Hodně štěstí v novém roce! Prodejna je momentálně zavřena a funguje jen okénko pro vyzvednutí objednávek z našeho eshopu (všední dny 10-17h). Eshop funguje bez omezení, objednávky vyřizujeme denně. Servis funguje (dle platné výjimky pro servis silničních vozidel) bez omezení - navíc až do konce února se slevou 10%!
 

Specialized Traverse SL 29 Carbon 148

 

Trailová kola často spadají do dvou kategorií - těžká a odolná, nebo lehká a pružná. A proto se lehká kola s širokým profilem mohou zdát jako pohádka, naštěstí pro vás, my jsme z pohádky udělali realitu. Traverse SL Fattie 29 spojují všechny hbité vlastnosti, které od all-mountain kol očekáváte.

Dostupnost Skladem (2 ks)
49 999 Kč
41 321,49 Kč bez DPH
   
Značka Specialized
Kategorie Set
Záruka 2 roky
 

Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse SL snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost.

Co máme pořád s těmi tlusťochy? Traverse SL Fattie jsou možná široké, ale s vnitřní šířkou ráfku 30 mm mají od fat biků hodně daleko. Ale pojďme si něco říci o té šířce. Asi jste si všimli, že nejčastější šířka MTB ráfků se už desítky let pohybuje mezi 19 a 23 mm. Když jsme hledali lepší design ráfku, naši vývojáři začali testovat 2,3 až 2,5" široké pláště na fat bikových 45 mm širokých ráfcích, aby viděli, co se stane. Trvalo jim to jen pár jízd si uvědomit, že širší ráfek nabízí spoustu výhod, jako je větší objem pláště, který lépe podporuje plášť při ostrém zatáčení, také se zvyšuje trakce, protože můžete jezdit nižší tlaky a viditelně se zvyšuje tuhost ráfku. A po zkoušení šířek ráfků od 25 do 45 mm zjistili, že 30 mm je optimální šířka.

Po stanovení optimální šířky jsme začali tvarovat ráfek na základě znalostí, jakých jsme dosáhli při vývoji zapletených kol Control SL. Začali jsme už rovnou využívat technologii Zero Bead Hook, která nás rovnou zbavila slabého místa, které běžné ráfky mívají a v kombinaci s širším profilem karbonového ráfku jsme efektivně rozptýlili síly, které při jízdě na ráfek působí. Díky tomu můžete řádit po skalnatém podkladu bez obavy, že ráfek rozlousknete, nebo ohnete. Tak jo, jestliže jsou silné, odolné nárazům a ještě podporují plášť - tak pak musí být logicky těžké, ne? Ne. I když se jmenují Fattie, mají od tlusťocha daleko.

Abychom dosáhly takové hmotnosti, jaké se nám povedla, zapletli jsme si ráfky ručně na naše vlastní hliníkové náboje za použití jen těch nejkvalitnějších paprsků DT Swiss Competition Race. Uvnitř našich nábojů najdete vnitřnosti DT Swiss 240 rychle reagující rohatkou s 54 zuby DT Swiss, díky čemuž můžete zrychlovat na skále i přes kořeny,bez jakéhokoli zpoždění. A zatímco stroje umí odvézt dobrou práci, my jsme si na tato kola vybrali raději lidské ruce, které dokáží až umělecké dílo a také odstraní chyby, jaké stroj nevidí.

Ať už potřebujete karboová zapletená kola, která vás provezou endurovou scénou závodu, nebo jen chcete zařádit na skalnatém kopci za humny, Traverse SL Fattie jsou na to připraveny.

 

  • Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem
  • Materiál ráfku: karbonové vlákno
  • Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní)
  • Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení
  • Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení
  • Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu
  • Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend
  • Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal
  • Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy.
  • Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní vnitřnosti DT 240 a rohatka s 54 zuby, včetně SRAM XX1 11ti rychlostní ořech a koncovky 148
  • Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol.
  • Typ ložiska: Uzavřená kazeta
  • Způsob montáže: ručně postavené
  • Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém.
  • Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 735 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".