Popis
Bez zaváhání požere velké rány jako pořádné enduro a přitom má díky nízkým zdvihům skvělou odezvu, hravost a jde za pedálem. Navíc si ho můžeš přizpůsobit podle sebe. Ovládni traily jako nikdy dřív.
DOKONALÝ POHYB: Stumpjumper 15 Alloy je kolo stavěné na traily. Efektivně přenáší sílu z pedálů a má spolehlivé odpružení. Anti-squat jsme u modelu Stumpjumper 15 Alloy vychytali podle předchozí generace Stumpjumper a Stumpjumper EVO, což jsou kola, která vždy šla skvěle za pedálem.
VYBROUŠENÁ GEOMETRIE: Stumpjumper má mnoho tváří. Když je třeba, chová se jako sjezdové kolo, ale v utažených zatáčkách je obratný a ve stoupáních jde poslušně za pedálem. Prostorný kokpit tě usadí nad těžištěm kola, zjistí ti tak skvělou trakci a jistotu při zatáčení. Nízký střed, položený hlavový úhel a optimalizovaný offset vidlice zase zajistí, že si kolo udrží stopu i v technickém terénu.
JEĎ SVOU CESTOU: Stumpjumper 15 Alloy stojí na revoluční nastavitelné geometrii, díky které si ho přizpůsobíš jako žádné jiné kolo na trhu. Vyber si geometrii na míru svému stylu jízdy i terénu, ať už zrovna potřebuješ obratnost či stabilitu – na kole najdeš šest poloh s různými hlavovými úhly a výškou středu.
VYLADĚNÝ RÁM ZNAMENÁ VÍC ZÁBAVY: Dnes už zvládneme rám vyrobit tuhý, jak chceme. Moc dobře však víme, že tuhost není vše. Kolo, na kterém se budeš cítit dobře, musí být zároveň i pružné. Proto jsme každou část našeho rámu z materiálu M5 Alloy navrhli tak, aby měla potřebnou tuhost. Jednotlivé části dohromady vytváří kolo, na kterém se ti v terénu bude jezdit s lehkostí.
VELIKOST KOL: Všechny modely s pružinovými tlumiči stojí na zapletených kolech rozdílných průměrů.
VÝBĚR KOL: Rám je stavěn na různé velikosti kol, a tak můžeš vybrat obě dvě kola o průměru 29”, nebo zvolit hravější mullet se zadním kolem o průměru 27,5”. Geometrie kola zůstane stejná.
VEZMI SI VŠE: Náš originální úložný systém SWAT na modelu Stumpjumper 15 nabízí víc místa v rámu než kdy dřív.
DRSNĚJŠÍ NEŽ TY: Naše celoodpružená kola zvládnou roky ježdění v drsném terénu. Stojí za nimi ta nejlepší zákaznická podpora a komunita, díky které budeš jezdit jeden trail za druhým. Získáš celoživotní záruku na ložiska tlumičů, které bez debat vyměníme každému prvnímu majiteli či majitelce kola.
-
Zbrusu nový rám z materiálu M5 alloy s integrovaným úložným systémem SWAT
-
Hliníková kola Roval Traverse s náboji DT Swiss
-
Pružinový tlumič FOX DHX Factory vyladěný naším vývojovým týmem Ride Dynamics
-
Nabušená vidlice FOX FLOAT 38 Factory s tlumičem GRIP X2
-
Odolné, přesné a výkonné řazení Shimano SLX
-
Spolehlivé brzdění v režii čtyřpístkových brzd TRP Trail EVO
-
Teleskopická sedlovka s nastavitelným zdvihem PNW LOAM
-
Doživotní výměna ložisek čepů zavěšení pro původního majitele
Technické specifikacE
- Rám
- M5 Alloy chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
- Sedlová objímka
- Alloy, 38.6mm
- Zadní tlumič
- FOX DHX Factory, Ride Dynamics Trail Tune, 210x55mm, S2: 400lbs, S3: 450lbs, S4: 500bs, S5: 550lbs, S6: 600lbs
- Vidlice
- FOX FLOAT 38 Factory, GRIP X2 damper, HS and LS rebound and compression adjustment, 160mm of travel
- Brzdy
- TRP DH-R EVO, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm/203mm
- Středové složení
- Shimano, BB-MT801, Threaded
- Kliky
- Shimano SLX, M7120, 32T ring, 55mm chainline, S2-S3:165mm, S4-S6: 170mm
- Přehazovačka
- Shimano SLX, M7100, SGS, 12-speed
- Kazeta
- Shimano SLX, CS-M7100, 12-speed, 10-51t
- Ráfky
- Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: 27.5
- Náboj předního kola
- DT Swiss 370, 15x110mm, 28h
- Přední plášť
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- Náboj zadního kola
- DT Swiss 370, 12x148mm, 32h
- Zadní plášť
- Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.3"
- Sedlo
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
- Představec
- Deity, 35mm clamp, 35mm length
- Gripy
- Deity, Knuckleduster, Black
- Řídítka
- Deity, Racepoint, 5-degree upsweep, 9-degree backsweep, 810 width, S2: 25mm rise: S3-S6: 38mm rise
- Sedlovka
- PNW Loam OE Dropper, tool-less travel adjust, Range lever, 34.9, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm
- Hmotnost
- 16.90 kg

Geometrie
| S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
|---|---|---|---|---|---|
| Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm |
| Šířka řídítek | 810mm | 810mm | 810mm | 810mm | 810mm |
| Délka představce | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
| Šířka sedla | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
| Délka sedlovky | 150mm | 170mm | 200mm | 200mm | 200mm |
| Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 621mm | 630mm | 644mm | 657mm | 671mm |
| Dosah | 420mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
| Headtube Length | 100mm | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm |
| Headtube Angle | 64° | 64° | 64° | 64° | 64° |
| Výška středového složení | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
| BB Drop | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 134mm | 134mm | 134mm | 134mm | 134mm |
| Délka vidlice (celá) | 573mm | 573mm | 573mm | 573mm | 573mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 755mm | 785mm | 816mm | 848mm | 884mm |
| Délka řetězové vzpěry | 432mm | 432mm | 432mm | 442mm | 442mm |
| Rozvor | 1186mm | 1216mm | 1247mm | 1288mm | 1325mm |
| Top-tube Length (horizontal) | 574mm | 596mm | 625mm | 649mm | 678mm |
| Výška rámu v rozkroku | 751mm | 745mm | 745mm | 745mm | 751mm |
| Délka sedlové trubky | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
| Úhel sedlové trubky | 76.5° | 76.5° | 76° | 76° | 76° |
| Saddle Height for Effective ST Angle | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
| Max Seatpost Insertion | 245mm | 255mm | 255mm | 285mm | 285mm |
| Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
