Nová sezona pomalu začíná, přejeme hodně šťastných kilometrů! Vyberte si ze žhavých nabídek na našem eshopu, nebo zajděte do krámu. Máme otevřeno po-pá 10-17,30h, těšíme se na Vás!
Novinka Tip Efekt lupa
 

Specialized S-Works Tarmac Disc 2019

Neohodnoceno
 

Když jsme vyvinuli nový S-Works Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl pouze rychlý. Chtěli jsme, aby byl rychlý úplně všude. Dlouhá stoupání, větrné roviny, etapy Grand Tour, místní Fondo – stvořili jsme nejlepší závodní kolo. A nyní s diskovými brzdami jsme schopni ho dotáhnout k dokonalosti.

287 999 Kč
238 015,70 Kč bez DPH
Na splátky již od 4500 Kč
Značka Specialized
Kategorie pánská silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized S-Works Tarmac Disc 2019 Velikost kola: 56
Barva kola: Satin Black/Silver Holo/Clean
Modelový rok: 2019
Na dotaz 287 999 Kč
238 015,70 Kč bez DPH
 

Konstrukce je zhotovena pomocí softwaru, který umí pokročilým způsobem optimalizovat materiály používané v letectví a díky tomu se nám podařilo vyvinou revoluční konstrukci a tvar z karbonu FACT 12r. Je to to nejpokročilejší, co jsme kdy vyrobili – tvar, rozvrhnutí a optimalizace materiálu nám dovolili snížit hmotnost rámu až od 200 gramů, což je snížení o 20% - perfektní záležitost pro vaše příští vrchařské prémie.

Začali jsme s využitím technologie Rider-First Engineered™, jejíž zvláštnost spočívá v tom, že každá trubka rámu a každý karbonový díl rámů jsou vyráběny zvlášť pro svou velikost. Díky tomu jsme dosáhli optimální rovnováhy mezi tuhostí a poddajností, takže každý rám, bez ohledu na jeho velikost, funguje přesně tak, jak jsme chtěli. Také jsme na tomto základě upravili geometrii jako takovou a to především díky nespočtu dat z měření Retül, která máme k dispozici od našich profesionálních cyklistů. Díky tomu je tato silniční geometrie perfektní kombinací spolehlivého základu a optimálního přenosu energie.

A zatímco tuhost napomáhá všemu výše uvedenému, je také potřeba myslet na dostatečnou poddajnost, která se postará o kvalitu jízdy. Proto jsme vytvořili sedlovku, která umožňuje poddajnost v délce 120 mm, kde nenastává pevné pnutí, sedlové vzpěry jsou níže postavené a také je pozměněn tvar sedlové trubky. Zvětšili jsme také prostupnost pláště na 30 mm, což je pro pláště Turbo Cotton o šíři 28 mm s ráfky Roval CLX 50 Disc naprosto ideální. Díky tomu můžete jezdit nižší tlaky a snížit tak valivý odpor, zvýšit trakci a přidat trochu pohodlí. A přitom Tarmac pořád zůstane tou nezlomnou závodní mašinou a to i na nějakých těch občasných rozbitých úsecích. Na delší vyjížďce nám ještě poděkujete.

Proč diskové brzdy? Opravdová otázka zní špíš, proč ne? Poskytují skvělé brzdné vlastnosti a ještě se na nich nemusíte bát v dešti. Za to ta lepší kontrola, jistota stojí, protože jedině tak si troufnete jet rychleji.

To vše je skvělé, ale my víme, že nejlepší způsob jak vás zrychlit je skrze aerodynamiku. Vždyť přece oba naše Pro Tour týmu – Bora-Hansgrohe a Quick-Step Floors si dělají aero úpravy na každém kole. Proto jsme se snažili najít místo kam přidat trochu té aerodynamiky. Po 6 měsících nekonečného procesu jsme našli tři oblasti, kde můžeme Tarmac vylepšit – tvar vidlice, snížení sedlových vzpěr pomocí aero trubek a D-tvar sedlovky a sedlové trubky. Výsledek? Kolo je o 45 vteřin rychlejší na 40ti km v porovnání s ostatními koly této kategorie.

Dále jsme k tomuto kolu přidali i nejlehčí (440 g/172,5 mm) a nejpřesnější power metr na trhu, protože bez power metru se vaše schopnosti neposunou dál. Naštěstí pro vás, jsme jej zkombinovali s neuvěřitelně lehkými silničními klikami S-Works, které v sobě mají zabudovaný oboustranný power metr.

Tento S-Works Tarmac přichází osazen s prvotřídními komponenty jako je nové řazení Shimano Dura-Ace 9170 Di2, diskové brzdy a lehká a neuvěřitelně aerodynamická zapletená karbonová kola CLX 50 Disc s plášti Turbo Cotton o šíři 26 mm.

  • Rám S-Works z karbonu 12r je tím nejlepším materiálem na trhu, nabízí dokonalou kombinaci nízké hmotnosti a vysoké tuhosti, navíc má unikátní geometrii Rider-First Engineered™, která zajišťuje že každá velikost rámu má ty stejné legendární schopnosti při stoupání i klesání, jaké od kola Tarmac očekáváte.
  • Sada řazení Shimano Dura-Ace nabízí rázné řazení, plynulý chod brzd, což napomáhá k udržení nízké hmotnosti kola Tarmac na absolutním minimu.
  • Karbonová zapletená kola Roval CLX 50 byla navržena ve větrném tunelu pro získání úžasných aerodynamických schopností, také mají hmotnost 1415 gramů a přitom jsou dostatečně odolná, aby se mohla stát perfektními tréninkovými a závodními parťáky.

 

SPECIFIKACE
RÁM
S-Works Tarmac SL6, FACT 12r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, Di2 specific, internally integrated seat clamp, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
S-Works FACT carbon, 12x100mm, thru-axle
PŘEDNÍ KOLO
Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, CeramicSpeed bearings, 21h
ZADNÍ KOLO
Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 240 internals, CeramicSpeed bearings, 24h
DUŠE
60mm Turbo tube w/ Talc
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
KLIKY
S-Works Power Cranks, dual-sided power measurement, +/- 1.5% accuracy
PŘEVODNÍKY
52/36T
STŘED
OSBB, CeramicSpeed bearings
ŘAZENÍ
Shimano Dura-Ace Di2 Disc 9170
PŘESMYKAČ
Shimano Dura-Ace Di2 9150, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Dura-Ace Di2 9150, 11-speed
KAZETA
Shimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t
ŘETĚZ
Shimano Dura-Ace, 11-speed
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Dura-Ace Di2 9170, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano Dura-Ace Di2 9170, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA
S-Works Shallow Bend Carbon, 125mm drop x 75 mm reach
OMOTÁVKA
S-Wrap w/ Sticky gel
PŘEDSTAVEC
S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise
SEDLO
S-Works Toupé, Body Geometry shape, 143mm width, carbon rails
SEDLOVKA
S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
OBJÍMKA
Tarmac SL6 clamp assembly
 
 
 
GEOMETRY
  49 52 54 56 58 61
BB Drop 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Dosah 375mm 380mm 384mm 395mm 402mm 408mm
Délka celé vidlice 363mm 363mm 363mm 363mm 363mm 363mm
Délka hlavové trubky 115mm 126mm 143mm 163mm 190mm 210mm
Délka horní trubky, horizontální 508mm 531mm 540mm 562mm 577mm 595mm
Délka sedlové trubky 431mm 462mm 481mm 501mm 522mm 553mm
Délka řetězové vzpěry 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
Rozvor 973mm 975mm 978mm 990mm 1005mm 1012mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 514mm 527mm 544mm 565mm 591mm 612mm
Stopa kola 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Vyosení vidlice (offset) 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 574mm 577mm 579mm 591mm 606mm 613mm
Výška rámu v rozkroku 740mm 755mm 775mm 795mm 826mm 850mm
Výška středového složení 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
Úhel hlavové trubky 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Úhel sedlové trubky 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".