Popis
Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Díky zcela nové gravel geometrii a prostoru pro plášť, který je největší mezi konkurenty, představuje nový Diverge vše, co jsme se naučili za více než 40 let jízdy na silnici, štěrku a v lese. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně nových jízdách. Je to nejlepší únikový vehikl.
S rámem z prémiové slitiny E5 a plně karbonovou vidlicí FACT poskytuje Diverge Base E5 rychlou, sebevědomou a pohodlnou jízdu po silnici, v hlíně i přes drsný štěrk. Sada Claris 2x8 od Shimana znamená širokou škálu převodových stupňů pro jakýkoli terén, zatímco kola z lehké slitiny Axis Elite a pneumatiky Road Sport 35 mm poskytují efektivní jízdu na hladkém povrchu s univerzálností pro jízdu, když terén přechází na tu drsnější část.
- Náš hliníkový rám Premium E5 poskytuje tuhou, lehkou a odolnou platformu. Když se spojí s naší plně karbonovou vidlicí FACT, stane se Diverge Base E5 lehkým, živým a všestranným kolem připraveným k útoku na jakýkoli povrch.
- Rychlost, kontrola a důvěra - Future Shock 1.5 je ideální technologie pro gravel jezdce. S 20mm axiální poddajnosti je Future Shock 1.5 progresivně vyladěn speciálně pro gravel jízdu. Díky tomu budeš mít sebevědomí a kontrolu, budeš moci udržet energii cestou dolů a neviset na brzdách ani na prašných cestách, ani v hustém sypkém štěrku, a při tom všem, tvoje ruce, paže i krk budou svěží.
- Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně mountu na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.
- Nic neodemkne schopnost kola, jako je prostor pro široký plášť. Dali jsme novému kolu Diverge neuvěřitelných 47 mm vůle ve vidlici s kolem 700c a 2,1 “s kolem 650b. Díky řetězové vzpěře na straně řetězu s pevným výstupkem z hliníku za převodníky jsme vytvořili vůli aniž by hrozilo padání řetězu nebo bychom museli prodloužit řetězové vzpěry.
- Původní gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro závodní kolo, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou sebedůvěru díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
RÁM | Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
VIDLICE | Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
ŘÍDÍTKA | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
PŘEDSTAVEC | Future Stem, Comp, w/Integrated computer mount |
SEDLO | Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails |
SEDLOVKA | Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware |
OBJÍMKA | Alloy, 30.8mm |
OMOTÁVKA | Specialized S-Wrap |
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano GRX RX600, hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA | Shimano GRX RX600, hydraulic disc |
ŘAZENÍ | Shimano GRX 600 hydraulic brake levers, mechanical shifting |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano RX812 GX, Shadow Plus, 11-speed |
KAZETA | Shimano SLX, 11-speed, 11-42t |
KLIKY | Praxis Alba |
PŘEVODNÍKY | 40T |
STŘED | Praxis 68-0201B, 68mm BSA |
ŘETĚZ | KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Pathfinder Sport, 700x38mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Pathfinder Sport, 700x38mm |
DUŠE | 700x28/38mm, 48mm Presta valve |
PŘEDNÍ KOLO | Axis Elite Disc, 21mm internal width, alloy rim, 23mm depth, 14g spokes, 24h |
ZADNÍ KOLO | Axis Elite Disc, 21mm internal width alloy rim, 23mm depth, 14g spokes, 28h |
PEDÁLY | Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/reflectors |
GEOMETRIE
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | 64 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 350 | 350 | 400 | 400 | 400 | 400 | 400 |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm | 440mm |
DOSAH | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm | 419mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 529mm | 542mm | 558mm | 573mm | 589mm | 605mm | 628mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 571mm | 577mm | 592mm | 610mm | 634mm | 659mm | 684mm |
ROZVOR | 1026mm | 1033mm | 1039mm | 1049mm | 1066mm | 1083mm | 1095mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 607mm | 614mm | 620mm | 630mm | 647mm | 664mm | 675mm |
BB DROP | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 74° | 73.75° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° | 72.25° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm | 590mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 99mm | 104mm | 116mm | 133mm | 159mm | 185mm | 209mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 697mm | 722mm | 738mm | 777mm | 800mm | 823mm | 849mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm | 54mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.