Využijte mimosezonní slevu na servis = 15% na práci i materiál.
Akce TEST ME! Efekt lupa
  • 1 z 10
 

Celoodpružené elektrokolo Specialized Turbo Levo Expert 2022 TEST Carbon / Smoke / Black

 

Testovací kolo připravené k odprodeji. Nové pláště, řetěz, desky, případně kazeta. Vše zaktualizované, překontrolované, vyčištěné. Záruka 1 rok.

Běžná cena 259 000 Kč
Ušetříte 129 000 Kč (–49 %)
130 000 Kč
107 438 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Jízdní kola
Záruka 2 roky
Zvolte variantu
96421 30 LEVO EXPERT CARBON CARB SMK BLK HERO Barva kola: Carbon / Smoke / Black
Velikost kola: S4
Modelový rok: 2022
Skladem 259 000 Kč 130 000 Kč
107 438 Kč bez DPH
   
 

Zcela nové Turbo Levo přináší zatím těžko představitelné spojení člověka a stroje.

Využijte technologii, která posune vaši jízdu za hranice představitelného. Více rychlosti. Delší vzdálenosti. Více svobody. Více trailů, více nadšení, více nevšedních zážitků - garantováno.



Od svého uvedení nastavilo Turbo Levo laťku, kterou se snaží další výrobci elektrokol překonat a s každým novým modelem je tato laťka výš a výš. Jsou to získané, aplikované a znásobené znalosti a zkušenosti, které máme s horskými koly — velmi schopná kombinace motoru, šasi, odpružení a geometrie, která přispívá k neuvěřitelným jízdním zážitkům na trailu.

Přirozenou a fluidní integraci proprietárního motoru, baterie a ovládání najdete pouze u Turbo Leva. Váš výkon znásobí až čtyřikrát tak přirozeně, že s kolem splynete a budete to stále vy, jenom rychlejší. Turbo Levo je předtím nepředstavitelná kombinace jízdní kvality, dojezdu a robustnosti. Nevěříte? Vyzkoušejte sami...

 
  • Turbo Levo poprvé jako "Mullet"

    Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability. 

    Geometrie Stumpjumperu EVO

    Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.

    Možnost změny geometrie

    Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiském hlavového složení, která umoňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentrický prvek, který mění výšku středu až o 7 mm. 

     

    Perfektní sladění s 700Wh baterií

    Motor s označením 2.2 je perfektně naladěn a propojen společně s velice výkonou integrovanou baterií o kapacitě 700 Wh. Toto duo poté řidí samostatná řidící jednotka MasterMind Turbo Control Unit tak, aby bylo nové Turbo Levo co nejefektivnější. 

    Specialized garantuje výdrž až 5 hodin plnohodnotné jízdy trailem, kde Vás můžou potkat vysoké výkonové špičky při prudkých výjezdech nebo kontinuální zatížení při jíždě nahoru trailem. Navíc technologie Smart Control zaručí, že Vámi vybranou trasu měřenou časem či kilometry elektrokolo bezproblému zvládne a na konci zbyla ještě lehká rezerva.

    S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl

    Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každy, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvýžený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky. 


    Elektronický systém nového Leva, to je plná integrace 565wattového motoru

    • Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými
    • Dedikovaný “Mullet” design s 27.5” zadním a 29” předním
    • Levo, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie,
    • 150 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé
    • S-velikosti Leva jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní

Technické Specifikace

COCKPIT
Stem Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Handlebars Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp
Grips Deity, Knuckleduster, Black
Saddle Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SeatPost X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
BRAKES
Front Brake SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, S/M: 200mm, L/XL: 220mm
Rear Brake SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
DRIVETRAIN
Rear Derailleur Sram X01 Eagle, 12-speed
Shift Levers SRAM XO1 Eagle trigger, 12-speed, single click
Cassette SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
Chain SRAM GX Eagle, 12-speed
Crankset Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Chainrings SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
WHEELS
Inner Tubes Standard, Presta Valve
Front Wheel Traverse 29
Rear Wheel Traverse 27.5
Front Tire Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Rear Tire Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
FRAMESET
Seat Binder Alloy, 38.6mm
Frame FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Fork FOX FLOAT 38 Performance Elite 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel
E-BIKE
Motor Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Charger Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
UI/Remote Specialized MasterMind TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Battery Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Wiring Harness Custom Specialized wiring harness
SUSPENSION
Rear Shock FOX FLOAT X2 Performance Elite, LSC, LSR, 2-position lever, 55x210mm

Geometrie

  S1 S2 S3 S4 S5 S6
Délka Klik 160mm 160mm 160mm 160mm 160mm 160mm
Délka Představce 40mm 40mm 50mm 50mm 50mm 50mm
Délka Sedlovky 100mm 125mm 150mm 170mm 170mm 190mm
Šířka Sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Šířka Řídítek 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm
Dosah 412mm 432mm 452mm 477mm 502mm 532mm
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení) 605mm 617mm 626mm 635mm 644mm 653mm
Rozvor 1179mm 1200mm 1225mm 1255mm 1284mm 1318mm
Délka Řetězové Vzpěry 442mm 442mm 442mm 442mm 442mm 442mm
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení 738mm 760mm 784mm 814mm 843mm 878mm
BB Drop 25mm 27mm 27mm 27mm 27mm 27mm
Výška Středového Složení 352mm 350mm 350mm 350mm 350mm 350mm
Úhel Sedlové Trubky 78° 77.2° 76.7° 76.2° 76.2° 76.2°
Délka Sedlové Trubky 380mm 390mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Výška Rámu V Rozkroku 752mm 776mm 783mm 787mm 788mm 790mm
Headtube Length 105mm 105mm 115mm 125mm 135mm 145mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm
Max Seatpost Insertion 210mm 220mm 240mm 255mm 275mm 295mm
Vyosení Vidlice (Offset) 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Stopa Kola (27,5 Střed) 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm
Headtube Angle 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5°
Délka Vidlice (Celá) 557mm 567mm 567mm 567mm 567mm 567mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: