Popis
Zbrusu nové Roubaix Sport nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
Toto Roubaix Sport má opravdovou hodnotu a stejně jako rám, naprosto bez kompromisů. Osadili jsme jej ráznou sadou řazení Shimano Ultegra Di2, silnými hydraulickými diskovými bzdami, stejně tak jako spolehlivými zapletenými koly DT R470 Disc, zcela novou sedlovkou S-Works Pavé, plášti Turbo Pro 28 mm a velice oblíbeným sedlem Power Sport.
- Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
ŘAZENÍ | Shimano 105 R7020 hydraulic disc |
KLIKY | Praxis Alba |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed |
KAZETA | Shimano 105, 11-speed, 11-34t |
ŘETĚZ | KMC X10 Extra Lightweight, 11-speed |
PŘESMYKAČ | Shimano 105 |
STŘED | Praxis, Threaded bearings |
PŘEVODNÍKY | 50/34T |
REAR WHEEL | DT R470 Disc |
INNER TUBES | Presta, 48mm valve |
FRONT TIRE | Turbo Pro, 700x28mm |
REAR TIRE | Turbo Pro, 700x28mm |
FRONT WHEEL | DT R470 Disc |
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano 105, Hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA | Shimano 105, Hydraulic disc |
PEDÁLY | Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/reflectors |
OBJÍMKA | Hidden drop clamp |
ŘÍDÍTKA | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
SEDLO | Power Sport |
PŘEDSTAVEC | Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise |
OMOTÁVKA | Roubaix S-Wrap |
SEDLOVKA | S-Works Pave |
RÁM | FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
VIDLICE | Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
GEOMETRIE
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 450mm |
SADDLE WIDTH | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
DOSAH | 353mm | 363mm | 368mm | 376mm | 384mm | 392mm | 398mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 512mm | 525mm | 533mm | 545mm | 563mm | 579mm | 595mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 540mm | 555mm | 570mm | 585mm | 605mm | 630mm | 665mm |
ROZVOR | 981mm | 982mm | 986mm | 988mm | 995mm | 1014mm | 1024mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 413mm | 413mm | 413mm | 415mm | 415mm | 418mm | 418mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 580mm | 581mm | 586mm | 585mm | 592mm | 607mm | 618mm |
BB DROP | 77.5mm | 77.5mm | 77.5mm | 76mm | 76mm | 74.5mm | 74.5mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 265mm | 265mm | 265mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 74° | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70° | 71.5° | 72° | 72.75° | 73.5° | 73.5° | 74° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 410mm | 410mm | 446mm | 465mm | 485mm | 505mm | 547mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 90mm | 100mm | 112mm | 125mm | 143mm | 170mm | 205mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 682mm | 715mm | 743mm | 762mm | 783mm | 805mm | 844mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 50mm | 50mm | 50mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm |
STOPA KOLA | 71mm | 62mm | 59mm | 61mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.