Sezona startuje a ceny kol jsou na mnohaletém minimu, tak neváhejte, dokud jsou ;)
TEST ME! Sleva Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Silniční elektrokolo Specialized Turbo Creo SL Comp Carbon 2020 TEST

 

Máme dlouhou historii vývoje nejvýkonnějších silničních kol na světě. Tarmac, Venge, Roubaix, Allez, Diverge - každé z nich ovládá svou kategorii a nabízí nejlepší technologie v oboru.

Běžná cena 166 999 Kč
Ušetříte 36 999 Kč (–22 %)
130 000 Kč
107 438 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční elektrokola
Záruka 2 roky
Zvolte variantu
Silniční elektrokolo Specialized Turbo Creo SL Comp Carbon 2020 TEST Barva kola: SATIN CARBON / HOLO REFLECTIVE / BLACK
Velikost kola: L
Modelový rok: 2020
Na dotaz 166 999 Kč 130 000 Kč
107 438 Kč bez DPH
 

A je těžké tento seznam doplňovat. Turbo Creo SL mění definici, co je skutečný výkon silničního elektrokola. Je lehké, schopné a živé, jízda je hladká - to vše se schopností zploštit hory, smát se v protivětru a jet dál, než jste si kdy mysleli, že je to možné. Jsi to ty, jen rychlejší. Turbo Creo SL Comp Carbon nabízí karbonový rám Fact 11r. Ano, ten je stejný na modelu S-Works a také získáte také Future Shock 2.0. Do specifikací jsme zahrnuli 1x sadu Shimano GRX, která se postará o řazení a brzdění, zatímco kola DT R470 Boost ™ se zabalí do pneumatik Turbo Pro o rozměrech 28 mm, takže valivý odpor bude minimální. A pak zjistíte, že naše oblíbené sedlo Body Geometry Power Sport nabízí spoustu pohodlí.

  • Creo SL je nejlehčí e-kolo ve své třídě - doslova o kilogramy lehčí než konkurence. Lehký a tuhý karbonový rám FACT 11r nejenže inspiruje k tanci na pedálech a projíždění ostrých zatáček, ale také snižuje celkovou hmotnost systému a zvyšuje dojezd.
  • Lehký motor SL 1.1 zdvojnásobuje vaše úsilí až o 240 wattů tiché a výkonné asistence. Citlivá křivka krouticího momentu motoru poskytuje perfektně laděný výkon s vaší normální jízdní kadencí a nezanechává žádný odpor při jízdě bez pomoci.
  • Obava z dojezdu? Ne na Creo SL. Až 130 km dojezd na vnitřní baterii, Creo SL nabízí spousty kilometrů a dlouhé dny. S přídavnou bateríí máte k dispozici dalších 60km energie na zploštění kopců.
  • Spojením s naší aplikací Mission Control můžete naladit motor SL 1.1 na váš styl jízdy, zaznamenávat jízdy a sledovat baterii. Aplikace může také automaticky zvládnout správu baterie při jízdě , což zajistí, že baterie vydrží tak dlouho, jak budete potřebovat. Motor má dokonce zabudovaný měřič výkonu, který přenáší na jakoukoli jednotku ANT +. Nechcete se připojit? Žádné starosti - Turbo Connect Unit (TCU) na horní trubce vám dává veškerou kontrolu, kterou potřebujete k jízdě.
  • Future Shock 2.0 s 20 mm zdvihem vám zajistí menší únavu rukou a nárůst rychlosti, bez ohledu na terén. Verze 2.0 poskytuje zvýšenou kontrolu díky otočnému ovládání na vrcholu představce. Toto ovládání upravuje kompresi od plně otevřené k přitlumené a zároveň vnitřní hydraulické nastavení odskoku. Nová úprava Smooth Boot, krytka představce a představec Future posouvájí vzhled kola, takže máte plynulý přechod od hlavové trubky k představci.
  • Zjistili jsme, že je pravděpodobně větší anatomický rozdíl mezi dvěma muži - cyklisty než mezi mužem a ženou. To znamená, že pohlaví samo o sobě neposkytuje dostatek dat pro specializaci. To znamená, že oddělování kol pro muže nebo pro ženy je zastaralé. S těmito poznatky jsme vytvořili geometrii, která padne všem jezdcům - je pohodlná, pohotová a ovládání je jako příjemný sen.
SPECIFIKACE
 
RÁM FACT 11r carbon, Open Road Geometry, front/rear thru-axles, fully integrated down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Boost™ 12x148mm
VIDLICE Future Shock 2.0 w/ Smooth Boot, Boost™ 12x110mmmm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ KOLO DT R470 Boost, 12x110mm
ZADNÍ KOLO DT R470 Boost, 12x148mm
DUŠE Presta, 48mm valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Specialized Turbo Pro, 700x28mm
ZADNÍ PLÁŠŤ Specialized Turbo Pro, 700x28mm
KLIKY Praxis, Forged alloy M30, custom offset
PŘEVODNÍKY Praxis, 46t, 110BCD
ŘAZENÍ Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting
PŘEHAZOVAČKA Shimano RX812 GX, Shadow Plus, 11-speed
KAZETA Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
ŘETĚZ Shimano Ultegra
PŘEDNÍ BRZDA Shimano GRX 810 hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA Shimano GRX 810 hydraulic disc
GRIPY Roubaix S-Wrap
PŘEDSTAVEC Future Stem, Pro
SEDLO Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails
SEDLOVKA S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
OBJÍMKA Alloy, 30.8mm
MOTOR Specialized SL 1.1, custom lightweight motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
BATERIE Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
NABÍJEČKA Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
KABELÁŽ Custom Specialized wiring harness w/ chargeport
PEDÁLY Specialized Dirt
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
 
GEOMETRIE
 
  XS S M L XL XXL
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) 80.5mm 80.5mm 78mm 78mm 75.5mm 75.5mm
Crank Length 170mm 165mm 172.5mm 172.5MM 175mm 175mm
Dosah 363mm 373mm 379mm 384mm 391mm 399mm
Délka hlavové trubky 145.5mm 145.5mm 163.5mm 185.5mm 217mm 250mm
Délka horní trubky, horizontální 527mm 539mm 548mm 566mm 581mm 605mm
Délka sedlové trubky 415mm 447.5mm 477.5mm 502.5mm 527.5mm 557.5mm
Délka vidlice (celá) 390mm 390mm 390mm 390mm 390mm 390mm
Délka řetězové vzpěry 426mm 426mm 426mm 427mm 427mm 428mm
Handlebar Width 400mm 380mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Rozvor 999mm 1005mm 1012mm 1020mm 1036mm 1052mm
Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 350mm 350mm 350mm 400mm 400mm 400mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 573mm 575mm 592mm 615mm 643mm 675mm
Stem Length 80mm 70mm 90mm 100mm 110mm 110mm
Stopa kola 68mm 60mm 56mm 53mm 53mm 52mm
Vyosení vidlice (offset) 50mm 50mm 50mm 50mm 50mm 50mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 586mm 592mm 598mm 605mm 621mm 636mm
Výška rámu v rozkroku 728mm 731mm 759mm 782mm 810mm 840mm
Výška středu 280.5mm 264.5mm 267mm 267mm 269.5mm 269.5mm
Úhel hlavové trubky 71.5° 72° 72.5° 73° 73° 73°
Úhel sedlové trubky 74° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: