoodpružená kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized Epic Comp EVO 29 2019 Velikost kola: L
Barva kola: Gloss Rocket Red/Tarmac Black
Modelový rok: 2019
Skladem (1 ks) 84 999 Kč
70 247,11 Kč bez DPH
   
 

Podíváte-li se po naší kanceláři, uvidíte spoustu Epiců – většina z nich má teleskopické sedlovky, širší pláště a řídítka a trošku větší zdvihy. To je proto, že tihle Epici, které jsme přetvořili na Frankensteiny nejsou jen těmi nejrychlejšími na startovní čáře, ale také jsou vhodné pro nechutně dlouhé vyjížďky, na několika denní etapáky, ale i na rychlé back-country mise. V jednu chvíli jsme si zkrátka uvědomili „Měli bychom taková kola nabízet, ne?“ A tak jsme s tím začali.

Pojďme se podívat na detaily. Zaprvé, EVO má vyšší zdvih vidlice, místo 100 mm je to tedy 120 mm. Tím dosáhnete o jeden stupeň otevřenějšího úhlu vpředu, přesněji 68,5 stupňů. Dále jsme přidali nulový offset teleskopické sedlovky pro lepší kontrolu při sjezdech, ale přitom vás tato geometrie drží nad středem šlapání při prudkých stoupáních. Také jsme přidali širší pláště – 2,3“ Ground Control vpředu a tužší Fastk Trak vzadu s ochranou GRID na bocích.

Epic EVO také nabízí Brain 2.0. OG Brain zcela změnil bikový svět z pohledu na odpružení a to v tom nejlepším slova smyslu. Spousty závodů vyhrál, a zapíchl vlajku do země jakožto lídr v inovaci a vývoje pružení, ale my věděli, že ho můžeme udělat ještě lepší. Jednoduchá fyzika nám ukázala, že posunutím Brainu blíže k zadní ose dosáhneme větší citlivosti. A po dlouhém vývoji a výzkumu je zbrusu nový. Nyní reaguje až neviditelně na nárazy a má mnohem konzistentní chod a ještě má integrované vedení. To znamená, že cesta oleje je lepší a vytváří neuvěřitelně elegantní záležitost, jakou nepřekoná žádná jiná technologie na trhu.

Srdcem konstrukce je hliník M5 s technologií D‘Aluisio Smartweld, která strategicky umístí více svařovacího materiálu tam, kde je potřeba, což vede k hliníkovému rámu, který je více poddajný a tužší v místě téměř všech svárů. Což je naprosto úžasné.

Kolo jako takové je vybaveno 12ti rychlostním řazením SRAM NX Eagle, brzdami SRAM Level TL a zapletenými hliníkovými koly Roval Control.

 

  • Vidlice RockShox Reba RL se zdvihem 120 mm pohltí všechny výmoly a překážky, nechybí nastavitelný odskok i komprese.
  • 12ti rychlostní sada SRAM NX Eagle
  • Teleskopická sedlovka X-Fusion Manic vám dodá tolik potřebné snížení, ale i 0 mm offset, který se postará, aby byla vaše hmotnost při stoupáních nad středem šlapání.

 

SPECIFIKACE
RÁM
Specialized M5 Aluminum w/ D'Aluisio Smartweld Technology, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 100mm of travel
VIDLICE
RockShox Reba RL 29, Motion Control damper, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 120mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ
Custom RockShox Micro Brain shock w/ Spike Valve, AUTOSAG, 51x257mm
PŘEDNÍ NÁBOJ
Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
ZADNÍ NÁBOJ
Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
VÝPLET
DT Swiss Industry
RÁFKY
Roval Control Alloy 29", 25mm internal width
DUŠE
Standard, Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Ground Control, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Fast Trak, GRID casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"
KLIKY
Truvativ STYLO, DUB
PŘEVODNÍKY
SRAM Eagle, 32T
STŘED
SRAM DUB, threaded BB
ŘAZENÍ
Sram NX Eagle, trigger, 12-speed
PŘEHAZOVAČKA
SRAM NX Eagle, 12-speed
KAZETA
SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
ŘETĚZ
SRAM NX Eagle, 12-speed
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Level TL, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
SRAM Level TL, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA
Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
GRIPY
Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
PŘEDSTAVEC
Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
SEDLO
Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
SEDLOVKA
X-Fusion manic, 30.9mm, (S: 100mm, M-XL: 125mm)
OBJÍMKA
Alloy, 34.9mm
 
 
GEOMETRY
  S M L XL
BB Drop 32mm 32mm 32mm 32mm
Crank Length 170mm 175mm 175mm 175mm
Dosah 398mm 423mm 446mm 465mm
Délka celé vidlice 526mm 526mm 526mm 526mm
Délka hlavové trubky 95mm 105mm 120mm 140mm
Délka horní trubky, horizontální 571mm 599mm 626mm 650mm
Délka sedlové trubky 400mm 434mm 470mm 520mm
Délka řetězové vzpěry 438mm 438mm 438mm 438mm
Handlebar Width 750mm 750mm 750mm 750mm
Rozvor 1103mm 1132mm 1159mm 1186mm
Saddle Width 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 361MM 411MM 411MM 411MM
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 595mm 605mm 619mm 638mm
Stem Length 60mm 70mm 80mm 80mm
Stopa kola 99mm 99mm 99mm 99mm
Vyosení vidlice (offset) 43mm 43mm 43mm 43mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 667mm 695mm 723mm 749mm
Výška rámu v rozkroku 772mm 777mm 782mm 804mm
Výška středového složení 340mm 340mm 340mm 340mm
Úhel hlavové trubky 68.5° 68.5° 68.5° 68.5°
Úhel sedlové trubky 73.8° 73.8° 73.8° 73.8°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".