Popis
Zcela nový Epic 8 rozvíjí vzorec nejrychlejšího horského kola díky integraci schopností, efektivity a nízké hmotnosti. Moderní XC tratě vyžadují každým dnem více a více schopností. Přichází Epic 8. Díky vylepšené kinematice je to nejefektivnějši kolo, jaké jsme kdy testovali, kde tlumiče s vlastním naladěním pohltí každou nerovnost.
,,Pokud jste XC závodník nebo upřednostňujete při jízdě maximální rychlost, Epic 8 je kolo pro vás."
Nepřekonatelné schopnosti: Nejschopnější 120mm horské kolo na světě. Budete ohromeni tím, jak progresivní geometrie kola Epic 8 poskytuje schopnost jízdy v technickém terénu spolu s rychlým a efektivním stoupáním a akcelerací. Absurdní boční a torzní tuhost rámu se projevuje také na velmi přesném ovládání.
Jaké nerovnosti?: V porovnání s předchozí generací absorbuje nový Epic o 12 % více sil při nárazech a vibracích než předchozí generace, takže budete méně unavení a můžete do toho stále tlačit, zatímco ostatní budou trpět.
Dynamika jízdy vyladěna: Náš tým Ride Dynamics vyvinul pro nový tlumič Epic 8 vlastní nastavení. Naše jedinečná charakteristika tlumení předepsaná lidmi z Ride Dynamics holisticky zvyšuje zážitek z jízdy. Vyladěním tlumičů spolu s pákovými poměry rámu a novou kinematikou jsme schopni dodat kolo, které jezdí lépe a lépe.
Biomechanická efektivita: Optimalizací kinematiky odpružení snížil tým Specialized Ride Dynamics neefektivní pohupování způsobené šlapáním o 20 %, přičemž zachoval aktivní odpružení pro efektivní řízení rázové síly, abyste zůstali v nejefektivnější poloze při šlapání. Je to nejefektivnější horské kolo s odpružením, které jsme kdy testovali.
Více i méně: U modelu Epic 8 jsme neutratili ani gram navíc, abychom z rámu získali mega schopnosti. Všechny modely jsou nyní vybaveny systémem SWAT 4.0, který unese všechny vaše trailové nezbytnosti. Má také integrovanou zarážku řízení, která zabrání všudypřítomnému šrámu na horní rámové trubce při prvním pádu a protáčení řídítek. Ve skutečnosti zhubla nová rámová sada S-Works Epic 8 o 76 gramů a přitom se může pochubit těmito doplňky.
-
Nejschopnější 120mm kolo na planetě. O 12 % lepší absorpce nárazů a o 20 % menší pohupování při šlapání
-
Ride Dynamics vyvinul RockShox SIDLuxe Select+ tlumič a vidlici SID Select+
-
Na míru vyladěný tlumič má 3 jedinečná nastavení tlumící části
-
Karbonová kola Roval Control vynikají všude od závodů světového poháru xc až po váš oblíbený víkendový trail
-
Čtyřpístkové brzdy SRAM Motive Bronze nabízí nekompromisní brzdnou sílu na traily i ostré závody
-
Bezkompromisní řazení GX Eagle AXS poskytuje hladké řazení po celý den, zvláště při zatížení
-
SWAT 4.0 ve spodní trubce pro přepravu trailových potřeb
Technické specifikace
- FACT 11m Carbon, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™
- Zadní tlumič
- RockShox SIDLuxe Select+, Ride Dynamics developed 3 position, TwistLoc remote adjust, Solo Air, 190x45mm
- Vidlice
- RockShox SID Select+, Ride Dynamics developed 3 position, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 120mm Travel
- Zadní brzda
- SRAM Motive Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 160mm/180mm
- Přehazovačka
- SRAM GX Eagle AXS Transmission
- Kliky
- SRAM GX Eagle, DUB, 165/170/175mm, 34T
- Kazeta
- SRAM XG-1275 T-Type 12-Speed 10-52
- Roval Control SL V, Hookless carbon, 29mm inner width, tubeless ready, DT Swiss 370 hub
- Zadní plášť
- Specialized Air Trak, Flex Lite Casing, T5/T7 Compound, 29x2.35
- Přední plášť
- Specialized Fast Trak, Flex Lite Casing, T5/T7 Compound, 29x2.35
- Sedlo
- Body Geometry Power Sport, steel rails
- Sedlovka
- X-Fusion Manic, 30.9, 125/150/170 Travel, 0mm offset
- 11.15 kg

Geometrie
| XS | S | M | L | XL | |
|---|---|---|---|---|---|
| Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
| Šířka řídítek | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm |
| Délka představce | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm |
| Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
| Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 150mm | 170mm |
| Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 603mm | 597mm | 598mm | 610mm | 628mm |
| Reach (low) | 390mm | 420mm | 450mm | 475mm | 500mm |
| Délka hlavové trubky | 92mm | 92mm | 95mm | 110mm | 130mm |
| Head Tube Angle (low) | 65.9° | 65.9° | 65.9° | 65.9° | 65.9° |
| Head Tube Angle (high) | 66.4° | 66.4° | 66.4° | 66.4° | 66.4° |
| BB Height (low) | 318mm | 324mm | 326mm | 328mm | 328mm |
| BB Height (high) | 323mm | 329mm | 331mm | 333mm | 333mm |
| BB Drop (low) | 52mm | 46mm | 44mm | 42mm | 42mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 117mm | 117mm | 117mm | 117mm | 117mm |
| Délka celé vidlice | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 687mm | 716mm | 747mm | 778mm | 811mm |
| Délka řetězové vzpěry | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm |
| Rozvor | 1117mm | 1147mm | 1179mm | 1210mm | 1243mm |
| Výška rámu v rozkroku | 748mm | 755mm | 760mm | 769mm | 774mm |
| Délka sedlové trubky | 370mm | 390mm | 410mm | 450mm | 500mm |
| Úhel sedlové trubky | 76.5° | 76° | 75.5° | 75.5° | 75.5° |
| Délka horní trubky, horizontální | 535mm | 569mm | 605mm | 633mm | 662mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
