POZOR! Black November ve Spectrumbike! Drsné slevy 20-40% na kola 2017 a 2018. Máme už i 100kol 2019, na ty nabízíme 10% cashback + financování od 0% navýšení!
Novinka Tip TEST ME! Efekt lupa
 

Specialized Turbo Levo Comp Carbon 2019 TEST

Neohodnoceno
 

Když se vydáte na traily s e-kolem Turbo Levo Comp Carbon FSR, budete se cítit jako na opravdovém trailovém kole. Ve skutečnosti, jedinou věcí, kterou ucítíte na tomto e-biku je Turbo úsměv na vaší tváři.

179 999 Kč
148 759,50 Kč bez DPH
Na splátky již od 4500 Kč
Značka Specialized
Kategorie Test program
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Specialized Turbo Levo Comp Carbon 2019 TEST Velikost kola: S
Barva kola: Rocket Red/Black
Modelový rok: 2019
Skladem (1 ks) 179 999 Kč
148 759,50 Kč bez DPH
   
Specialized Turbo Levo Comp Carbon 2019 TEST Velikost kola: M
Barva kola: Rocket Red/Black
Modelový rok: 2019
Objednáno (1 ks) 179 999 Kč
148 759,50 Kč bez DPH
   
Specialized Turbo Levo Comp Carbon 2019 TEST Velikost kola: L
Barva kola: Rocket Red/Black
Modelový rok: 2019
Objednáno (1 ks) 179 999 Kč
148 759,50 Kč bez DPH
   
 

Je to proto, že nové Levo má všechny vlastnosti, které na našich nových trailových kolech tolik milujete, na kolech jako je Stumpjumper, akorát tady k tomu dostanete i trochu síly navíc při šlapání do pedálů. A s perfektně naladěnou kinematikou, ryze trailovou geometrií a novou zakázkově vyrobenou baterií a motorem, se vám dostaví neskonalé síly jezdit více trailů. To vše může být vaše.

 
  • Rám Turbo Levo FSR je konstruován z karbonu FACT 9m a zadní stavba pak z materiálu M5 Premium Aluminum, díky němuž je lehký, tuhý, ale i dostatečně citlivý. Nechybí ani naše geometrie Trail 29, která má nízký střed šlapání, delší horní rámovou trubku a kratší řetězové vzpěry. Kinematika rámu byla také zdokonalena společně s tuhostí potřebnou k jízdě. Kabeláž je vedena vnitřkem a to včetně vedení teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a minimalistický motor je přimontován bezpečněji, než doposud. Tím vším se nám podařilo snížit celkovou hmotnost.
  • Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 RX Trail se vyznačuje značným zvýšením výkonu, je o 15% menší a o 11% lehčí, než jeho předchůdce. Díky tomu se dostává na špičku žebříčku mezi motory elektrokol. Má také mnoho jiných užitečných vlastností, jaké jiná e-kola nemají, jako třeba okamžité sepnutí, fantastické řízení tepla a dvojitý volnoběh, který uvolňuje řazení, když dosáhnete maximální rychlosti, také mu nechybí tichost a plynulost chodu a konzistentní výkon – i při maximální síle.
  • Nová baterie Specialized série M2 nabízí kapacitu 500 Wh. Samozřejmě je stále neviditelně zabudovaná v rámu a přitom ji lze také snadno vyjmout.

 

Technické Specifikace

ŘAZENÍ SRAM S700, single-click lever
KLIKY Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM GX, long cage, 11-speed
KAZETA SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t
ŘETĚZ KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™
PŘEVODNÍKY 32T, custom steel
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
VÝPLET DT Swiss Industry
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
ZADNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
DUŠE Standard, Presta valve
RÁFKY Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
UI/REMOTE Specialized TCU, 10-LED state of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, handlebar remote with walk-assist
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
MOTOR Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
BATERIE Turbo M2-500, fully integrated w/ rock guard, 500Wh
WIRING HARNESS Custom Specialized wiring harness
PEDÁLY Specialized Dirt
ŘÍDÍTKA Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp
SEDLO Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
PŘEDSTAVEC Specialized Trail, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
GRIPY Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
SEDLOVKA X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S: 125mm, M/L/XL: 150mm of travel
OBJÍMKA Alloy, 38.6mm
VIDLICE FOX 34 Rhythm E-bike, GRIP damper, 29" Boost™, 150mm of travel
RÁM FACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ FOX DPS Performance, 210x52.5, 150mm of travel, 3-Position Adjustment, custom tune

 

 

Geometrie

  S M L XL
DÉLKA KLIK 165mm 165mm 165mm 165mm
DÉLKA PŘEDSTAVCE 45mm 45mm 45mm 45mm
DÉLKA SEDLOVKY 125mm 150mm 150mm 150mm
SADDLE WIDTH 143mm 143mm 143mm 143mm
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK 780mm 780mm 780mm 780mm
DOSAH 415mm 435mm 455mm 480mm
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ 577mm 600mm 631mm 664mm
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) 606mm 606mm 634mm 647mm
ROZVOR 1182mm 1202mm 1235mm 1266mm
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY 455mm 455mm 455mm 455mm
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ 729mm 749mm 781mm 812mm
BB DROP 27mm 27mm 27mm 27mm
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ 347.5mm 347.5mm 347.5mm 347.5mm
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 75.04° 74.79° 74.48° 74.14°
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 66.04° 66.04° 66.04° 66.04°
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY 380mm 410mm 455mm 505mm
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY 95mm 95mm 125mm 140mm
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU 760mm 760mm 781mm 787mm
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) 51mm 51mm 51mm 51mm
DÉLKA CELÉ VIDLICE 560mm 560mm 560mm 560mm
STOPA KOLA 111mm 111mm 111mm 111mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".