Vše nejlepší v novém cykloroce! :) Jsme tu pro vás Po-Pá 9-18h a So 9-12h + Na eshopu 24/7 ;)
Sleva Efekt lupa
 

Specialized Tarmac SL7 Expert Di2 2022 Gloss Carbon/Oil Tint/Forest Green

 

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti.

178 000 Kč
147 107 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
90622 33 TARMAC SL7 EXPERT CARB OIL FSTGRN HERO Velikost kola: 54
Barva kola: Gloss Carbon/Oil Tint/Forest Green
Modelový rok: 2022
Objednáno 178 000 Kč
147 107 Kč bez DPH
90622 33 TARMAC SL7 EXPERT CARB OIL FSTGRN HERO Velikost kola: 56
Barva kola: Gloss Carbon/Oil Tint/Forest Green
Modelový rok: 2022
Objednáno 178 000 Kč
147 107 Kč bez DPH
90622 33 TARMAC SL7 EXPERT CARB OIL FSTGRN HERO Velikost kola: 58
Barva kola: Gloss Carbon/Oil Tint/Forest Green
Modelový rok: 2022
Objednáno 178 000 Kč
147 107 Kč bez DPH
90622 33 TARMAC SL7 EXPERT CARB OIL FSTGRN HERO Velikost kola: 61
Barva kola: Gloss Carbon/Oil Tint/Forest Green
Modelový rok: 2022
Objednáno 178 000 Kč
147 107 Kč bez DPH
 

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů – PR, KOM nebo nejvyšší stupně vítězů. Jedno kolo, které vládne všem.

Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.

„Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.

Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.

V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.

Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se s novým Tarmacem snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.

Specifikace:


Tabulka velikostí:

Geometrie:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: