V pátek 17.11.2023 máme otevřeno 9-12h. Black days 2023 jsou v plném proudu!
Black Friday! Efekt lupa
  • 1 z 6
 

Silniční kolo Specialized S-Works Tarmac SL7 Dura-Ace 2022 Satin Carbon/Spectraflalr Tint/Gloss Brushed Chrome

 

Proč byste měli být nuceni volit mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste.

Běžná cena 368 000 Kč
Ušetříte 14 720 Kč (–4 %)
353 280 Kč
291 967 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Silniční kolo Specialized S-Works Tarmac SL7 Dura-Ace 2022  Satin Carbon/Spectraflalr Tint/Gloss Brushed Chrome Barva kola: SATIN CARBON / SPECTRAFLAIR TINT / GLOSS BRUSHED CHROME
Velikost kola: 54
Modelový rok: 2022
Objednáno 368 000 Kč 353 280 Kč
291 967 Kč bez DPH
Silniční kolo Specialized S-Works Tarmac SL7 Dura-Ace 2022  Satin Carbon/Spectraflalr Tint/Gloss Brushed Chrome Barva kola: SATIN CARBON / SPECTRAFLAIR TINT / GLOSS BRUSHED CHROME
Velikost kola: 56
Modelový rok: 2022
Objednáno 368 000 Kč 353 280 Kč
291 967 Kč bez DPH
Silniční kolo Specialized S-Works Tarmac SL7 Dura-Ace 2022  Satin Carbon/Spectraflalr Tint/Gloss Brushed Chrome Barva kola: SATIN CARBON / SPECTRAFLAIR TINT / GLOSS BRUSHED CHROME
Velikost kola: 58
Modelový rok: 2022
Objednáno 368 000 Kč 353 280 Kč
291 967 Kč bez DPH
 

Proč byste měli být nuceni volit mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Vstupte na nový Tarmac – nastupte na nejlehčí kolo, které UCI umožňuje, a poté sjeďte na nejrychlejším. Využili jsme naše nejpokročilejší technologie, od naší knihovny tvarů FreeFoil až po zcela nový rám Rider-First Engineered™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou pryč – zcela nový Tarmac je nejrychlejší závodní kolo všech dob. Jedno kolo, které vládne všem.

 

K doplnění nejrychlejšího rámu na světě stačí jen ty nejlepší komponenty – a proto najdete takové, jako je skupina Shimano Dura-Ace s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich výjimečnou stabilitou a aerodynamickými schopnostmi. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, hned po vybalení z krabice.

 

-„Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek,   které   poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili   naši   knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom   tyto   tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac, který je   nejrychlejší, jaký jsme testovali – o 45 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá   rychlost.

-Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na   této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti –   čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na   nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape   Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme   dodali rám, který váží pouhých 800 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.

-V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že   nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou   nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a   Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme   vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom c   cokoli vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a závodní obratnosti.

-Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se   kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce,   kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se s novým   Tarmacem snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.
 

SPECIFIKACE 

FRAMESET

Frame

S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

FORK

Fork

S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

COCKPIT

Handlebars

Roval Rapide Handlebar, carbon

Stem

Tarmac integrated stem, 6-degree

Tape

Supacaz Super Sticky Kush

Saddle

Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base

SeatPost

2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset

Seat Binder

Tarmac integrated wedge

BRAKES

Front Brake

Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc

Rear Brake

Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc

DRIVETRAIN

Shift Levers

Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc

Front Derailleur

Shimano Dura-Ace R9250, braze-on

Rear Derailleur

Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed

Cassette

Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t

Crankset

Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter

Chainrings

52/36T

Bottom Bracket

Shimano Dura-Ace, BB-R9100

Chain

Shimano Dura-Ace, 12-speed

WHEELS & TIRES

Front Wheel

Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes

Rear Wheel

Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes

Front Tire

Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm

Rear Tire

Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm

Inner Tubes

Turbo Ultralight, 60mm Presta valve

* Specifications are subject to change without notice

 

 

GEOMETRIE

 
44 49 52 54 56 58 61
Crank Length 165mm 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
Handlebar Width 380mm 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Stem Length 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
Saddle Width 155mm 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm
Stack 491mm 504mm 517mm 534mm 555mm 581mm 602mm
Reach 369mm 378mm 383mm 387mm 398mm 405mm 411mm
Head Tube Length 93mm 102mm 113mm 131mm 151mm 178mm 198mm
Head Tube Angle 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
BB Height 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
BB Drop 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Trail 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Fork Length, Full 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm
Fork Rake/Offset 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Front Center 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 613mm
Chainstay Length 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
Wheelbase 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1013mm
Top Tube Length, Horizontal 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 595mm
Bike Standover Height 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 834mm
Seat Tube Length 435mm 447mm 458mm 475mm 496mm 517mm 547mm
Seat Tube Angle 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: