Nyní akční financování od společnosti Cofidis (produkt Půlprocento). Přeplatíte jen 0,5% měsíčně. Akce je časově omezená. Splátkovou kalkulačku najdete přímo u jednotlivých produktů na eshopu.
Novinka Tip Cashback 10% Efekt lupa
 

Specialized MEN'S TURBO LEVO FSR SHORT TRAVEL 29 - NB 2018

1 hodnocení
 

Turbo Levo FSR Short Travel 29 je na hranici ceny, kdy se vám z ní zvedá obočí údivem. Dali jsme sem menší zdvih - 120 mm a rychlá 29" palcová kola, abyste nevyžírali každou díru.

114 999 Kč
Na splátky již od 3896 Kč
Výrobce Specialized
Kategorie Jízdní kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized MEN'S TURBO LEVO FSR SHORT TRAVEL 29 - NB 2018 Velikost kola: L
Barva kola: Nibali Blue/Rocket Red
Modelový rok: 2018
Skladem (1 ks) 114 999 Kč
   
 
S elektro kolem Turbo Levo FSR získáte pečeť kvality pro kterou jsou naše kola známá, ale také spoustu místa nad horní rámovou trubku, aby se vám dobře nastupovalo, ultra krátké řetězové vzpěry, pro hravé ovládání a nízký střed, abyste měli pocit, že jste k trailu přilepeni.

K tomu se přidává efektivní a výkonná Technologie Turbo, která spojuje baterii a nový motor Turbo 1.3 s rámem ze slitiny M5. Tento nový motor dodává o 15 % energie více, než předchozí verze. Což zvyšuje jeho účinnost zatímco ladění motoru Rx Trail Tune je hladší a díky tomu vám přidá potřebnou přidanou energii do pedálů, aby bylo i to nejprudší stoupání na trailech zvládnutelné. Výkon je samozřejmě plně nastavitelný, aby šetřil energii. Tento motor je jediný na trhu, jehož záběr do pedálu má okamžitý efekt, takže se vám dostane potřebné energie přesně v moment, kdy to potřebujete a to včetně konzistentního točivého momentu v celém rozsahu kadence šlapání.

Baterie je, jak se sami přesvědčíte, dokonale zabudována do spodní trubky a přitom se dá snadno vyjmout, když ji chcete vyměnit nebo nabít. Má dlouhou životnost, aby zvládla dlouhé tratě a navíc je, společně s motorem, v konstrukci strategicky umístěna pro dokonalé vyvážení rámu. K tomu všemu přidejte aplikaci Mission Control pro dokonalé ovládání Technologie Turbo, integrovaný Trail Display zobrazující všechny potřebné údaje o jízdě a Trailové dálkové ovládání, díky kterému můžete snadno přepínat mezi jednotlivými úrovněmi bez toho, aniž byste museli sundat ruce z řídítek, dále nebude chybět powermetr, který ukazuje kolik síly do šlapání dáváte vy a kolik motor samotný.

Tato verze je osazena vidlicí RockShox Reba RL 120mm, brzdami SRAM Level T a jedno-převodníkovou sadou řazení SRAM GX/NX.

 

  • Rám je vyroben z prémiového hliníku M5, který je dostatečně silný, zároveň lehký a neuvěřitelně citlivý. Konstrukce samotného rámu se točí kolem naší geometrie 6Fattie Trail, která se vyznačuje všemi našimi signifikantními znaky v oblasti trailových kol, jako je nízký střed, snížená horní rámová trubka a extra krátké řetězové vzpěry. Kabeláž je vedena vnitřkem, včetně teleskopické sedlovky Command Post IR, baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a motor je bezpečně chráněn kovanou výložkou.
  • Na zakázku laděný motor Turbo 1.3 Rx Trail stvořen přímo pro Levo, poskytující signifikantní nárůst účinnosti až o 15 % v porovnání s předešlým motorem Turbo 1.2. Díky tomu se může řadit na přední pozice v kategorii technologií motorů elektro kol. Má to spoustu dalších vychytávek, o kterých si jiné e-biky mohou nechat jen zdát, jako třeba okamžitý záběr, fantastické řízení tepla, dvojitý volnoběh, který uvolňuje převodovku při dosažení maximální rychlosti, dále pak tichý, konzistentní a plynulý výkon - a to i při maximální síle.
  • Baterie Turbo M1-460 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 460 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.

 

SPECIFIKACE
 
RÁM
Specialized M5 Premium Aluminum, 6Fattie/29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 120mm of travel
VIDLICE
RockShox Reba RL 29, 51mm offset, 120mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ
RockShox Monarch RT, Rx Trail Tune, AUTOSAG, rebound and two-position compression adjust, 197x48mm
PŘEDNÍ NÁBOJ
Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h
ZADNÍ NÁBOJ
Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm, 10-/11-speed freehub, 28h
VÝPLET
DT Swiss, stainless
RÁFKY
Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm internal width, tubeless-ready, 24/28h
DUŠE
29x1.75/2.4", 40mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Purgatory, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Ground Control, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"
KLIKY
Custom alloy crankarms
PŘEVODNÍKY
Forged steel, 32T
ŘAZENÍ
SRAM GX, one-click shift-lever
PŘEHAZOVAČKA
SRAM NX, long cage, 11-speed
KAZETA
SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t
ŘETĚZ
KMC X11ES, 11-speed w/ Missing Link™
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Level T, hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm
ZADNÍ BRZDA
SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 200mm
ŘÍDÍTKA
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width
GRIPY
Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness
PŘEDSTAVEC
Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
SEDLO
Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
SEDLOVKA
Specialized 2-bolt head, forged alloy, 8mm offset, micro-adjust, 30.9mm
OBJÍMKA
Specialized, alloy, 34.9mm
MOTOR
Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal
UI/REMOTE
Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist
BATERIE
Specialized M1-460, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 460Wh, Mission Control App connectivity
NABÍJEČKA
Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug
WIRING HARNESS
Custom Specialized wiring harness
PEDÁLY
Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body
 
 
GEOMETRY
  S M L XL
BB Drop 28mm 28mm 28mm 28mm
Dosah 399mm 424mm 443mm 469mm
Délka hlavové trubky 95mm 100mm 130mm 150mm
Délka horní trubky, horizontální 552.6mm 577mm 612mm 647mm
Délka sedlové trubky (od středu po vrchol) 396mm 435mm 468mm 520mm
Délka řetězové vzpěry 459mm 459mm 459mm 459mm
Rozvor 1146mm 1174mm 1204mm 1238mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 589mm 594mm 621mm 639mm
Výška rámu v rozkroku 757mm 767mm 775mm 781mm
Výška středu 345mm 345mm 345mm 345mm
Úhel hlavové trubky 67.4° 67.4° 67.4° 67.4°
Úhel sedlové trubky aktuální 70.9° 70.2° 70.2° 70.2°
Úhel sedlové trubky efektivní 75.4° 75° 74.8° 74.4°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5,0 1 hodnocení
Přidat hodnocení
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".