POZOR! Black November ve Spectrumbike! Drsné slevy 20-40% na kola 2017 a 2018. Máme už i 100kol 2019, na ty nabízíme 10% cashback + financování od 0% navýšení!
Novinka Tip Cashback 10% Efekt lupa
 

Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy 29 2019

Neohodnoceno
 

Pojďme si nejprve něco ujasnit – Stumpjumper EVO Comp Alloy 29 není normální trailové kolo. Je postaveno tak, aby padlo hned do ruky. Má položenější předek a delší horní rámovou trubku, takže EVO má těžší řízení, výjimečnou přední trakci a vás bude prosit, abyste vždycky ještě přidali. A s rychlostí, jakou 29“ kola umí, to klidně zvládnete i v tom nejrozbitějším terénu.

89 999 Kč
74 379,34 Kč bez DPH
Na splátky již od 2700 Kč
Značka Specialized
Kategorie celoodpružená kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy 29 2019 Velikost kola: S3
Barva kola: Satin Brushed/Black
Modelový rok: 2019
Skladem (1 ks) 89 999 Kč
74 379,34 Kč bez DPH
   
 

Na co vlastně je to „EVO“? EVO je pro ty, co rádi řádí – bikeři, co tíhnou ke gravity disciplínám. Velké dropy, vysoké nakopáváky, skály a kořeny – cokoli z tohohle Stumpjumper EVO zvládne. EVO používá stejnou velikostní řadu jako naše Demo. To vám umožní si vybrat kolo přesně takové, jaké potřebujete – nejen podle změření sedlové trubky, jako jsme zvyklí u většiny kol – zužuje vše na dvě velikosti, S2 a S3. Ty jsou delší, nižší, položenější a mají výšky sedlové a hlavové trubky takové, že vám pomohou ve výběru velikosti přesně pro vás, váš jízdní styl a terén, ve které se nejčastěji pohybujete.

Cíl v návrhu tvaru byl jednoduchý - vytvořit pořádný trail bike. A jak se ukázalo, odvíjí se to především od tuhosti. Rám totiž říká něco vašim rukám a z druhé strany zase něco jiného vašim nohám, s čímž si váš mozek neumí úplně snadno poradit a tím nastává nerovnováha, která se do kola promítá jistou nestálostí. Abychom to napravili, museli jsme se zaměřit na materiál a tvary.

Pokročili jsme pod dráze odpružení s Rx Trail Tune jak na vidlici, tak na zadním tlumiči. Výkon pružení významně závisí na rámu, kolech a velikosti jezdce, proto jsme použili Rx Tune na každém kole uprostřed nastavitelného spektra, čímž získáte největší možný rozsah jak jemně vyladit vaši jízdu. Dalším želízkem v ohni bylo zachovat vlastnosti odpružení skrze všechny velikosti kol – proto jsme RX Tune nastavili specificky pro každou platformu. Takže je jedno jaký rozměr kol upřednostňujete, vaše odpružení bude vždy fungovat lineárně.

Také byly provedeny kroky, které měly za cíl vám usnadnit život s tímto kolem. Středové složení na závit je pro nás triumfálním návratem také jsme udělali více místa pro plášť o rozměru až 3,0“. Také máte možnost jezdit jakýkoli tlumič budete chtít, protože jsme začali používat standardní metrické tlumiče. A možnost úpravy jízdního stylu pomocí Flip Chipu vám dovolí si geometrii uzpůsobit vašemu oblíbenému terénu. Otočením z horního na nižší posazení se sníží i středové složení o 6 mm a hlavová trubka se položí o půl stupně. Také na vás vyskočí drobné detaily, které vás jistě překvapí, jako je nový žebrový tvar chrániče řetězové vzpěry, který zajistí, tichý chod řetězu.

K dokonalosti toto „EVO“ dotváří díly jako zadní tlumič FOX DPX2 (140 mm zdvihu), vidlice FOX Rhythm 36 (150 mm zdvihu), brzdy SRAM Code R a zapletená hliníková kola Roval Traverse 29. A k tomu navrch řazení SRAM NX Eagle abyste se na vrchol kopce vždy dostali bez problémů.

 
  • With its M5 alloy frame, 29 Trail EVO geometry, and 140mm of travel, the Stumpjumper EVO Alloy has been purpose-built to shred the most gravity-defying trails.
  • S hliníkovým rámem M5, geometrií 29 Trail EVO a zdvihem 140 mm byl Stumpjumper EVO Alloy stvořen pro brázdění těch nejdrsnějších trailů.
  • A FOX 36 Rhythm fork handles suspension duties up front, with stiff stanchions and plenty of adjustability.
  • Vidlice FOX Rhythm 36 splňuje všechny požadavky ohledně tlumení, je dostatečně tuhá a má spoustu možností nastavení.
  • The SRAM Code R brakes, with their four-piston calipers, bring some of the best stopping power out there. So, when that hard right turn or mid-trail feature sneaks up sooner than you thought, you'll still have time to scrub some speed.
  • Brzdy SRAM Code R se čtyřmi písty jsou tím nejlepším, s nimi dokážete zastavit i v momentě, kdy se před vámi objeví nepřekonatelná překážka, či prudká zatáčka.

 

SPECIFIKACE

ŘAZENÍ Sram NX Eagle, trigger, 12-speed
KLIKY SRAM NX Eagle, DUB, 170mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM NX Eagle, 12-speed
KAZETA SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
ŘETĚZ SRAM NX Eagle, 12-speed
STŘED SRAM DUB, threaded BB
PŘEVODNÍKY 30T
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
VÝPLET DT Swiss Industry
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
ZADNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
DUŠE Standard, Presta valve
RÁFKY Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, 28h
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
PEDÁLY Specialized Dirt
ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 800mm width
SEDLO Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
PŘEDSTAVEC Specialized Trail, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
GRIPY Sensus Lite
SEDLOVKA X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, 150mm of travel
OBJÍMKA Alloy, 38.6mm
RÁM M5 alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Style-Specific EVO Trail Geometry, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 140mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ FOX FLOAT DPX2 Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 3-position adjustment, 210x50mm
VIDLICE FOX FLOAT Rhythm 36, GRIP Damper, 44mm offset, 2-position sweep adjust, 15x110mm, tapered alloy steerer, 150mm of travel

Geometrie

  S2 S3
DÉLKA KLIK 170mm 170mm
DÉLKA PŘEDSTAVCE 45MM 45MM
DÉLKA SEDLOVKY 438mm 438mm
SADDLE WIDTH 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 800mm 800mm
DOSAH 445mm 475mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 599mm 635mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 619mm 623mm
ROZVOR 1220mm 1252mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 443mm 443mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 781mm 813mm
BB DROP 47mm 47mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 328mm 328mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 76° 75.6°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 63.5° 63.5°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 400mm 450mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 100mm 105mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 754mm 770mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 44mm 44mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 560mm 560mm
STOPA KOLA 138mm 138mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".