Popis
S-Works Tarmac SL8 je nejrychlejší silniční kolo na světě díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné. To je důvod, proč když se nejlepší tým Formule 1 na světě zaměřil na nadvládu v cyklistice, nazval inovátorem a technologickým lídrem tohoto sportu – Specialized.
S-Works Tarmac SL8 LTD: Red-Bull - BORA - hansgrohe Edition je vaší příležitostí zajet si na přesnou repliku kola, na kterém bude nový tým závodit na Tour de France 2024. Nezastavitelný výkon Tarmac SL8 „jednoho kola, které vládne všem“ se setkává s zepletenými koly roval Rapide CLX II Team Roval a karbonového kokpitu Rapide Cockpit, novou skupinou SRAM RED AXS a sedlem S-Works Power. Bude vyrobeno pouze 500 individuálně číslovaných kol.
AERO VE VŠEM: Aero dáváme tam, kde na tom záleží – pední strana kola – nejen tam, kde vypadá dobře. V tomto procesu jsme vytvořili naše vůbec nejaerodynamičtější silniční kolo. Ano, je to více aero než specialized Venge.
Proudění vzduchu je optimalizováno pro maximální efektivitu díky novému tvaru hlavové trubky Tarmac. Posunutím řídící trubky zpět - trubky, která určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší tvar brzdy. S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující špinavý vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?
MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO: Tarmac SL8 se naučil od Aethos, aby jej bylo možné snadno postavit na minimum UCI s kompletním aero nastavením. Tým vytvořil ohromující a lechtající 685 gramový rám – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoliv jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z lehké hmotnosti nejvyšší prioritu ve spodní trubce, sedlové trubce a zadní části kola byly použity lekce od Aethos. Tvar rámu přenáší zatížení tak efektivně, že další vrstvy karbonové tuhosti jsou ndbytečné. *Pokud ovšem nepočítáte čas, kdy Kasper Asgreen závodil s naším 585gramovým rámem Aethos během etapy Tour.
JEDE JAKO PEKLO, JEZDE JAKO NEBE: Díky masivnímu nárůstu tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší na pedálech, přesnější na tyčích a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, které nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola. Díky našemu Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost a pluje po nerovných cestách s pružným pocitem jedinečným ve světě závodních kol s vysokými výztuhami. Osvědčená geometrie a 32mm světlá výška pneumatiky Tarmac jsou totožné s SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro provoz pneumatik s větším objemem v případě potřeby.
- S-Works Tarmac SL8 LTD: Red-Bull - BORA - hansgrohe Edition je vybaven pouze těmi nejlepšími komponenty.
- Kompletní sada SRAM RED AXS - nejlehčí elektronická skupina na světě - s měřičem výkonu a bezdušovou sadou
- Roval Rapide CLX II Team je dokonalým doplňkem nejrychlejšího rámu na světě. Kokpit Roval Rapide pro úsporu hmotnosti a pro nejrychlejší možnou náběžnou hranu.
Technické specifikace
Frameset
Frame
S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Fork
S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Cockpit
Handlebars
Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Saddle
S-Works Power with Mirror
Brakes
Rear Brake
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Front Brake
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Drivetrain
Shift Levers
NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc, LTD
Front Derailleur
NEW SRAM RED AXS, braze-on
Rear Derailleur
NEW SRAM RED AXS, 12-speed
Cassette
NEW SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
Crankset
NEW SRAM RED AXS Power Meter, LTD
Chainrings
48/35
Bottom Bracket
Ceramic Speed - DUB
Wheels & Tires
Front Wheel
Rapide CLX II Team, Hooked, 700c, Disc Brake, Tubeless, 51mm-Depth, 21mm Internal Width, DT Swiss Aerolite II spokes, Ceramic Bearings
Rear Wheel
Rapide CLX II Team, Hooked, 700c, Disc Brake, Tubeless, 60mm-Depth, 21mm Internal Width, DT Swiss Aerolite II spokes, Ceramic Bearings
Tire
Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
Accessories
Head Unit and Mount
K-Edge, LTD, Hammerhead Karoo III
Weight
6.66
Geometrie
| 44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
| Šířka řídítek | 380mm | 380mm | 400mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm |
| Délka představce | 75mm | 75mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
| Šířka sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
| Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
| Rám - stack | 501mm | 514mm | 527mm | 544mm | 565mm | 591mm | 612mm |
| Rám - dosah | 366mm | 375mm | 380mm | 384mm | 395mm | 402mm | 408mm |
| Stack to Stem | 509mm | 522mm | 535mm | 552mm | 573mm | 599mm | 620mm |
| Reach to Stem | 363mm | 372mm | 377mm | 381mm | 393mm | 400mm | 406mm |
| Délka hlavové trubky | 99mm | 109mm | 120mm | 137mm | 157mm | 184mm | 204mm |
| Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
| Výška středového složení | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
| BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
| Délka celé vidlice | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
| Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
| Rozvor | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
| Délka horní trubky, horizontální | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
| Výška rámu v rozkroku | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
| Délka sedlové trubky | 433mm | 445mm | 456mm | 473mm | 494mm | 515mm | 545mm |
| Úhel sedlové trubky | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
