Popis
Zbrusu nové S-Works Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti (rám váží pod 900 gramů, velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
- Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.
SPECIFIKACE
RÁM
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA
Specialized Hover Comp Alloy Bar, 125 Drop x 75 Reach
PŘEDSTAVEC
Future Stem, Comp
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
SEDLO
Body Geometry Power Comp, Cromoly rails
SEDLOVKA
S-Works Pave
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
OBJÍMKA
Hidden drop clamp
ŘAZENÍ
Shimano Ultegra Disc R8020
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra R8000, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra RX800, 11-speed
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 11-speed
KAZETA
Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
KLIKY
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
PŘEVODNÍKY
50/34T
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
ZADNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Specialized Turbo Pro, 700x28mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
Specialized Turbo Pro, 700x28mm
DUŠE
Presta, 48mm valve
GEOMETRIE
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 450mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
DOSAH | 353mm | 363mm | 368mm | 376mm | 384mm | 392mm | 398mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 512mm | 525mm | 533mm | 545mm | 563mm | 579mm | 595mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 540mm | 555mm | 570mm | 585mm | 605mm | 630mm | 665mm |
ROZVOR | 981mm | 982mm | 986mm | 988mm | 995mm | 1014mm | 1024mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 413mm | 413mm | 413mm | 415mm | 415mm | 418mm | 418mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 580mm | 581mm | 586mm | 585mm | 592mm | 607mm | 618mm |
BB DROP | 77.5mm | 77.5mm | 77.5mm | 76mm | 76mm | 74.5mm | 74.5mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 265mm | 265mm | 265mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 74° | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70° | 71.5° | 72° | 72.75° | 73.5° | 73.5° | 74° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 365mm | 410mm | 446mm | 465mm | 485mm | 505mm | 547mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 90mm | 100mm | 112mm | 125mm | 143mm | 170mm | 205mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 682mm | 715mm | 743mm | 762mm | 783mm | 805mm | 844mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 50mm | 50mm | 50mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 71mm | 62mm | 59mm | 61mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.