Kol máme stále dost - mrkněte na náš shop, nebo se stavte na prodejně :) Těšíme se na vás Po-Pá 10-18h a So 9-12h. Parkování ve dvoře u krámu k dispozici.
  • 1 z 2
 

Specialized Tarmac Pro Di2 2021

 

Navrhli jsme nový Tarmac tak, aby měl perfektní mix aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která vám udělá jízdu vašeho života.

204 999 Kč
169 420,66 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized Tarmac Pro Di2 2021 Velikost kola: 56
Barva kola: Blue Tint Fade/Smoke/Metallic White Silver
Modelový rok: 2021
Na dotaz 204 999 Kč
169 420,66 Kč bez DPH
 
Od použití naší knihovny FreeFoil Shape Library k nalezení nejlepších tvarů trubek, přes vývoj další generace designu Rider-First Engineered ™, je nový Tarmac vyvrcholením našeho neustálé snahy o rychlost. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů. Jedno kolo, které všem vládne. Zcela nový Tarmac Pro přináší perfektní kombinaci výkonu a hodnoty. S kompletní sadou Shimano Ultegra Di2 a novými koly Roval Rapide CL - s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností - je Tarmac Pro s Ultegra Di2 připraven závodit, vyjet na skupinovou jízdu nebo vás pilotovat do dalšího PR.
 
  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
 

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

RÁM Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA S-Works Aerofly II
PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree
OMOTÁVKA Supacaz Super Sticky Kush
SEDLO Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails, carbon fiber base
SEDLOVKA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
OBJÍMKA Tarmac integrated wedge
PŘEDNÍ BRZDA Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
PŘESMYKAČ Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
PŘEHAZOVAČKA Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage
KAZETA Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
KLIKY Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
PŘEVODNÍKY 52/36T
STŘED Shimano Threaded BSA BB
ŘETĚZ Shimano Ultegra, 11-speed
PŘEDNÍ KOLO Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes
ZADNÍ KOLO Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes
PŘEDNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Presta valve

GEOMETRIE

  44 49 52 54 56 58 61
DÉLKA KLIK 165mm 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
DÉLKA PŘEDSTAVCE 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
DÉLKA SEDLOVKY 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm
ŠÍŘKA SEDLA 155mm 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 380mm 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
DOSAH 369mm 378mm 383mm 387mm 398mm 405mm 411mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 595mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 491mm 504mm 517mm 534mm 555mm 581mm 602mm
ROZVOR 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1013mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 613mm
BB DROP 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 435mm 447mm 458mm 475mm 496mm 517mm 547mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 93mm 102mm 113mm 131mm 151mm 178mm 198mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 834mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm
STOPA KOLA (27,5 STŘED) 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".