Popis
Díky tomu jsme vzali naší exkluzivní technologii asistence podpory šlapání, která vyhrála již spousty ocenění a trochu jsme ji pošťouchli do budoucnosti. Začneme-li integrovaným motorem Specialized 1.2E, Vado je důkazem, že se jedná o opravdové městské kolo. Motor 1.2E používá stejný hardware jako motor 1.2, ale je naladěn na efektivitu a dojezd. Nabízí tichý chod laděný zakázkově pomocí Rx Street Tune, což jeho výkon dělá ideálním do městského prostředí. Čím více energie do šlápnutí dáte, tím větší silou vám motor pomůže.
Motor je poháněn řemenem, který má plynulý, tichý chod zbaven jakýchkoli otravných vibrací. Perfektní. Pro Vado 3.0 jsme vyvinuli vlastní baterii Specialized U1-460, která je plně integrovaná do rámu, uzamykatelná a snadno vyjímatelná pro potřeby nabíjení mimo kolo.
S novým displejem Turbo Connect Display (TCD-w) budete mít jednoduchý přístup ke všem údajům vaší jízdy. Nejen, že zobrazuje klasické údaje (rychlost, kadence, výkon, vzdálenost, úroveň baterie,..)ale dokáže vás propojit na nejnovější verzi aplikace Mission Control a vy tak budete mít ten nejlepší zážitek z technologie Turbo. Díky této aplikaci můžete měnit nastavení motoru, kontrolovat dojezd, nahrávat jízdy a dělat základní diagnostiku kola.
Navrch těchto inovativních vychytávek jsme pro Turbo Vado 3.0 zvolili spolehlivé vybavení jako 9ti rychlostní sadu Shimano, hydraulické kotoučové brzdy, přední a zadní světlo, blatníky a nosič.
- Vado nabízí lehký hliníkový rám, který je navržen s geometrií Fitness/Transportation.
- Vado má motor Specialized 1.2E, který je zaměřen na efektivitu a dojezd. Je plně integrován v rámu a je nastaven pro městskou jízdu. Intuitivně reaguje na sílu vašeho šlápnutí, takže čím silněji šlapete, tím více síly vám dodá. A s pohonem s vnitřním řemenem necítíte žádné vibrace, chod motoru je plynulý a jízda je celkově tichá.
- Zakázkově vyrobená baterie 460 Wh je plně integrována v rámu, odnímatelná pro snadné nabíjení a uzamykatelná pro lepší úroveň zabezpečení. Komunikuje s displejem a má mnoho úrovní ovládání pro zajištění maximálního výkonu a dojezdu.

Geometrie
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Délka klik | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 680mm | 680mm | 680mm | 680mm |
Délka představce | 60mm | 75mm | 75mm | 90mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 155mm |
Délka sedlovky | 300mm | 350mm | 400mm | 400mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 619mm | 619mm | 629mm | 652mm |
Dosah | 396mm | 406mm | 428mm | 441mm |
Délka sedlové trubky (od středového složení po vrchol) vertikálně | 400mm | 450mm | 500mm | 550mm |
BB Drop | -70mm | -70mm | -70mm | -70mm |
Délka řetězové vzpěry | 478mm | 478mm | 478mm | 478mm |
Úhel hlavové trubky | 70° | 70° | 70° | 70° |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 86mm | 86mm | 86mm | 86mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 647mm | 657mm | 682mm | 704mm |
Rozvor | 1116mm | 1126mm | 1152mm | 1173mm |
Výška rámu v rozkroku | 762mm | 800mm | 833mm | 875mm |
Délka hlavové trubky | 135mm | 135mm | 145mm | 170mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.