Popis
Pro jezdce na trailu, kteří touží po klikatých singletrackech, vzletu do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým elekrokolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho nezaměnitelnou kombinací dokonalého ovládání, schopností a "2 x You" zesilování, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli tam venku, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte - Levo SL je NEJLEPŠÍ KOLO PRO TRAIL.
JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo při jízdě prakticky zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby snášelo tvrdé zatížení, ale zároveň dostatečně lehké na velké manévry. Jeho laděná geometrie, kinematika a nastavení tlumiče neponechávají nic požadovaného.
RÁMEC ODNESU - Vše začíná tady. Oživující, přesný pocit z jízdy. Strategické uložení uhlíkových vláken poskytuje extrémně citlivou tuhost rámu. Naladili jsme celý rám - přední část, zadní část a spojení, které je sjednocuje - jako jednotnou jednotku, abychom minimalizovali laterální ohyb při šlapání a využili každou špetku síly.
GEOMETRIE KONTROLY - Kokpit vás umístí do kola a optimalizuje trakci a ovládání ve svalech. Nízký střed rámu, položený úhel hlavy a snížená vidlice udržují věci stabilní na nerovnostech a zároveň vám umožňují ničit zatáčky. Úhel hlavy lze upravit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.
MÉNĚ JE VÍCE - Levo SL je jako chrt - štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivý výběr komponentů je lehký, ale zároveň schopný pro opravdové jízdy na trailu. Když to všechno spojíte, získáte výhody zesilování spolu s benchmarkovým ovládáním.
SMÍŠENÝ KOLO - 29" přední kolo zajišťuje stabilitu a jistotu v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5" zadní kolo umožňuje kompaktní zadní stavbu a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám většího kola na zadním kole pro valivý odpor a trakci, stačí překlopit čip u spojovacího bodu a namontovat velké kolo.
TURBOVÝ OPERAČNÍ SYSTÉM - Náš plně integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon v oblasti točivého momentu, dosahu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožní dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silnější a mít větší zábavu.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 - Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je tichý jako šepot, má bezkonkurenční hladkost, poskytuje o 43 % více točivého momentu (50 Nm) a o 33 % více výkonu (320 W) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x You" - šlapete vy, ale je tu také ta stránka vás, kterou může vyvolat pouze Levo.
ROZSAH GO DEEP - Levo SL má integrovaný bateriový balíček o kapacitě 320 Wh, který je prémiový, vysoce kvalitní a bezproblémově integrovaný. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší výlety stačí zasunout náš 160 Wh Range Extender (prodává se samostatně) do držáku na láhev - pro 50% větší dojezd.
MASTERMIND TCU - Naše nejmodernější a intuitivní řídící jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Specialized a jezdce, vše v chráněném a snadno viditelném displeji. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavovat výstupní úrovně výkonu, optimalizovat řízení dojezdu a výkon.
APLIKACE SPECIALIZED - Levo SL je plně integrován s naší aplikací Specialized a umožňuje vám personalizovat charakteristiky motoru. Můžete se rozloučit s obavami z dojezdu s funkcí Smart Control a dokonce zneškodnit potenciální zloděje s funkcí Turbo System Auto-Lock.
Technické specifikace
-
- MOTOR
-
- New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
-
- BATERIE
- Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
-
- PŘEDSTAVEC
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
-
- SEDLO
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
-
- SEDLOVKA
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
-
- VIDLICE
- FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
-
- RÁM
- Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
- ZADNÍ TLUMIČ
-
- FOX FLOAT Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
-
- BRZDY
- SRAM Maven Bronze, 200mm Centerline rotor
-
- KLIKY
- SRAM S1000 Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mm, 32t
-
- PŘEHAZOVAČKA
- Sram X01 Eagle, 12-speed
-
- KAZETA
- Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
-
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
-
- VÝPLET
- DT Swiss Industry
-
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"
-
- RÁFKY
- Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
-
- Hmotnost
-
- 20,2kg
* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.

Geometrie
| S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
| Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
| Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
| Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
| Délka sedlovky | 120mm | 150mm | 150mm | 180mm | 210mm | 210mm |
| Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
| Dosah | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
| Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
| Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
| Výška středu | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
| B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
| Délka celé vidlice | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
| Délka řetězové vzpěry | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
| Rozvor | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
| Délka horní trubky, horizontální | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
| Výška rámu v rozkroku | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
| Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
| Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
