Letní slevy kol již začaly! Slevy 10-40%...neváhejte! ;)
Novinka Tip Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Specialized Venge Pro UDI2 2020

 

Náš koncept „Aero is everything“ vznikl už sedm let zpět s prvním kolem Venge. Nikdy nešlo o prázdnou filozofii – věděli jsme, že je to způsob jak z amatérů udělat profi jezdce a zrychlit i všechno mezi tím.

 
189 999 Kč
157 023,97 Kč bez DPH
Na splátky již od 4500 Kč
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized Venge Pro UDI2 2020 Velikost kola: 54
Barva kola: Satin Black/Holographic Black
Modelový rok: 2020
Skladem (1 ks) 189 999 Kč
157 023,97 Kč bez DPH
   
Specialized Venge Pro UDI2 2020 Velikost kola: 56
Barva kola: Satin Blk/Holographic Black
Modelový rok: 2020
Skladem (1 ks) 189 999 Kč
157 023,97 Kč bez DPH
   
 
Rychle kupředu do současnosti, je tato myšlenka ztělesněna v novém kole Venge Pro. A dobrá zpráva je, že se stále drží na trůnu nejrychlejšího silničního kola planety. A to nejen proto, že je o 8 vteřin rychlejší, než ViAs, ale také proto, že si udržel všechny vlastnosti Rider-First Engineered™, které znáte a máte tolik rádi, a přitom se hmotnost modulu snížila o 460 gramů.

Překvapivě, naše hledání dokonalého tvaru nezačalo ve větrném tunelu. Ale započalo s novou technologií, FreFoil Shape Library. Naši inžernýři sepsali optimalizaci algoritmu a použili superpočítač (ano, opravdu), aby nám pomohl vytvořit nové tvary profilů s různou hmotností, povrchy a s různými strukturami. Vyzbrojeni touto knihovnou tvarů, s různými poměry stran jsme je mohli umístit do různých částí kola a testovat tak různé konfigurace, až jsme našli tu nejrychlejší kombinaci ve větrném tunelu.

V porovnání s dosavadním nejrychlejším aero silničním kolem (Venge ViAS) a spoustou dalších, které nemůžeme jmenovat, jsme vyrobili nový Venge, který je o 8 vteřin rychlejší na 40 km při nulovém vychýlení. Rychlejší je i na silnici ve všech větrných podmínkách – nejen v tunelu.

A krom toho, že je Venge aero, jsou tu i jiné faktory rychlosti. Vynikající kombinace hmotnosti a aerodynamiky hraje klíčovou roli v celkovém výkonu kola. Kolo, které je výhradně aero je skvělé na rovinách, ale zase ztrácí ve stoupáních a v rychlé akceleraci. Kolo, které je primárně lehké, budete ztrácet na všem, kromě těch nejprudších kopců. Proto jsme Venge neudělali pouze aero, ale také jsme mu ubrali 460 gramů z hmotnosti modulu. Ušetřili jsme tedy 240 gramů na rámu, 25 gramů na vidlici, 107 gramů na kokpitu, 25 gramů na sedlovce a 63 gramů na menších součástkách. Takže, ať pojede jakoukoli trať, Venge je důkazem nejrychlejší možnosti, jak se dostat nahoru, dolu a vše mezi tím.

Většina úspory hmotnosti přišla díky trubkám Rider-First Engineered™. Využili jsme spousty znalostí z vývoje nového kola Tarmac, jako je vrstvení materiálu a to vedlo k vytvoření nového kola Venge, které není jen lehčí, ale také tužší v poměru k hmotnosti a to o 40% než tomu bylo u ViAS – nezávisle na velikosti rámu. A i když třeba tyhle změny nemůžete vidět, stačí jedna jízda, abyste zakusili onu rychlou akceleraci a neskonalou poddajnost.

A to ještě nekončíme. Geometrie prošla také úpravou, která je založena na 40.000 datech z měření Retül, stejně tak jako z testování našimi jezdci. To nám pomohlo implementovat geometrii Performance Road, která je skvělou kombinací citlivosti přední části kola s krátkým rozvorem, což poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos energie.

A v neposlední řadě, Venge nabízí i nové vychytávky. Nový kokpit, vyvinut díky partnerství se světovými týmu, nabízí představec s větší tuhostí, než jakou jsme kdy testovali, nová řídítka, která jsou rychlejší, lehčí a tužší a jejichž povrch je obohacen o texturu pro lepší přilnavost a kontrolu. Dále je tu prostupnost plášťů – bez problémů sem dáte pláště o šíři 32 mm. A nakonec, do sedlovky jsme vložili Shimano A-Junction, pro snadné dobíjení, kontrolu úrovně baterie a pro týmové mechaniky, aby se jim dobře vše servisovalo.

Venge Pro je vybaven komponenty, jako je Shimano Ultegra Di2 a hydraulické kotoučové brzdy, karbonová kola Roval CL 50 Disc a naše vítězné pláště S-Works Turbo.

  • Rám z karbonu FACT 11r s technologií Rider-First Engineered™ nedělá z kola Venge pouze to nejvíc aerodynamické silniční kolo, jaké jsme kdy vyrobili, ale také lehké a tuhé kolo na místech, kde je to potřeba. Každý tvar trubky, každá hrana a celkový design byl ovlivněn hodinami testování v našem větrném tunelu, CFD, 3D tisknutými prototypy a reálným testováním našimi jezdci. To vše vedlo ke stvoření toho nejrychlejšího silničního kola jaké jsme kdy vyrobili.
  • Nové řazení Shimano Ultegra Di2 s hydraulickými kotouči nabízí nejen hladké a přesné řazení, ale také skvělou brzdou sílu a modulaci.
  • Sada zapletených kol Roval CL 50 je lehká, silná a aerodynamická. Najdete na ní stejné ráfky, jako na dražších CLX, avšak s jinými ložisky – to aby si je mohlo dovolit více cyklistů.

 

Technické Specifikace

ŘAZENÍ Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
KLIKY Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
PŘEHAZOVAČKA Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage
KAZETA Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
ŘETĚZ Shimano Ultegra, 11-speed
PŘESMYKAČ Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
STŘED Praxis, BB30 for Shimano
PŘEVODNÍKY 52/36T
ZADNÍ KOLO Roval CL50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 350 internals, 24h
DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
P. PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Z. PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
PŘEDNÍ KOLO Roval CL50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, 21h
PŘEDNÍ BRZDA Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
PEDÁLY Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/ reflectors
OBJÍMKA Venge integrated two-piece wedge
ŘÍDÍTKA S-Works Aerofly II, 80mm reach x 130mm drop
SEDLO Power Expert, 143mm, nylon base, synthetic leather, hollow titanium rails
OMOTÁVKA S-Wrap Roubaix bar tape
RÁM FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel Engineered, internal electric only cable routing, OSBB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE S-Works FACT 11r carbon, 100x12mm thru-axle, flat-mount disc

Geometrie

  49 52 54 56 58 61
DÉLKA KLIK 170mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
DÉLKA PŘEDSTAVCE 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
DÉLKA SEDLOVKY 300mm 300mm 300mm 390mm 390mm 390mm
SADDLE WIDTH 143mm 143mm 143mm 143mm 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 400mm 420mm 420mm 420mm 440mm 440mm
DOSAH 378mm 383mm 387mm 398mm 405mm 411mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 508mm 531mm 540mm 562mm 577mm 595mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 504mm 517mm 534mm 555mm 581mm 602mm
ROZVOR 972mm 975mm 978mm 991mm 1005mm 1012mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 574mm 577mm 579mm 591mm 606mm 613mm
BB DROP 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 455mm 480mm 495mm 518mm 537mm 567mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 104mm 115mm 133mm 153mm 180mm 200mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 736mm 756mm 773mm 795mm 817mm 841mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 363mm 363mm 363mm 363mm 363mm 363mm
STOPA KOLA 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".