Přijmeme brigádnici/brigádníka na pozici prodejce-asistenta. Ideální pro studenty. Info 608510208.
Výprodej! Efekt lupa
 

Silniční kolo Specialized Tarmac SL7 Expert Di2 2022 Tropical Teal / Chameleon Eyris

 

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti.

Toto kolo je bohužel vyprodané. Koukněte na jiná skladová kola.

Běžná cena 178 000 Kč
Ušetříte 24 401 Kč (–13 %)
153 599 Kč
126 941 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Silniční kolo Specialized Tarmac SL7 Expert Di2 2022  Tropical Teal / Chameleon Eyris Barva kola: Tropical Teal / Chameleon Eyris
Velikost kola: 56
Modelový rok: 2022
Vyprodáno 178 000 Kč 153 599 Kč
126 941 Kč bez DPH
 

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů – PR, KOM nebo nejvyšší stupně vítězů. Jedno kolo, které vládne všem.

Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.

„Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.

Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.

V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.

Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se s novým Tarmacem snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.

 

Specifikace:

 


Tabulka velikostí:



 

Geometrie:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: