Popis
Klasické způsoby svařování vytvářejí spáry rámu spojením trubek oválně, výkon a bezpečnost spojení závisí na dovednostech svářeče. D'Aluisio (DSW) nám však umožňuje přesunout spoj od oblasti s nejvyšším namáháním, čímž vzniká lehčí rám, který je tuhý, kompatibilní a neuvěřitelně silný - optimální vlastnosti pro pevný XC rám. Co to znamená pro vás? Budete moci hravě zabírat do kopců, krájet singletreky a cokoli dalšího budete chtít.
Abychom vám jízdu na tomto kole ještě zpříjemnili, udělali jsme Chisel s geometrií XC 29, což je vylepšená předchozí závodní geometrie zkombinovaná dohromady s trailovým DNA. Spočívá to v delší horní rámové trubce, zkrácené hlavové trubce a otevřenější úhel vidlice. Výsledek je nárůst stability při sjezdech a k tomu vhodnější posed pro většinu lidí. A to vše bez toho, aniž bychom museli obětovat vlastnosti důležité pro stoupání.
To vše jsme doplnili o mix komponentů Shimano. Dále zde najdete hydraulické brzdy a zapletená hliníková kola o šířce 25 mm, která jsou optimalizovaná pro větší přilnavost a nižší hmotnost. A co víc, téměř všechny komponenty jsou na míru šité ženám. Od řídítek, která jsou užší, přes kratší kliky, až po oblíbené dámské sedlo Myth Sport.
- Vzhledem k nízké hmotnosti a výrazným vlastnostem tuhosti byl hliník M5 přirozenou volbou pro konstrukci rámů. A když jsme jeho umění spojili s naší na rychlost zaměřenou geometrií XC 29, technologií D‘Aluisio Smartweld a vnitřním vedením kabeláže, dostalo se nám kola, které nemusí řešit žádné kompromisy, protože má explozivní sílu, velice jistě se ovládá a navíc je bezúdržbové.
- Kameny a výmoly jsou pohlcovány vidlicí RockShox Judy Gold se zdvihem 90/100 mm (záleží na velikosti rámu). Je vybaveno technologií RockShox Solo Air™, která udržuje ideální vyváženost vlastností a zároveň je nejlehčí vidlicí ve své kategorii na trhu.
- Přehazovačka Shimano Deore XT je jedna z vůbec nejvyhledávanějších součástek horských kol. Je neuvěřitelně spolehlivá, přesná a rychlá při řazení a především je velmi odolná.
XS | S | M | L | |
---|---|---|---|---|
BB Drop | 57.5mm | 57.5mm | 57.5mm | 57.5mm |
Crank Length | 165mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Dosah | 380mm | 395mm | 418mm | 441mm |
Délka celé vidlice | 486mm | 496mm | 506mm | 506mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 95mm | 95mm | 110mm |
Délka horní trubky, horizontální | 548mm | 567mm | 594mm | 622mm |
Délka sedlové trubky | 370mm | 400mm | 430mm | 470mm |
Délka řetězové vzpěry | 430mm | 430mm | 430mm | 430mm |
Handlebar Width | 720mm | 720mm | 720mm | 720mm |
Rozvor | 1055mm | 1073mm | 1100mm | 1128mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 155mm |
Seatpost Length | 350MM | 350MM | 350MM | 400MM |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 586mm | 595mm | 605mm | 619mm |
Stem Length | 60MM | 60MM | 70MM | 80MM |
Stopa kola | 82mm | 82mm | 82mm | 82mm |
Vyosení vidlice (offset) | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 631mm | 650mm | 676mm | 704mm |
Výška rámu v rozkroku | 731mm | 760mm | 790mm | 814mm |
Výška středového složení | 312.5mm | 312.5mm | 312.5mm | 312.5mm |
Úhel hlavové trubky | 69.8° | 69.8° | 69.8° | 69.8° |
Úhel sedlové trubky | 74° | 74° | 74° | 74° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.