Přestěhovali jsme se na adresu České Vrbné 2395! Přijďte to k nám omrknout :)
  • 1 z 3
 

Specialized Roubaix Comp 2021 Gloss Clay/Chameleon

 

Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec.

Běžná cena 111 999 Kč
Ušetříte 12 000 Kč (–11 %)
99 999 Kč
82 643,80 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
94421 50 ROUBAIX COMP CLY CMLN HERO Velikost kola: 54
Barva kola: Gloss Clay/Chameleon.
Modelový rok: 2021
Skladem (1 ks) 111 999 Kč 99 999 Kč
82 643,80 Kč bez DPH
   
 

Nový model Specialized Roubaix Comp, který je oproti loňskému modelu o mnoho rychlejší a disponuje podobnými aerodynamickými vlastnostmi, jako Tarmac SL7. Integrované odpružení Future Shock 1.5 společně se sedlovkou Pavé dělají Roubaix nadále dokonale pohodlné. Mechanická sada Shimano Ultegra je připravené na jakékoli těžké podmínky.

        

  • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL7. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.



    Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.

  •  

    Díky 20 mm zdvihu po zdrsnění silnic přináší Future Shock 1.5 nejen plynulejší a pohodlnější jízdu, ale také snižuje únavu a zvyšuje rychlost v drsném terénu. Nový Smooth Boot mezitím zvyšuje estetiku, aby přinesl čistý přechod z hlavové trubky k dříku

 

SPECIFIKACE
 
RÁM
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA
Specialized Hover Comp Alloy Bar, 125 Drop x 75 Reach
PŘEDSTAVEC
Future Stem, Comp
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
SEDLO
Body Geometry Power Comp, Cromoly rails
SEDLOVKA
S-Works Pave
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
OBJÍMKA
Hidden drop clamp
ŘAZENÍ
Shimano Ultegra Disc R8020
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra R8000, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra RX800, 11-speed
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 11-speed
KAZETA
Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
KLIKY
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
PŘEVODNÍKY
50/34T
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
ZADNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Specialized Turbo Pro, 700x28mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
Specialized Turbo Pro, 700x28mm
DUŠE
Presta, 48mm valve
 

GEOMETRIE

  44 49 52 54 56 58 61
DÉLKA KLIK 165mm 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
DÉLKA PŘEDSTAVCE 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
DÉLKA SEDLOVKY 380mm 380mm 380mm 380mm 380mm 380mm 450mm
ŠÍŘKA SEDLA 155mm 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 360mm 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
DOSAH 353mm 363mm 368mm 376mm 384mm 392mm 398mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 512mm 525mm 533mm 545mm 563mm 579mm 595mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 540mm 555mm 570mm 585mm 605mm 630mm 665mm
ROZVOR 981mm 982mm 986mm 988mm 995mm 1014mm 1024mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 413mm 413mm 413mm 415mm 415mm 418mm 418mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 580mm 581mm 586mm 585mm 592mm 607mm 618mm
BB DROP 77.5mm 77.5mm 77.5mm 76mm 76mm 74.5mm 74.5mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 265mm 265mm 265mm 266mm 266mm 268mm 268mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 74° 74° 74° 74° 73.5° 73.5° 73.5°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 70° 71.5° 72° 72.75° 73.5° 73.5° 74°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 365mm 410mm 446mm 465mm 485mm 505mm 547mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 90mm 100mm 112mm 125mm 143mm 170mm 205mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 682mm 715mm 743mm 762mm 783mm 805mm 844mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 50mm 50mm 50mm 44mm 44mm 44mm 44mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm
STOPA KOLA (27,5 STŘED) 71mm 62mm 59mm 61mm 55mm 55mm 52mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".