Vše nejlepší v novém cykloroce! :) Jsme tu pro vás Po-Pá 9-18h a So 9-12h + Na eshopu 24/7 ;)
Sleva Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Specialized Tarmac SL7 Pro ETAP 2022 Carbon / Smoke / Metallic White Silver

 

Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl dokonalou kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdní kvality, která vám zajistí jízdu vašeho života.

Běžná cena 234 000 Kč
Ušetříte 24 001 Kč (–10 %)
209 999 Kč
173 553 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
90622 10 TARMAC SL7 PRO ETAP CARB SMK METWHTSIL HERO Velikost kola: 56
Barva kola: Carbon / Smoke / Metallic White Silver
Modelový rok: 2022
Skladem (1 ks) 234 000 Kč 209 999 Kč
173 553 Kč bez DPH
   
 

Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl dokonalou kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdní kvality, která vám zajistí jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší nové generace designu Rider-First Engineered™, nový Tarmac je vyvrcholením naší stále toužebné honby za rychlostí. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů. Jedno kolo, které vládne všem.

Zcela nový Tarmac Pro přináší dokonalou kombinaci výkonu a hodnoty. Kompletní sada SRAM Force eTap AXS 1x pomáhá v aerodynamickém výkonu a poskytuje rozsah převodů, který poskytuje dostatečný rozsah pro většinu jízd – 46t převodník s kazetou 10-36. Přidejte nová Rapide CL od Rovalu s jejich výjimečnou stabilitou a aerodynamickými schopnostmi a Tarmac Pro je perfektní pro kritické závody.

Aero je všechno – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac, který je nejrychlejší, jaký jsme testovali – o 45 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.

Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ vždy utrpěla kompromisy v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti.

V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.

Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se s novým Tarmacem snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.

Specifikace:


Tabulka velikostí:

Geometrie:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: