Popis
- Veškerá zdvihová kapacita je zbytečná bez vhodného ladění tlumiče a kinematiky. Při návrhu nového designu Stumpjumper EVO jsme dali přednost kinematickému výkonu. Použili jsme zkušenosti získané při vývoji Endura a následně jsme vynaložili více než 1 000 hodin na vývoj v terénu a laboratoři pro odpružení. Výsledkem je nejen zlepšení výkonu při šlapání na Stumpjumperu, ale také větší schopnosti, obratnost a živost. Zvýšili jsme protivýkyv, takže odpružení lépe odolává kmitání způsobenému šlapáním, a dále jsme vylepšili reakci na prudké nárazy. Výsledkem je stroj, který šlape po stezkách jako o život.
- Geometrie S-Sizing nového Stumpjumperu EVO je naší nejprogresivnější dosud. Dlouhý, nízký, zploštělý, vidlice s krátkým zdvihem, strmější úhel trubky sedla - tyto vlastnosti jsou pro moderní progresivní jízdu nezbytné. Nicméně ne každý jezdec je stejný, proto jsou vlastnosti nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné pomocí šesti různých nastavení. Můžete upravit výšku středu o 10 mm, úhel hlavy o dvě stupně a tyto úpravy můžete provést nezávisle na sobě. Nakonec, pokud chcete jít do plného party režimu s kombinací kola 27,5 palce vzadu a 29 palce vpředu, EVO vám to umožní.
- Rider-First Engineered™ využívá specifický přístup pro každou velikost, který zajišťuje základní ovládání a bezchybný výkon, bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Bez ohledu na to, zda jste skákající mladý jezdec na velikosti S1 nebo gigantický jezdec hledající rám S6, budete mít stejné jízdní vlastnosti - ostré zatáčení a vyváženou tuhost přední a zadní části - s nejlehčí možnou hmotností.
- V roce 2016 jsme na Stumpjumperu představili SWAT™ dvířka, které poskytují prostor v rámu pro nutné věci, jako jsou pumpy a náhradní duše a okamžitě nahrazují kapsy v dresu. U nového Stumpjumperu jsme zvýšili objem a přidali SWAT™ měchýř, který vám poskytuje dalších 600ml vody - stejně jako malá lahev - skrytou v dolním trubkovém systému.
Technické specifikace
Rámová sada
SWAT
Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm
RÁM
FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Pohon
PŘEVODNÍKY
32T
STŘED
SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
ŘAZENÍ
SRAM GX, trigger, 12-speed
PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX Eagle, 12-speed
ŘETĚZ
SRAM NX Eagle, 12-speed
KLIKY
SRAM X1 Eagle, DUB, 32T, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
KAZETA
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Kokpit
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
OMOTÁVKA
Specialized Trail Grips
ŘÍDÍTKA
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SEDLOVKA
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
Zapletená kola
ZADNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
PŘEDNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
VÝPLET
DT Swiss Industry
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
RÁFKY
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
DUŠE
Standard, Presta Valve
Odpružení
VIDLICE
FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
ZADNÍ BRZDA
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Šířka řídítek | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 613mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 654mm |
Dosah | 408mm | 428mm | 448mm | 475mm | 498mm | 528mm |
Headtube Length | 95mm | 95mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 335mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
BB Drop | 40mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm |
Délka vidlice (celá) | 561mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 732mm | 756mm | 780mm | 809mm | 838mm | 873mm |
Délka řetězové vzpěry | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm | 448mm | 448mm |
Rozvor | 1167mm | 1191mm | 1216mm | 1247mm | 1285mm | 1319mm |
Top-tube Length (horizontal) | 538mm | 564mm | 590mm | 623mm | 647mm | 679mm |
Výška rámu v rozkroku | 733mm | 764mm | 763mm | 762mm | 767mm | 770mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.6° | 77.2° | 76.9° | 77° | 77° |
Max Seatpost Insertion | 180mm | 180mm | 200mm | 220mm | 240mm | 260mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.