Přejeme Vám šťastné vyjetí do sezony 2020! Máme skladem už spoustu novinek 2020 a na starší modelové roky kol a oblečení máme krásné slevy! Využijte také možnost rychlého a levnějšího servisu - do konce února nabízíme zimní slevu 10% na práci i materiál! Soboty v lednu a únoru: zavřeno.
Cashback 7% Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Specialized Turbo Creo SL Comp Carbon Evo 2020

 

Co je to o štěrku, který je tak přitažlivý? Je to přestávka z hektických městských ulic a aut? Je to slyšitelné skřípění kamenů pod pneumatikami? Nebo je to jen pocit dobrodružství? Ať už je to cokoliv, Turbo Creo SL EVO je zde, aby vám pomohl dostat se dále do lesa, po štěrkové cestě nebo na další dobrodružství.

 

168 999 Kč
139 668,60 Kč bez DPH
Na splátky již od 4500 Kč
Značka Specialized
Kategorie Silniční
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
CREO SL COMP CARBON EVO NVY WHTMTN CARB HERO Velikost kola: XL
Barva kola: Navy/White Mountains/Carbon
Modelový rok: 2020
Skladem (1 ks) 168 999 Kč
139 668,60 Kč bez DPH
   
 

 Vyznačuje se stejným motorem, baterií a rámem jako jeho bratranec, který se orientuje na vozovku, ale využívá více terénních pneumatik a přidává v některých komponentách připravených k dobrodružství, aby vás odvezly kamkoliv, po čem vaše srdce touží. Jsi to jen rychlejší. Turbo Creo SL Comp Carbon EVO nabízí karbonový rám Fact 11r. Ano, to je stejné na modelu S-Works a získáte také Future Shock 2.0. Pro tuto specifikaci jsme zahrnuli 1x sadu Shimano GRX, která se postará o řazení a brzdění, zatímco kola DT R470 Boost ™ jsou zabalena v širokých pneumatikách 38mm Pathfinder Pro, aby vás udržely na vozovce nebo na nezpevněné cestě a současně byl valivý odpor minimální. A zjistíte, že náš super oblíbené sedlo Body Geometry Power Sport poskytuje spoustu pohodlí, zatímco X-Fusion Manic Dropper Post teleskopická sedlovka se hodí, když vám sjezd trochu naježí chlupy.

  • Creo SL je nejlehčí e-kolo ve své třídě - doslova o kilogramy lehčí než konkurence. Lehký a tuhý karbonový rám FACT 11r nejenže inspiruje k tanci na pedálech a projíždění ostrých zatáček, ale také snižuje celkovou hmotnost systému a zvyšuje dojezd.
  • Lehký motor SL 1.1 zdvojnásobuje vaše úsilí až o 240 wattů tiché a výkonné asistence. Citlivá křivka krouticího momentu motoru poskytuje perfektně laděný výkon s vaší normální jízdní kadencí a nezanechává žádný odpor při jízdě bez pomoci.
  • Obava z dojezdu? Ne na Creo SL. Až 130 km dojezd na vnitřní baterii, Creo SL spojuje spousty kilometrů a dlouhé dny. S přídavnou bateríí máte k dispozici dalších 60km energie na zploštění kopců.
  • Spojením s naší aplikací Mission Control můžete naladit motor SL 1.1 na váš styl jízdy, zaznamenávat jízdy a sledovat baterii. Aplikace může také automaticky zvládnout správu baterie při jízdě , což zajistí, že baterie vydrží tak dlouho, jak budete potřebovat. Motor má dokonce zabudovaný měřič výkonu, který přenáší na jakoukoli jednotku ANT +. Nechcete se připojit? Žádné starosti - Turbo Connect Unit (TCU) na horní trubce vám dává veškerou kontrolu, kterou potřebujete k jízdě.
  • Future Shock 2.0 s 20 mm zdvihem vám zajistí menší únavu rukou a nárůst rychlosti, bez ohledu na terén. Verze 2.0 poskytuje zvýšenou kontrolu díky otočnému ovládání na vrcholu představce. Toto ovládání upravuje kompresi od plně otevřené k přitlumené a zároveň vnitřní hydraulické nastavení odskoku. Nová úprava Smooth Boot, krytka představce a představec Future posouvájí vzhled kola, takže máte plynulý přechod od hlavové trubky k představci.
  • Zjistili jsme, že je pravděpodobně větší rozdíl mezi dvěma muži - cyklisty než mezi mužem a ženou. To znamená, že pohlaví samo o sobě neposkytuje dostatek dat pro specializaci. To znamená, že oddělování kol pro muže nebo pro ženy je zastaralé. S těmito poznatky jsme vytvořili geometrii, která padne všem jezdcům - je pohodlná, pohotová a ovládání je jako příjemný sen.
SPECIFIKACE
 
RÁM   FACT 11r carbon, Open Road Geometry, front/rear thru-axles, fully integrated down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Boost™ 12x148mm
VIDLICE   Future Shock 2.0 w/ Smooth Boot, Boost™ 12x110mmmm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ KOLO   DT R470 Boost, 12x110mm
ZADNÍ KOLO   DT R470 Boost, 12x148mm
DUŠE   Presta valve, 48mm
PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Pathfinder Pro 2Bliss Ready, 700x38mm
ZADNÍ PLÁŠŤ   Pathfinder Pro 2Bliss Ready, 700x38mm
KLIKY   Praxis, Forged alloy M30, custom offset
PŘEVODNÍKY   Praxis, 46t, 110BCD
ŘAZENÍ   Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting
PŘEHAZOVAČKA   Shimano RX812 GX, Shadow Plus, 11-speed
KAZETA   Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
ŘETĚZ   Shimano Ultegra
PŘEDNÍ BRZDA   Shimano GRX 810 hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA   Shimano GRX 810 hydraulic disc
ŘÍDÍTKA   Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
GRIPY   Roubaix S-Wrap
PŘEDSTAVEC   Future Stem, Pro
SEDLO   Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails
SEDLOVKA   X-Fusion Manic Dropper Seat Post, 50mm of travel
OBJÍMKA   Alloy, 30.8mm
MOTOR   Specialized SL 1.1, custom lightweight motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ   Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
BATERIE   Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
NABÍJEČKA   Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
KABELÁŽ   Custom Specialized wiring harness w/ chargeport
PEDÁLY   Specialized Dirt
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
 
GEOMETRY
  XS S M L XL XXL
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) 80.5mm 80.5mm 78mm 78mm 75.5mm 75.5mm
Crank Length 170mm 165mm 172.5mm 172.5MM 175mm 175mm
Dosah 363mm 373mm 379mm 384mm 391mm 399mm
Délka hlavové trubky 145.5mm 145.5mm 163.5mm 185.5mm 217mm 250mm
Délka horní trubky, horizontální 527mm 539mm 548mm 566mm 581mm 605mm
Délka sedlové trubky 415mm 447.5mm 477.5mm 502.5mm 527.5mm 557.5mm
Délka vidlice (celá) 390mm 390mm 390mm 390mm 390mm 390mm
Délka řetězové vzpěry 426mm 426mm 426mm 427mm 427mm 428mm
Handlebar Width 400mm 380mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Rozvor 999mm 1005mm 1012mm 1020mm 1036mm 1052mm
Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 315mm 315mm 350mm 380mm 380mm 380mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 573mm 575mm 592mm 615mm 643mm 675mm
Stem Length 80mm 70mm 90mm 100mm 110mm 110mm
Stopa kola 68mm 60mm 56mm 53mm 53mm 52mm
Vyosení vidlice (offset) 50mm 50mm 50mm 50mm 50mm 50mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 586mm 592mm 598mm 605mm 621mm 636mm
Výška rámu v rozkroku 728mm 731mm 759mm 782mm 810mm 840mm
Výška středu 280.5mm 264.5mm 267mm 267mm 269.5mm 269.5mm
Úhel hlavové trubky 71.5° 72° 72.5° 73° 73° 73°
Úhel sedlové trubky 74° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".