Popis
Stoupání, zatáčky, hladké sprinty - Allez Sprint Comp to dělá lépe a rychleji než jakékoli jiné silniční kolo ze slitiny. Řazení Shimano 105 a hydraulické kotoučové brzdy, kola z lehké slitiny DT R470 Disc a všeobecně oblíbené sedlo Body Geometry Power poskytují maximální výkon a hodnotu.
- Allez Sprint je historicky nejrychlejší silniční kolo z lehkých slitin, a to díky času, který jeho sourozenec Tarmac SL7 strávil ve větrném tunelu. Díky detailům, jako je nejsložitější hlavová trubka ze slitiny, jakou jsme kdy vyrobili a integrované kabeláži je na 40 km o 41 sekund rychlejší než předchozí model Allez Sprint. To je pořádný facelift. Se 41 sekundami byste měli na svém Insta feedu pódiovou fotku, jen tak dál.
- Ať už vyrážíte do sprintu z poslední zatáčky, nebo útočíte z místa jako mladý Ital na Giru, kolo Allez Sprint se středem a spodní rámovou trubkou z jednoho kusu poskytuje skvělou efektivitu slitiny s nebývalou stabilitou. Díky vyvážení síly v pedálech a výkonu na řídítkách vás Allez Sprint udrží rychlé a jisté na limitu.
- Ponořte se do vítězného náskoku, použijte lokty v posledních metrech, pitvejte nejtechničtější sjezdy, to vše bez pocitu, že jste absolvovali deset kol s šampionem těžké váhy. Snížené sedlové vzpěry, karbonová sedlovka a vidlice z modelu Tarmac SL7 činí Allez Sprint pružným v sedle a přesným na řidítkách – to vše s osvědčenou geometrií Tarmac SL7. Je to stejně pohodlné jako krásné. No, téměř.
- Aerodynamiku, přenos výkonu a ovladatelnost nového modelu Allez Sprint nám pomáhá zlepšit jedna inovace - technologie Smartweld. Vyrobit nejrychlejší kola na světě z karbonu nebylo tak těžké. Z jednoho kusu slitiny jsme pomocí hydroformingu vyrobili středové složení a spodní rámovou trubku, vyrobili jsme nejsložitější hlavovou trubku ze slitiny v historii a pak jsme to všechno spojili pomocí technologie Smartweld. Díky tomu je Allez Sprint prvním superkolem ze slitiny.
Technické specifikace
Brzdy
ZADNÍ BRZDA
Shimano 105, Hydraulic disc
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano 105, Hydraulic disc
Zapletená kola a pláště
ZADNÍ PLÁŠŤ
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
DUŠE
Presta, 40mm valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Pohon
ŘETĚZ
KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
PŘEVODNÍKY
52/36T
KLIKY
Shimano 105 R7000, HollowTech 2, 11-speed
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
PŘEHAZOVAČKA
Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed
ŘAZENÍ
Shimano 105 R7020, hydraulic disc
PŘESMYKAČ
Shimano 105 R7000, braze-on
KAZETA
Shimano 105, 11-speed, 11-28t
Rámová sada
RÁM
Specialized E5 Premium Aluminum Disc frame with D'Aluisio Smartweld Sprint Technology, hydroformed aluminum tubing, tapered head tube, fully internally routed cables, threaded BB
Kokpit
ŘÍDÍTKA
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
PŘEDSTAVEC
Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Odpružení
VIDLICE
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 508mm | 520mm | 537mm | 558mm | 584mm | 605mm |
Dosah | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
Délka hlavové trubky | 105mm | 115mm | 133mm | 153mm | 180mm | 200mm |
Úhel hlavové trubky | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Délka celé vidlice | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 575mm | 578mm | 580mm | 592mm | 607mm | 614mm |
Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Rozvor | 974mm | 976mm | 979mm | 992mm | 1006mm | 1013mm |
Délka horní trubky, horizontální | 509mm | 532mm | 541mm | 563mm | 578mm | 596mm |
Výška rámu v rozkroku | 735mm | 755mm | 765mm | 795mm | 815mm | 835mm |
Délka sedlové trubky | 470mm | 495mm | 510mm | 530mm | 550mm | 570mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.