Popis
Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne. Karbonová kola Roval C 38 a 11-rychlostní mechanické řazení Shimano Ultegra oblékají tento nový Tarmac - přináší nízkou hmotnost i spolehlivost.
- „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
RÁM
RÁM | Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
ODPRUŽENÍ
VIDLICE | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
KOKPIT
ŘÍDÍTKA | Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach |
PŘEDSTAVEC | Tarmac integrated stem, 6-degree |
OMOTÁVKA | Supacaz Super Sticky Kush |
SEDLO | Body Geometry Power Expert, hollow titanium rails |
SEDLOVKA | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset |
OBJÍMKA | Tarmac integrated wedge |
BRZDY
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA | Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc |
POHON
ŘAZENÍ | Shimano Ultegra Disc R8020 |
PŘESMYKAČ | Shimano Ultegra R8000, braze-on |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano Ultegra R8000, Shadow Design, 11-speed |
KAZETA | Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t |
KLIKY | Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed |
PŘEVODNÍKY | 52/36T |
STŘED | Shimano Threaded BSA BB |
ŘETĚZ | Shimano Ultegra, 11-speed |
KOLA A PLÁŠTĚ
PŘEDNÍ KOLO | Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h |
ZADNÍ KOLO | Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ | S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
DUŠE | Turbo Ultralight, 48mm Presta valve |
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Tabulka velikostí:

GEOMETRIE
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 300mm | 300mm | 300mm | 380 | 380mm | 380mm | 380mm |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
DOSAH | 369mm | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 491mm | 504mm | 517mm | 534mm | 555mm | 581mm | 602mm |
ROZVOR | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
BB DROP | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 435mm | 447mm | 458mm | 475mm | 496mm | 517mm | 547mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 93mm | 102mm | 113mm | 131mm | 151mm | 178mm | 198mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.