Kol máme stále dost - mrkněte na náš shop, nebo se stavte na prodejně :) Těšíme se na vás Po-Pá 10-18h a So 9-12h. Parkování ve dvoře u krámu k dispozici.
 

Specialized S-Works Tarmac Sagan Frameset 2021

 

Limitovaná Sagan kolekce.

122 999 Kč
101 652,07 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
74920 09 TARMAC SL7 SW FRMSET SAGAN COLL DECON HERO Velikost kola: 52
Barva kola: Coll Decon
Modelový rok: 2021
Skladem (1 ks) 122 999 Kč
101 652,07 Kč bez DPH
   
 
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne.

 

Tento S-Works Tarmac Frameset je perfektním začátkem pro stavbu snů. Sestavte si zcela vlastní snové kolo a buďte připraveni jezdit rychle.

 
  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
  • Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
 

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

RÁM S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree
SEDLOVKA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
OBJÍMKA Tarmac integrated wedge

GEOMETRIE

  44 49 52 54 56 58 59 61
DÉLKA PŘEDSTAVCE 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm 110mm
DÉLKA SEDLOVKY 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm 380mm
DOSAH 369mm 378mm 383mm 387mm 398mm 405mm 413mm 411mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 587mm 595mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 491mm 504mm 517mm 534mm 555mm 581mm 568mm 602mm
ROZVOR 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1009mm 1013mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 610mm 613mm
BB DROP 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm 72mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm 268mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73° 73°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 73.5° 74°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 435mm 447mm 458mm 475mm 496mm 517mm 527mm 547mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 93mm 102mm 113mm 131mm 151mm 178mm 163mm 198mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 809mm 834mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm
STOPA KOLA (27,5 STŘED) 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 55mm 52mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".