Dejte svému kolu vánoční wellness - SERVIS nyní se slevou 15% na práci i na díly!

Celoodpružené elektrokolo Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy 2025 Cast Blue Metallic

 

Levo SL přináší bezkonkurenční kvalitu jízdy a schopnosti ve zvýšeném měřítku.

Běžná cena 128 490 Kč
Ušetříte 33 991 Kč (–26 %)
94 499 Kč
78 098 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Celoodpružená elektrokola Turbo Levo SL
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
96825 50 LEVO SL COMP ALLOY UL C Barva kola: Cast Blue Metallic
Velikost kola: S3
Modelový rok: 2025
Skladem 128 490 Kč 94 499 Kč
78 098 Kč bez DPH
   
96825 50 LEVO SL COMP ALLOY UL C Barva kola: Cast Blue Metallic
Velikost kola: S5
Modelový rok: 2025
Skladem 128 490 Kč 94 499 Kč
78 098 Kč bez DPH
   
 

Pro jezdce na trailu, kteří touží po klikatých singletrackech, vzletu do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým elekrokolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho nezaměnitelnou kombinací dokonalého ovládání, schopností a "2 x You" zesilování, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli tam venku, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte - Levo SL je NEJLEPŠÍ KOLO PRO TRAIL.

JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo při jízdě prakticky zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby snášelo tvrdé zatížení, ale zároveň dostatečně lehké na velké manévry. Jeho laděná geometrie, kinematika a nastavení tlumiče neponechávají nic požadovaného.

RÁMEC ODNESU - Vše začíná tady. Oživující, přesný pocit z jízdy. Strategické uložení uhlíkových vláken poskytuje extrémně citlivou tuhost rámu. Naladili jsme celý rám - přední část, zadní část a spojení, které je sjednocuje - jako jednotnou jednotku, abychom minimalizovali laterální ohyb při šlapání a využili každou špetku síly.

GEOMETRIE KONTROLY - Kokpit vás umístí do kola a optimalizuje trakci a ovládání ve svalech. Nízký střed rámu, položený úhel hlavy a snížená vidlice udržují věci stabilní na nerovnostech a zároveň vám umožňují ničit zatáčky. Úhel hlavy lze upravit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.

MÉNĚ JE VÍCE - Levo SL je jako chrt - štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivý výběr komponentů je lehký, ale zároveň schopný pro opravdové jízdy na trailu. Když to všechno spojíte, získáte výhody zesilování spolu s benchmarkovým ovládáním.

SMÍŠENÝ KOLO - 29" přední kolo zajišťuje stabilitu a jistotu v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5" zadní kolo umožňuje kompaktní zadní stavbu a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám většího kola na zadním kole pro valivý odpor a trakci, stačí překlopit čip u spojovacího bodu a namontovat velké kolo.

TURBOVÝ OPERAČNÍ SYSTÉM - Náš plně integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon v oblasti točivého momentu, dosahu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožní dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silnější a mít větší zábavu.

MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 - Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je tichý jako šepot, má bezkonkurenční hladkost, poskytuje o 43 % více točivého momentu (50 Nm) a o 33 % více výkonu (320 W) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x You" - šlapete vy, ale je tu také ta stránka vás, kterou může vyvolat pouze Levo.

ROZSAH GO DEEP - Levo SL má integrovaný bateriový balíček o kapacitě 320 Wh, který je prémiový, vysoce kvalitní a bezproblémově integrovaný. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší výlety stačí zasunout náš 160 Wh Range Extender (prodává se samostatně) do držáku na láhev - pro 50% větší dojezd.

MASTERMIND TCU - Naše nejmodernější a intuitivní řídící jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Specialized a jezdce, vše v chráněném a snadno viditelném displeji. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavovat výstupní úrovně výkonu, optimalizovat řízení dojezdu a výkon.

APLIKACE SPECIALIZED - Levo SL je plně integrován s naší aplikací Specialized a umožňuje vám personalizovat charakteristiky motoru. Můžete se rozloučit s obavami z dojezdu s funkcí Smart Control a dokonce zneškodnit potenciální zloděje s funkcí Turbo System Auto-Lock.

 

Technické specifikace

MOTOR
New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
BATERIE
Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SEDLOVKA
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
VIDLICE
FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
RÁM
Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
BRZDY
SRAM Maven Bronze, 200mm Centerline rotor
KLIKY
SRAM S1000 Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mm, 32t
PŘEHAZOVAČKA
Sram X01 Eagle, 12-speed
KAZETA
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
VÝPLET
DT Swiss Industry
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"
RÁFKY
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Hmotnost
20,2kg

* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.

Geometrie 

S1 S2 S3 S4 S5 S6
Délka klik 165mm 165mm 170mm 170mm 170mm 175mm
Šířka řídítek 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm
Délka představce 40mm 40mm 40mm 40mm 50mm 50mm
Šířka sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Délka sedlovky 120mm 150mm 150mm 180mm 210mm 210mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 609mm 617mm 626mm 635mm 645mm 654mm
Dosah 405mm 425mm 445mm 470mm 495mm 525mm
Délka hlavové trubky 95mm 100mm 110mm 120mm 130mm 140mm
Úhel hlavové trubky 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6°
Výška středu 343mm 348mm 348mm 348mm 348mm 348mm
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) -34mm -29mm -29mm -29mm -29mm -29mm
Stopa kola (27,5 střed) 132mm 132mm 132mm 132mm 132mm 132mm
Délka celé vidlice 560mm 570mm 570mm 570mm 570mm 570mm
Vyosení vidlice (offset) 42mm 42mm 42mm 42mm 42mm 42mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 726mm 752mm 776mm 806mm 835mm 869mm
Délka řetězové vzpěry 433mm 432mm 432mm 432mm 432mm 432mm
Rozvor 1158mm 1184mm 1208mm 1238mm 1267mm 1301mm
Délka horní trubky, horizontální 560mm 582mm 604mm 631mm 659mm 691mm
Výška rámu v rozkroku 727mm 763mm 766mm 767mm 773mm 778mm
Délka sedlové trubky 385mm 385mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Úhel sedlové trubky 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: