Popis
Zbrusu nové S-Works Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti (rám váží pod 900 gramů, velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
Chtěli jste to nejlepší na trhu a to Vám právě S-Workd nabídne. Tento model je osazen kompletně na 12ti rychlostní sadě SRAM Red eTAP AXS, zapletených karbonových kolech té nejvyšší úrovně závodů světové Tour - Roval CLX 32, zbrusu nové sedlovce S-Works Pavé a řadě S-Works od hlavy až k patě a to od sedla Power až po pláště Turbo Cotton 28 mm. Dokonalé a perfektní.
- Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
RÁM | FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
VIDLICE | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
ŘÍDÍTKA | S-Works Carbon Hover Drop, 125x75mm |
PŘEDSTAVEC | S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount |
OMOTÁVKA | Roubaix S-Wrap |
SEDLO | S-Works Power, carbon rails, carbon base, synthetic leather |
SEDLOVKA | S-Works Pave |
OBJÍMKA | Hidden drop clamp |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Red eTap hydraulic disc brake |
ŘAZENÍ | SRAM RED eTap AXS |
PŘESMYKAČ | SRAM RED eTAP AXS, braze-on |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM RED eTAP AXS, 12-speed |
KAZETA | SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t |
KLIKY | SRAM FC Red DUB, Power Meter, 12-speed |
PŘEVODNÍKY | 46/33T |
STŘED | SRAM DUB BSA 68 |
ŘETĚZ | SRAM CN Red 12-speed |
PŘEDNÍ KOLO | Roval CLX 32 Disc |
ZADNÍ KOLO | Roval CLX 32 Disc |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Turbo Cotton, 700x28 |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Turbo Cotton, 700x28 |
DUŠE | Presta, 48mm valve |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
GEOMETRIE
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 450mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
DOSAH | 353mm | 363mm | 368mm | 376mm | 384mm | 392mm | 398mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 512mm | 525mm | 533mm | 545mm | 563mm | 579mm | 595mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 540mm | 555mm | 570mm | 585mm | 605mm | 630mm | 665mm |
ROZVOR | 981mm | 982mm | 986mm | 988mm | 995mm | 1014mm | 1024mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 413mm | 413mm | 413mm | 415mm | 415mm | 418mm | 418mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 580mm | 581mm | 586mm | 585mm | 592mm | 607mm | 618mm |
BB DROP | 77.5mm | 77.5mm | 77.5mm | 76mm | 76mm | 74.5mm | 74.5mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 265mm | 265mm | 265mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 74° | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70° | 71.5° | 72° | 72.75° | 73.5° | 73.5° | 74° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 365mm | 410mm | 446mm | 465mm | 485mm | 505mm | 547mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 90mm | 100mm | 112mm | 125mm | 143mm | 170mm | 205mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 682mm | 715mm | 743mm | 762mm | 783mm | 805mm | 844mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 50mm | 50mm | 50mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm |
STOPA KOLA | 71mm | 62mm | 59mm | 61mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.