Popis
Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu Shimano Dura-Ace Di2 s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, hned po vybalení z krabice.
- „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
RÁM
RÁM | S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
ODPRUŽENÍ
VIDLICE | S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
KOKPIT
ŘÍDÍTKA | S-Works Aerofly II |
PŘEDSTAVEC | Tarmac integrated stem, 6-degree |
OMOTÁVKA | Supacaz Super Sticky Kush |
SEDLO | Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base, 143mm |
SEDLOVKA | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset |
OBJÍMKA | Tarmac integrated wedge |
BRZDY
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA | Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc |
POHON
ŘAZENÍ | Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170 |
PŘESMYKAČ | Shimano Dura-Ace Di2 R9150, braze-on |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano Dura-Ace Di2 R9150, 11-speed |
KLIKY | Shimano Dura-Ace R9100, HollowTech 2, 11-speed with dual-sided powermeter |
PŘEVODNÍKY | 52/36T |
ŘETĚZ | Shimano Dura-Ace, 11-speed |
KOLA A PLÁŠTĚ
PŘEDNÍ KOLO | Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes |
ZADNÍ KOLO | Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm |
DUŠE | Turbo Ultralight, 60mm Presta valve |
PŘÍSLUŠENSTVÍ
SWAT |
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
GEOMETRIE
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 380mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
DOSAH | 369mm | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 491mm | 504mm | 517mm | 534mm | 555mm | 581mm | 602mm |
ROZVOR | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
BB DROP | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 435mm | 447mm | 458mm | 475mm | 496mm | 517mm | 547mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 93mm | 102mm | 113mm | 131mm | 151mm | 178mm | 198mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.