Popis
- Veškerá zdvihová kapacita je zbytečná bez vhodného ladění tlumiče a kinematiky. Při návrhu nového designu Stumpjumper EVO jsme dali přednost kinematickému výkonu. Použili jsme zkušenosti získané při vývoji Endura a následně jsme vynaložili více než 1 000 hodin na vývoj v terénu a laboratoři pro odpružení. Výsledkem je nejen zlepšení výkonu při šlapání na Stumpjumperu, ale také větší schopnosti, obratnost a živost. Zvýšili jsme protivýkyv, takže odpružení lépe odolává kmitání způsobenému šlapáním, a dále jsme vylepšili reakci na prudké nárazy. Výsledkem je stroj, který šlape po stezkách jako o život.
- Geometrie S-Sizing nového Stumpjumperu EVO je naší nejprogresivnější dosud. Dlouhý, nízký, zploštělý, vidlice s krátkým zdvihem, strmější úhel trubky sedla - tyto vlastnosti jsou pro moderní progresivní jízdu nezbytné. Nicméně ne každý jezdec je stejný, proto jsou vlastnosti nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné pomocí šesti různých nastavení. Můžete upravit výšku středu o 10 mm, úhel hlavy o dvě stupně a tyto úpravy můžete provést nezávisle na sobě. Nakonec, pokud chcete jít do plného party režimu s kombinací kola 27,5 palce vzadu a 29 palce vpředu, EVO vám to umožní.
- Rider-First Engineered™ využívá specifický přístup pro každou velikost, který zajišťuje základní ovládání a bezchybný výkon, bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Bez ohledu na to, zda jste skákající mladý jezdec na velikosti S1 nebo gigantický jezdec hledající rám S6, budete mít stejné jízdní vlastnosti - ostré zatáčení a vyváženou tuhost přední a zadní části - s nejlehčí možnou hmotností.
- V roce 2016 jsme na Stumpjumperu představili SWAT™ dvířka, které poskytují prostor v rámu pro nutné věci, jako jsou pumpy a náhradní duše a okamžitě nahrazují kapsy v dresu. U nového Stumpjumperu jsme zvýšili objem a přidali SWAT™ měchýř, který vám poskytuje dalších 600ml vody - stejně jako malá lahev - skrytou v dolním trubkovém systému.
Technické specifikace
Frameset
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
Frame
FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29/27.5" Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Suspension
Fork
FOX FLOAT 36 Performance Elite, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Rear Shock
FOX FLOAT X2 Performance Elite, Rx Trail Tune, 2-position open/firm lever, HSC, LSC, HSR, and LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Cockpit
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Grips
Deity Lockjaw
SeatPost
OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
Handlebars
Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp
Brakes
Rear Brake
SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Rotor
Front Brake
SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Rotor
Drivetrain
Shift Levers
SRAM AXS POD Controller
Chain
SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain, 12spd
Cassette
SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52T
Bottom Bracket
SRAM DUB WIDE, BSA 73mm, Threaded
Crankset
SRAM GX Eagle, with Aluminum Guards, DUB, 32T, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Rear Derailleur
SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Chainrings
32T
Wheels & Tires
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Spokes
Sapim Force
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Front Hub
DT Swiss 370, 28h, 15x110
Rims
Roval Traverse 29 Alloy, 30mm internal width, 28h: Roval Traverse 27.5 Alloy, 30mm internal width, 32h
Rear Hub
DT Swiss 370, 32h, 12x148
Inner Tubes
Standard, Presta
Weight
Weight
14.81kg
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Šířka řídítek | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 613mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 654mm |
Dosah | 408mm | 428mm | 448mm | 475mm | 498mm | 528mm |
Headtube Length | 95mm | 95mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 335mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
BB Drop | 40mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm |
Délka vidlice (celá) | 561mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 732mm | 756mm | 780mm | 809mm | 838mm | 873mm |
Délka řetězové vzpěry | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm | 448mm | 448mm |
Rozvor | 1167mm | 1191mm | 1216mm | 1247mm | 1285mm | 1319mm |
Top-tube Length (horizontal) | 538mm | 564mm | 590mm | 623mm | 647mm | 679mm |
Výška rámu v rozkroku | 733mm | 764mm | 763mm | 762mm | 767mm | 770mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.6° | 77.2° | 76.9° | 77° | 77° |
Max Seatpost Insertion | 180mm | 180mm | 200mm | 220mm | 240mm | 260mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.