Popis
Je navrženo tak, aby se stalo agresivním, posunulo hranice toho, co jsme považovali za možné, na gravel kole.
S plochýma řídítkama a geometrií ještě progresivnější než mají kola Diverge se silníčníma řídítkama, ti umožní ještě lépe vyvětrat tvůj flanel. Výrazně jsme zvýšili reach, více jsme položili hlavu a spustili střed tak nízko, aby jsi získal pocit, že jsi s kolem jako srostlý. Ať už hledáš partnera pro technický single-track nebo chceš strhat všechny polní a lesní cesty a chceš posunout svoje gravel jízdy na novou úroveň, není nic rychlejšího, zábavnějšího nebo veselejšího, než kolo Diverge EVO
S hliníkovým rámem ze slitiny Premium E5 Aluminium a naším nejnovějším systémem Future Shock 2.0 s nastavitelným hydraulickým tlumením nabízejícím 20mm zdvihu, je Diverge Expert E5 jedinečně kvalifikován pro řešení agresivních jízd v trailu při vysokých rychlostech. Postavení kola je inspirováno MTB, díky sadě Shimano XT 1x12 a extra brzdnou silou brzd Magura MT4. Standardní výbavou je teleskopická sedlovka X-Fusion Manic, stejně jako naše nejnovější gravel pneumatika navržená pro neuvěřitelnou trakci, Rhombus 42 mm, obuta na slitinových kolech DT Swiss G540.

- Náš hliníkový rám Premium E5 poskytuje tuhou, lehkou a odolnou platformu. Když se spojí s naší plně karbonovou vidlicí FACT, stane se Diverge Comp E5 lehkým, živým a všestranným kolem připraveným k útoku na jakýkoli povrch.
- Rychlost, kontrola a důvěra - Future Shock 2.0 je ideální technologie pro gravel jezdce. S 20mm axiální poddajnosti je Future Shock 2.0 progresivně vyladěn speciálně pro gravel jízdu, s možností utlumení hydraulického tlumiče. Díky tomu budeš mít jistotu a kontrolu, budeš moci udržet energii cestou dolů a neviset na brzdách ani na prašných cestách, ani v hustém sypkém štěrku, a při tom všem, tvoje ruce, paže i krk budou svěží.
- S kolem Diverge EVO jsme posunuli naši novou progresivní gravel geometrii na další úroveň. Rám jsme prodloužili o 30mm oproti kolům Diverge, kde jsou silniční řídítka (u velikost M), snížili jsme střed a více položili hlavovou trubku. To dává kolu Diverge EVO větší stabilitu v technickéch terénu a zároveň udržuje kokpit pohodlným díky plochým řídítkům. Umožňuje to také krátký představec, díky němuž je ovládání svižné a hravé.
- Nic nezlepší schopnost kola, jako je prostor pro široký plášť. Dali jsme novému kolu Diverge neuvěřitelných 47 mm vůle ve vidlici s kolem 700c a 2,1 “s kolem 650b.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
FORK | Future Shock 2.0 with Lock, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
SEAT BINDER | Alloy, 30.8mm |
FRAME | Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, 1x specific EVO geometry, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
CHAIN | Shimano XT M8100, 12-speed w/ quick link |
REAR DERAILLEUR | Shimano XT M8100, 12-speed |
SHIFT LEVERS | Shimano XT M8100, 12 speed trigger |
CASSETTE | Shimano XT, 12-speed, 10-45t |
CRANKSET | Praxis Zayante carbon 1X |
BOTTOM BRACKET | Praxis 68-0201B, 68mm BSA |
CHAINRINGS | 40T |
REAR TIRE | Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700x42mm |
FRONT WHEEL | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
FRONT TIRE | Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700x42mm |
REAR WHEEL | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
INNER TUBES | 700x32/50mm, 40mm Presta valve |
REAR BRAKE | Magura MT4 Flat Mount, hydraulic disc, 160mm storm rotor |
FRONT BRAKE | Magura MT4 Flat Mount, hydraulic disc, 160mm storm rotor |
SADDLE | Body Geometry Power Sport, steel rails |
TAPE | Specialized Trail Grips |
HANDLEBARS | Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp |
SEATPOST | X-Fusion Manic Dropper, 50mm travel |
STEM | Future Stem, Comp |

GEOMETRIE
S | M | L | |
---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 170mm | 172.5mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 60mm | 70mm | 80mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 350mm | 380mm | 380mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 750mm | 750mm | 750mm |
DOSAH | 395mm | 420mm | 440mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 456mm | 600mm | 627mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 580mm | 607mm | 632mm |
ROZVOR | 1057mm | 1092mm | 1121mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 432mm | 432mm | 432mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 639mm | 674mm | 703mm |
BB DROP | 85mm | 85mm | 85mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 265mm | 265mm | 265mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70° | 70° | 70° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 470mm | 500mm | 530mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 104mm | 133mm | 159mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 732mm | 754mm | 774mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 55mm | 55mm | 55mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 390mm | 390mm | 390mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 69mm | 69mm | 69mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.