Popis
Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne.
- „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím více váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
- Barevné provedení je připraveno k jízdě tak, jak je. Obsahuje ale loga, která jsou na průhledném laku, takže je lze snadno odstranit, pokud se rozhodnete změnit design. Sada rámů obsahuje druhou sadu samolepek, které se mají aplikovat po přelakování. Pokud upravíte lak na svém Tarmacu, záruka poskytovaná společností Specialized již nebude pokrývat lak a grafiku.
Technické specifikace
Kokpit
SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree
OBJÍMKA
Tarmac integrated wedge
VIDLICE
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Rámová sada
RÁM
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc. Satin Carbon/Jet Fuel colorway. Decals over a clear coat for easy removal if custom painting is desired. Extra decals are provided with the frame set. The limited warranty provided by Specialized will no longer apply to your paint and graphics upon custom painting. Paint and graphics warranty with Specialized is voided upon custom painting.
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění

Geometrie
| 44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 491mm | 504mm | 517mm | 534mm | 555mm | 581mm | 602mm |
| Dosah | 369mm | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
| Délka hlavové trubky | 93mm | 102mm | 113mm | 131mm | 151mm | 178mm | 198mm |
| Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
| Výška středového složení | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
| BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
| Délka celé vidlice | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
| Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
| Rozvor | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
| Délka horní trubky, horizontální | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
| Výška rámu v rozkroku | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
| Délka sedlové trubky | 435mm | 447mm | 458mm | 475mm | 496mm | 517mm | 547mm |
| Úhel sedlové trubky | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

