Kol máme stále dost - mrkněte na náš shop, nebo se stavte na prodejně :) Těšíme se na vás Po-Pá 10-18h a So 9-12h. Parkování ve dvoře u krámu k dispozici.
  • 1 z 2
 

Specialized Diverge Comp Carbon 2021

 

Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge.

99 999 Kč
82 643,80 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Gravel kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized Diverge Comp Carbon 2021 Velikost kola: 52
Barva kola: Satin Carbon/Smoke/Chrome/Clean
Modelový rok: 2021
Skladem (1 ks) 99 999 Kč
82 643,80 Kč bez DPH
   
Specialized Diverge Comp Carbon 2021 Velikost kola: 54
Barva kola: Gloss Ice Blue/Clay/Cast Umber/Chrome/Wild Ferns
Modelový rok: 2021
Skladem (1 ks) 99 999 Kč
82 643,80 Kč bez DPH
   
 

Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie, vnitřnímu úložišti a až po prostor pro extrémně široké pláště představuje nový Diverge vše, co jsme se naučili za více než 40 let jízdy na silnici, štěrku a v lese. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně novýché jízdách. Je to nejlepší únikový vehikl.

Diverge Comp Carbon s karbonovým rámem FACT 9r Carbon a systémem Future Shock 2.0, který používaji naši profesionálové, Shimano mechanickým řazením GRX 800 2x11 speciálně navrženým pro gravel disciplíny, mění pravidla hry. Lehká slitinová kola DT Swiss G540 tě udržují v efektivním pohybu, zatímco ti pneumatiky Pathfinder Pro 38 mm ověnčené vítezstvím na závodě Kanza, poskytují výkon na hladkém povrchu, polních i štěrkových cestách. A aby Diverge Comp nabídl perfektně vyváženou jízdu, vybavili jsme ho sedlovkou Roval Terra.

 
  • S karbonovým rámem FACT 9r je kolo Diverge Comp neuvěřitelně schopné a lehké závodní kolo. Díky němu zaznamenáš svůj KOM na vyhlášeném místním stoupání nebo pokoříš všechny vrcholy v okolí, lehký živý Diverge tě tam dostane rychleji.
  • Rychlost, kontrola a důvěra - Future Shock 2.0 je ideální technologie pro gravel jezdce. S 20mm axiální poddajnosti a hydralickým tlumením odpruží systém Future Shock 2.0 jezdce, ale ne kolo. Díky tomu budeš mít sebevědomí a kontrolu, budeš moci udržet energii cestou dolů a neviset na brzdách ani na prašných cestách, ani v hustém sypkém štěrku, a při tom všem, tvoje ruce, paže i krk budou svěží. A jelikož je Future Shock 2.0 nastavitelný, budeš připraven pro hrubé úseky a zůstaneš efektivní na hladkém povrchu.
  • Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně mountu na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.
  • Nic neodemkne schopnost kola, jako je prostor pro široký plášť. Dali jsme novému kolu Diverge neuvěřitelných 47 mm vůle ve vidlici s kolem 700c a 2,1 “s kolem 650b. Díky řetězové vzpěře na straně řetězu s pevným výstupkem z karbonu za převodníky jsme vytvořili vůli aniž by hrozilo padání řetězu nebo bychom museli prodloužit řetězové vzpěry.
  • Původní gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro závodní kolo, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou sebedůvěru díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.
  • Čím schopnější bude tvoje kolo, tím větší budou tvoje jízdy, takže si Diverge půjčil interní úložiště SWAT od legendárního Stumpyho. Dvířka SWAT ti umožní využít prostor ve spodní trubce pro uložení nářadí, sady na opravu, musli tyčinky a dokonce i naší SWAT bundu. Odlehčí tvému tělu, má vliv na lepší ovladatelnost kola a umožňí ti být více soběstačným, když se rozhodněš vypadnout. Tvoje záda budou SWAT milovat.
 

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

RÁM Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
ŘÍDÍTKA Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
PŘEDSTAVEC Future Stem, Comp, w/Integrated computer mount
OMOTÁVKA Roubaix S-Wrap
SEDLO Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails
OBJÍMKA Alloy, 30.8mm
SEDLOVKA Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
ŘAZENÍ Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting
PŘESMYKAČ Shimano GRX RX810, braze-on
PŘEHAZOVAČKA Shimano GRX RX810, 11-speed
KAZETA Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
KLIKY Shimano GRX RX810-2
STŘED Shimano Threaded BSA BB
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm
ZADNÍ PLÁŠŤ Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm
DUŠE 700x28/38mm, 48mm Presta valve
PŘEDNÍ KOLO DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
ZADNÍ KOLO DT Swiss G540 rim, 24mm inner width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
SWAT Integrated SWAT door, internal storage system
PŘEDNÍ BRZDA Shimano GRX 810, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA Shimano GRX 810, hydraulic disc
 
 

GEOMETRIE

  49 52 54 56 58 61
DÉLKA KLIK 170mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
DÉLKA PŘEDSTAVCE 60mm 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm
DÉLKA SEDLOVKY 330 330 380 380 380 380
ŠÍŘKA SEDLA 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
DOSAH 365mm 374mm 383mm 392mm 401mm 410mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 529mm 542mm 558mm 573mm 589mm 605mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 571mm 577mm 592mm 610mm 634mm 659mm
ROZVOR 1019mm 1026mm 1032mm 1042mm 1059mm 1076mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 425mm 425mm 425mm 425mm 425mm 425mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 607mm 614mm 620mm 630mm 647mm 664mm
BB DROP 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 270mm 270mm 270mm 270mm 270mm 270mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 74° 73.75° 73.5° 73.5° 73.5° 73.5°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 70° 70.5° 71.25° 71.75° 71.75° 71.75°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 390mm 430mm 470mm 500mm 530mm 560mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 99mm 104mm 116mm 133mm 159mm 185mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 700mm 725mm 754mm 779mm 805mm 832mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 55mm 55mm 55mm 55mm 55mm 55mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 389mm 389mm 389mm 389mm 389mm 389mm
STOPA KOLA (27,5 STŘED) 69mm 66mm 61mm 57mm 57mm 57mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".